Arıza ışığı lambası

Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
252
Tepki puanı
37
Konum
van
Aracınız
Arkadaşlar iyi akşamlar akşam aracıma lpg ayarı yaptırdım fakat bi 100 km kadar gittikten sonra arıza ışığı yandı ayar yapan adam da yakıt tüketimini biraz daha düşürdüğünü vs bişiler yaptığını söyledi. Biraz araştırma yaptım konuyla ilgili hem zengin karışım kaynaklı hem de yol ayarının yapılması gerektiğinden bahsedenler var nedir işin aslı bu problemi yaşayıp çözen var mı aranızda kökten bi şekilde baya canım sıkıldı çünkü bilseydim hiç dokundurtmazdım ya dert açtık dertsiz başımıza sigorta akü kutup başı vs ya da arıza lambasını cihazla söndürtme olayları geçici galiba kalıcı çözüm ya da sorunu yaşayıp temelli çözen birileri varsa yardımcı olabilir mi lütfen?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
15,066
Tepki puanı
2,249
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=7478]systemturk[/MENTION] Usta yakıt sarfiyatı düşecek dediyse büyük ihtimal şu an fakir karışımdan dolayı arıza lambası yakıyor, tekrar ayar yaptırmanız gerekiyor.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
252
Tepki puanı
37
Konum
van
Aracınız
[MENTION=3]NoFeaR[/MENTION] valla hocam sorma ya sağlam malı bozdurmamışızdır inşallah mahrumiyet bölgesindeyim bi de eski halina getiremezse uğraş dur


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Hakan_1453

Super Moderator
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
1,490
Tepki puanı
955
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FD6 2008
Büyük ihtimalle az yaksin diye regulator basincini düsürmüş ve bu yuzden yakit az oranda gidince fakir karisim gorerek ariza lambasini yaktiriyor. Sorunun buyuk ihtimalle ayar yapilarak duzelir diye dusunuyorum. Ecuyu resetleterek varsa versiyon guncelleyerek yeni bir ayar yapilabilir. Sorunun boylelikle cozulmus olur.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
252
Tepki puanı
37
Konum
van
Aracınız
Versiyon sanırım yok zaten akşam önce resetledi sonra biraz tüketimini düşürücem dedi sonra da olan oldu işte. Dediğiniz ayarı sanırım her usta yapamaz acaba m hizmetleri yardımcı olabilir mi bu konuda ya da araca göre hazır ayar bulabiliceğimiz bi yer var mıdır?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
252
Tepki puanı
37
Konum
van
Aracınız
Dediğiniz gibi bu arada grafik gibi bi yere girdi sarı bi çizgi vardı sol tarafta 1.6 1.8 2.0 şeklinde kademeler vardı adam oralarla oynadı hatta sonra benden bi tur atıp çekişte problem olup olmadığını kontrol etmemi istedi hafif bi düşme vardı ama çok da önemsemedim sert kullanmadığım için.Söylediğiniz şey benim bahsettiğim kısım olabilir mi?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

h.k_ahmet

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
3,110
Tepki puanı
2,427
Konum
Konya
Aracınız
Civic ES7 2001
Bende sıfır taktırdığımda yandı. Arızada Fakir karışım diyordu. Gaz ayarını tekrar düzeltiyor. 2 veya 3 sefer tam ayar çıktı. Şimdi hangi yakıtı kullandığımı farketmiyorum. Burda önemli olan sağlam lpg kiti ile işi anlayan bir ustanın olması. Bu ara bende zavoli mevcut.

LG-D855 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
252
Tepki puanı
37
Konum
van
Aracınız
Hocam araca lpg taktıralı 6 yıl olmuş ilk sahibi tarafından benden önce ki arkadaşda hiç bahsetmedi bu ışık ondayken de yanıyo muydu yanmıyo muydu atiker var üstünde ama anladığım kadarıyla ve arkadaşların tecrübesi doğrultusunda bu adamın yaptığı değişimden sonra oldu bu sıkıntı


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Hakan_1453

Super Moderator
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
1,490
Tepki puanı
955
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FD6 2008
Musteri hizmetlerini ararsaniz sikayet kaydinizi alip atiker bolge bayiye yonlendirecektir. Iyi bir ayar sorunu cozer.
 
Üst