Araç İçi Kamerası

Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
72
Tepki puanı
1
Konum
Kayseri
Mrb arkadaşlar araç içi kamerası almayı düşünüyorum ama öyle a101in verdiği gibi dandik değil :D Plaka felan okunabilir olmalı, araştırdım; aşağıdaki linkte yer alan ürünü buldum. Alan kişiler çok memnun çekim kaliteside bayağı güzel. Fakat sorun yurt dışından alacak olmam, onun sebebi de ilk defa yurt dışından alışveriş yapacak olmam. Zaten alanlarda ebay, aliexpress, dx v.b sitelerden almışlar. Fiyat: US $48.99 X 2,10 TL= 102 TL yapar (Bu kalitede, bu fiyatın altında böyle ürün bulamadım. )

Ürün: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310752336819

ÖRNEK GÖRÜNTÜ: SAĞ ALTTAN 1080 HD KALİTEYİ SEÇERSENİZ DAHA NET İZLEYEBİLİRSİNİZ.
G1W Car DVR - Sample Videos (1080p)



 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,884
Tepki puanı
2,014
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
72
Tepki puanı
1
Konum
Kayseri
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası

Hocam sanırım g1w nin görüntü kalitesini beğenmediniz fakat bakın alttaki linkte paylaştım. Orada da mini ile birlikte g1w yide öneriyorlar. Yani aynı görüyorlar. Belki 1 tık mini üstündür o kadar. En azından ben öyle düşünüyorum. Öneriniz için tşkler.

http://forum.donanimhaber.com/m_74988670/tm.htm

BURADA Mini ile karşılaştırmışlar. Videoyu biraz ileri aldığınızda aynı bile sayılabilecek bir kalitede olduğunu göreceksiniz(Bence)
Budget Dashcam Comparison - Mobius vs Mini 0801 vs G1W
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,884
Tepki puanı
2,014
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası

Beğendim hocam benim kameradan 2 tık önde, dediğin gibi miniden 1 tık geride.
Benim gözlemim miniden renk kalitesi biraz daha az onun haricinde gayet güzel.
Ben çok para vermek istemediğim için 25$ bu kamerayı aldım işimi görüyor.
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,026
Tepki puanı
3
Aracınız
Araç İçi Kamerası

Fiyat performans olarak alınabilecek en uygun kamera G1w dir. Bunun yeni modeli G1w h olarak bulunuyor ama G1w h de ses sorunu olduğu forumlarda yazıyor. Ayrıca pil yerine kapasitör kullanılan G1w C modeli de satılıyor. Bu kameralarda Wdr özelliği bulunduğundan gece çekimleri de gayet net. Tek eksiği Gps bulunmaması.

Ben 0801 mini kullanıyorum ve çok memnunum. Gece çekimleri idare eder. Gps özelliği var. Gps modülü kamera ayağına monteli ve kamera küçük olduğundan cam da belli olmuyor.

0801 in yeni işlemcili ve daha iyi çözünürlüklü olan ve wdr özelliği bulunan 0803 mini modeli çıktı. Bu kamera da çok çok güzel.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
753
Tepki puanı
3
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası

Sn. Gelendostlu bende de mini0801 var, bende memnunum.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,026
Tepki puanı
3
Aracınız
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası


[quote author=temizyurek link=topic=520.msg8113#msg8113 date=1404411599]
Sn. Gelendostlu bende de mini0801 var, bende memnunum.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]Hocam yazılımınız hangi versiyon.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Attila Khan

Banned
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,895
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası

[quote author=metallicali link=topic=520.msg8070#msg8070 date=1404398744]
Mrb arkadaşlar araç içi kamerası almayı düşünüyorum ama öyle a101in verdiği gibi dandik değil :D Plaka felan okunabilir olmalı, araştırdım; aşağıdaki linkte yer alan ürünü buldum. Alan kişiler çok memnun çekim kaliteside bayağı güzel. Fakat sorun yurt dışından alacak olmam, onun sebebi de ilk defa yurt dışından alışveriş yapacak olmam. Zaten alanlarda ebay, aliexpress, dx v.b sitelerden almışlar. Fiyat: US $48.99 X 2,10 TL= 102 TL yapar (Bu kalitede, bu fiyatın altında böyle ürün bulamadım. )

Ürün: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310752336819

ÖRNEK GÖRÜNTÜ: SAĞ ALTTAN 1080 HD KALİTEYİ SEÇERSENİZ DAHA NET İZLEYEBİLİRSİNİZ.
G1W Car DVR - Sample Videos (1080p)




[/quote]

Hocam bu hem karema hemde dikiz aynası mı eğer öyle ise bence süper bir ürün ama mevcut aynanın sökülmesi mi gerek nasıl takılır ?
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
753
Tepki puanı
3
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası


[quote author=Gelendostlu link=topic=520.msg8118#msg8118 date=1404414052]
Hocam yazılımınız hangi versiyon.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]

En yenisinden , takılma falan kalmadı. Yalnız mavi/kırmızı ışık yanmadı devam ediyor .
Şarj nedeniyle olduğuna pek aklım yatmadı. Gps ile alakalı bence.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,026
Tepki puanı
3
Aracınız
Ynt: Araç İçi Kamerası

Ynt: Araç İçi Kamerası

[quote author=temizyurek link=topic=520.msg8155#msg8155 date=1404426234]
En yenisinden , takılma falan kalmadı. Yalnız mavi/kırmızı ışık yanmadı devam ediyor .
Şarj nedeniyle olduğuna pek aklım yatmadı. Gps ile alakalı bence.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]Çakmaklıkta USB çakmak dönüştürücü adaptör ile kullanıyorsanız bunu yapıyor kamera. Orjinal şarj adaptörü ile kullandığınızda böyle sorun olmuyor.
 
Üst