Arama Sonuçları

  1. ircan

    Fc5 Park Sensörü Hakkında

    Selamunaleyküm arkadaşlar 2017 model fc5 exe eco aracım var. 26k km de aracıma herhangi bir modifikasyon uugulama falan yapılmadı gecen istanbuldan dönüşte birden hayalet ekranda aracın resmi ve bütün sensörlerde uyarı varmış gibi görüntü çıktı ve park sensörü tuş ışı sürekli yanıp sönüyor malum...
  2. ircan

    Civic fc5 exe. Eco 18000 km yakit değeri.

    76.72tl = 290 km yol yaptı 84.77tl = 267 km yol yaptı + 30tl benzin 18.03.2017 103.63tl = 281 km yol yaptı 30.03.2018 88.73tl = 286 km yol yaptı +50tl benzin 08.04.2018 Ortalama hız AVG 29km yani %90 şehir içi econ kapali ve agrasif kullanımdır. Sonuç olarak sadece lpg hesaplarsak bazen 27...
  3. ircan

    Fc5 exe. Eco dış kapı kolu

    Arkadaşlar sabah bir geldim sol ön kapı kilit kaplayak nikelaj yok. Hafifte kapi kilidi bastirince dugmebara gibi icine girio cikiyor bu durum normalmi bilemedim. Birde piyada satilanlar yapiskanli bunlari alsam takilirmi? SM-A320F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
  4. ircan

    Fc5 exe. Eco verip rs hb

    Arkadaslar ocak ayinda aldigim fc5 exe. Eco 14000 aracimi verip hb rs almam sizce mantikli olurmu. Yakit suan sehir ici sehir disi farketmeksizin 28 kurusta. Motor performansi icin sedani verip hb almam nasil olur. Yada takas dusunen varsa biraz dertlesebiliriz :) SM-A320F cihazından CivicTR...
  5. ircan

    86.02 tl ye 363.5km lpg

    115 km si sehir disi ve en az %80 klima acik aldigim sonuc. Eco modu kesinlikle kapali ve sakin kullanim sayilidir. Gerektigi her an pedala basilmistir. 2017 Honda Civic Executive Eco
  6. ircan

    Yeni Civic Fc5 Lpg Servis Ücretleri

    10.000 e yaklasiyorum arkadaslar kendim yedekparcaciydim ancak malum servis garanti bilmem neden ilk bakima servise yapicam zaten yilda 10.000 anca cikartiyorum 2. Yildada ariza vermezse kendim bakima devam edicem. Servis bakim karsima ne cikar? Ogrenmek istyorum galiba heryer sabit degil. 2017...
  7. ircan

    Fc5 civic executive eco Beyaz orjinal

    SM-A710F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
  8. ircan

    izmirden selamlar

    Izmir bergama ilcesinde ikamet etmekteyim adim ircan CIVLAN forumdaslara selamlar olsun SM-A710F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Üst