Araba stop etti tekrar çalışmadı. Olayı şöyle açıklayayım:

Rhm

0
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
16
Tepki puanı
1
Yaş
46
Konum
Ankara
Günaydın arkadaşlar.
Araba stop etti tekrar çalışmadı. Olayı şöyle açıklayayım:
Sabah sorunsuz arabayı çalıştırdım. Camlar buzlanmıştı. Klimayı ve arka cam ısıtıcısını çalıştırdım. Camlardaki buzları kazıdım. Kaputu açıp cam suyu doldurdum. Kaputu kapatıp 1-2 defa püskürtme yaptım. Araç stop etti. Sonra abs, lastik basınç vb. bir sürü hata verdi. Çaliştırmaya çalıştığımda virrr virrr virrr diyo bir türlü çalıştırmıyor. Aküyü yaklaşık 1.5 yıl önce değiştirmiştim.

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Rhm

0
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
16
Tepki puanı
1
Yaş
46
Konum
Ankara
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
676
Çözümler
2
Tepki puanı
611
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Cevabınız için teşekkurler Hakan Bey,
İlk çalıştırdığımda sorunsuz çalıştı. Yaklaşık 10 dk. çalışır vaziyetteydi. Sonra stop etti. Bu duruma göre yinede aküden midir?

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Ölçüm yapmadan tam bilemeyiz ama akü gibi görünüyor. Kutup başların da gevşeme var mı kontrol edebilirsiniz.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Günaydın arkadaşlar.
Araba stop etti tekrar çalışmadı. Olayı şöyle açıklayayım:
Sabah sorunsuz arabayı çalıştırdım. Camlar buzlanmıştı. Klimayı ve arka cam ısıtıcısını çalıştırdım. Camlardaki buzları kazıdım. Kaputu açıp cam suyu doldurdum. Kaputu kapatıp 1-2 defa püskürtme yaptım. Araç stop etti. Sonra abs, lastik basınç vb. bir sürü hata verdi. Çaliştırmaya çalıştığımda virrr virrr virrr diyo bir türlü çalıştırmıyor. Aküyü yaklaşık 1.5 yıl önce değiştirmiştim.

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Şöyle olabilir diye düşündüm. Araç ilk çalışmada tek marş çalıştı sıkıntı yok. Aküden sıkıntı olsa ilk marşta sıkıntı yapardı. Rolantide devam ediyor. Ardından elektronik birden fazla aparat ek olarak açılmış. Belli süre sonra kendi stop etmiş. Araç ilk çalışma esnasında akü devreden çıkıp alternatör devreye girip 14-14.5 V arası akım sağlamalıdır. Sanki bu devreye girmemiş. Bundan dolayıda bütün ek sistemlerde aküden çalışmış. Akünün gücü bitincede stop etmiş. Tekrar çalışmamasını buna bağladım.
Yapılması gerekenler:
Akü yükleme testi?
Akü şarj oluyor mu?
Alternatör düzgün çalışıyor mu?

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Son düzenleme:

Rhm

0
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
16
Tepki puanı
1
Yaş
46
Konum
Ankara
Teşekkür ederim Ahmet Bey, çok güzel açıklamışsnız. Ben belirttiğiniz kontrolleri yaptırayım. Sonucu yazarım.
Şöyle olabilir diye düşündüm. Araç ilk çalışmada tek marş çalıştı sıkıntı yok. Aküden sıkıntı olsa ilk marşta sıkıntı yapardı. Rolantide devam ediyor. Ardından elektronik birden fazla aparat ek olarak açılmış. Belli süre sonra kendi stop etmiş. Araç ilk çalışma esnasında akü devreden çıkıp alternatör devreye girip 14-14.5 V arası akım sağlamalıdır. Sanki bu devreye gitmemiş. Bundan dolayıda bütün ek sistemlerde aküden çalışmış. Akünün gücü bitincede stop etmiş. Tekrar çalışmamasını buna bağladım.
Yapılması gerekenler:
Akü yükleme testi?
Akü şarj oluyor mu?
Alternatör düzgün çalışıyor mu?

Faaliyet ayn-ı lezzettir...

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
30 May 2020
Mesajlar
365
Tepki puanı
203
Konum
elazığ
Aracınız
Civic FC5 2020
Sabah soğuk havalarda klima ve arka cam ısıtıcısı ciddi bir yük sarj dinamosu konjektörü için. Tahminim konjektörü yakmış olabilir. Dinamo Şarj etmez akü biter ve araç çalışmaz. Şarj dinamosundaki konjektöre bakılmalı ilk olarak. Kömürler dinamo gitmiş diyebilirler dikkat edin

Mate 20 pro cihazımdan gönderildi
 
Geri
Üst