Artik yeter honda! Lütfen okuyun!

Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
45
Tepki puanı
1
Yaş
36
Gecmis olsun hocam.. elinizde yazili dilekceler servis formlari v.b vardir mutlaka bunlarla vakit gecirmeden mahkemeye basvurun ve yasal sure 30 gun yada 20 gun servis suresini asan her gun icin maddi tazminat talebinde bulunun + bu sure icirisinde aracinizin tamiri yapilamadigi icin servise yazili dilekce ile degisim talebinde bulunun ve bu yazili dilekcenin herhangi birisi tarafindan teslim alindigina dair mutlaka bir belge alin yada iadeli taahhutlu gonderin ptt araciligiyla.
İkame arac icin de kaskonuzu kullansaydiniz.. teminatlari kismadiysaniz 2 hafta kadar yedek arac hakkiniz vardir ordan telepde bulunun...

HUAWEI MT7-L09 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
45
Tepki puanı
1
Yaş
36
Magduriyet tutari yuksek.oldugu icin tuketici hakem heyeti ilgilenmez bu durumla arkadaslar mahkemeye yonlendirirler

HUAWEI MT7-L09 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
25 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki puanı
3
Yaş
45
Konum
istanbul
Merhaba,fatih bey öncelikle geçmiş olsun diliyorum..yaşadıklarınızı tekrar tekrar okudum çok üzücü bir durum.Maalesef aynı şikayetleri defalarca çeşitli bölgelerden duyumsuyoruz.üllemizde maalesef eskisi kadar yetişmiş elaman bulmak çok zor,herkes artık işi kapıp özel servis açma derdinde.yetişmiş elemanın da hakkı verilmemekte...ben servisten gelme bir mühendis olarak size şöyle söyliyim;eskiden yeni bir model çıktığında 2 -3 ay önceden servis mühendisleri ve formen teknikerleri yurt dışına gidip yerinde eğitim alıp,arabayı yiyip yutarlardı..şimdi uzaktan gözlemeldiğime göre,ve bazen fuarlarda görüştüğüm arkadaşlarında söylemlerine göre sadece birkaç alman markası dışında bu uygulamalar nerdeyse bitmiş,teknikerlerde araçları sanırım bizle beraber öğreniyorlar,belki de biz daha önce bile görüyor olabiliriz fuarlardan kastım o...Honda türkiyede pazar payı orta sıralarda olan bir firma bir reno,toyota,hyundai kadar değil...ancak kullanıcıları benim de içinde olduğum gibi tutkulu insanlar...ayrıntıcı,takıntılı bile diyebiliriz.aslında bunun farkında olsalar herşey çok farklı olur,ama çoğu konu da size katılıyorum; bazen umurumuzda değilsiniz modunda yaklaşımlar sezimliyoruz.Ancak şunu bilmelisiniz ki aracınız çok yeni ve garanti süreci kapsamında,yani kanuni olarak herşey sizin yanınızda,iyi bir avukat bulmak Honda sevginizi öldürmekten önce gelmeli bence....Umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür,konuyu yakından takip edeceğim.

D6603 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Aracınız
arkadaşlar güzel dilekleriniz için teşekkürler, konunun ilgi çekeceğini düşünmemiştim. yarın sağlam bir avukat arayışına gireceğim. bakalım durum ne olacak
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
1,468
Tepki puanı
1,266
Yaş
30
Konum
İstanbul
Aracınız
Cok gecmis olsun... Kaza aksam olmus gordugum kadariyla, aksamlari yola cikmayi cok sevmem bu yuzden. Bu zamana kadar ne tehlikeler atlattiysam hep geceleri aksam vakitleri olmustur. Sizin kaporta hasariniz icin servise gitmemeniz lazimdi. Servisten bir personel bana acik acik soyledi araban hasar alirsa disarida yaptir sakin getirme hem dosya acilir hem arabanin degeri duser hemde gereksiz bir suru islem yapilir diye.. Cogu stajyer ayarinda. Periyodik bakim disinda asla goturmeyin en fazla 1 haftalik isi var bu arabanin yazik gunah ya..

SM-T800 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Byplt

0
Katılım
13 Ocak 2017
Mesajlar
99
Tepki puanı
1
Eleman maalesef sıkıntı. Geçenlerde marmara bölgesindeki müşteri memnuyet ödüllerini ne hikmetse sürekli alan bayiye sübap ayarı için gittim. Usta efendinin surat bir karış , yol testine çıktık , 110 bin km dir arabaya sübap ayarı yapılmadı yakıt çok arttı diyorum. Vatandaş bana diyor ki onunla alakası yok. Sonra da siz zaten geçen bakım bize gelmemişsiniz bunları yapması normal demesi ve bana mı öğretiyorsun şeklindeki sözleri şekerimi tavan hale getirdi , servis müdürü elimden zor aldı. Hâlâ servis sonrası memnuniyet için aranmayı bekliyorum. Oysa ertesi gün ararlardı. Hal böyle iken , servisteki ustalar böyle yaparsa varın düşünün üst kademe neler yapmaz. Hayırlısı olsun diyorum. Allah bunların eline düşürmesin.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
29 Eki 2014
Mesajlar
158
Tepki puanı
8
Yaş
41
Konum
Rize
Hocam geçmiş olsun. Bu servis ile yaşadığınız durum ne Honda markasıyla alakalı ne de sizinle. Bu durum tamamen yetkili servis ile alakalı. Tahminimce satınalmadan servis elemanına kadar basiretsiz, beceriksiz, tecrübesiz personel çalıştırdıkları için bu hasarı onarmada bu kadar güçlük çekiyorlar. Şuanki sıkıntınızı, arabanız olmadığı için yaşadığınız manevi bunalımı ve arabanız yerine taksiye binme masraflarını onlardan tazmin etmenizi sağlayacak bir dava açın. Bu süreçte kalite standardı gereği tüm konuşmaları kayıt eden servis , Honda Türkiye ile de umarım bolca telefon görüşmesi yapmışsınızdır.
Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
143
Tepki puanı
8
Aracınız
Geçmiş olsun. Öncelikle biran önce mahkemeye başvurmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ayrıca bu yazıyı ingilizeye cevirip avrupa amerika ve japonya honda merkezlerine iletişim bilgilerinizle yollamanızı öneririm
 
Geri
Üst