Ankara Escort Bayan

Ankara'dan Selam

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,049
Çözümler
4
Tepki puanı
3,559
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam

Aramıza hoşgeldiniz, keyifli forumlar dilerim ;)
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
241
Tepki puanı
15
Yaş
36
Konum
İzmir
Aracınız
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam

Hoşgeldiniz. Keyifli forumlar geçirmeniz dileğiyle.
 
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
850
Tepki puanı
4
Yaş
56
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam

Arkadaşım aramıza hoşgeldin iyi forumlar .ankaradan baya bi arkadaş olduk .buluşmalara bekleriz


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,886
Tepki puanı
4
Yaş
50
Konum
İstanbul
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam

[quote author=adigeokan link=topic=424.msg5419#msg5419 date=1401999885]
Arkadaşım aramıza hoşgeldin iyi forumlar .ankaradan baya bi arkadaş olduk .buluşmalara bekleriz


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]

Ankara'ya deniz gelmis diyorlar buluşmaya Honda sürat tekneleri ile mi gideceksiniz :)
 
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
850
Tepki puanı
4
Yaş
56
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam


[quote author=Attila Khan link=topic=424.msg5421#msg5421 date=1402000830]
Ankara'ya deniz gelmis diyorlar buluşmaya Honda sürat tekneleri ile mi gideceksiniz :)
[/quote]

Hiç sorma bu gün acaip yağmur vardı ,yolda idim suda kalan çok marka gördüm .şükür ben yanlarından iki kulaç atıp cıvıc le geçtim [emoji106]


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Trust

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
33
Konum
İstanbul
Aracınız
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam


[quote author=adigeokan link=topic=424.msg5423#msg5423 date=1402002465]
Hiç sorma bu gün acaip yağmur vardı ,yolda idim suda kalan çok marka gördüm .şükür ben yanlarından iki kulaç atıp cıvıc le geçtim [emoji106]


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]siz denize gitmiyorsunuz deniz size geldi abim [emoji1]


Yaşasın tapatalk!
 
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
850
Tepki puanı
4
Yaş
56
Ankara'dan Selam

Fatih terim reklamı gibi
--ben mi gidecem o buraya gelecekdiyorsam gelecek [emoji2][emoji2]


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,886
Tepki puanı
4
Yaş
50
Konum
İstanbul
Ynt: Ankara'dan Selam

Ynt: Ankara'dan Selam

[quote author=adigeokan link=topic=424.msg5428#msg5428 date=1402003472]
Fatih terim reklamı gibi
--ben mi gidecem o buraya gelecekdiyorsam gelecek [emoji2][emoji2]


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]

:) :)
 
Geri
Üst