Artik yeter honda! Lütfen okuyun!

Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
46
Tepki puanı
1
Geçmiş olsun.. bende daha önce servisle ilgili bir sorun yaşamıştım. Japonya ya aracımı severek kullandığımı ancak servis ile problem yaşadığımı bana yardımcı olmalarını yazmıştım sonrasında servis bana dönüş yaptı hatalarını telafi ettiler çok etkili olmuştu. Kesinlikle tavsiye ederim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
34
Tepki puanı
1
Konum
Aksaray
Arkadaşlar merhabalar, bir kaç facebook grubunda bu gönderiyi paylaştım ve engellendim. Umarım burada böyle bir sıkıntı yaşamam..

HONDA TÜRKİYE ve HONDA KAYSERİ İNCİROĞLU denilen firmalar bu rezaletin baş aktörleridir.

- Belirttiğim üzere 19 ocakta aracıma çarptılar, %0 kusurluydum. Araç Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi.

- 1 aydan fazla parça gelmesini bekledim, neymiş? Araç yeni kasa olduğu için parça temini zormuş. 100 bin TL parayı, cebe peşin peşin indiren HONDA, bu aracı satarken bana parçayı geç temin edebiliriz ona göre alın dedi mi? demedi..

- Ayrıca, sen bu parçayı bu kadar geç temin edecektin, neden aracı hazırlıksız piyasaya sürdün? Gerekli altyapıyı oluşturup öyle sürseydiniz, kendi ülkemde üretilen aracın parçası nasıl temin edilemez orası da ayrı mesele.

- Bu süre zarfında defalarca aramama rağmen bir kez bile geri dönüş yapmayan Honda'nın vurdumduymazlığına ne demeli? Her seferinde yetkili biriyle görüşme talebinde bulunmama rağmen, kimsenin aramaması,-pardon 1 kez bir bayan aradı, "parça şu tarihte gelecek, size de geç döndük kusura bakmayın" dedi, o da yanlış bilgi çıktı, parça dediğinden çok sonra geldi.
********************************************************************************
1 ayı geçkin bir süreden sonra parça geldi, ama REZALETİN daha büyüğüyle beraber geldi. KAYSERİ İNCİROĞLU topu aldı, HONDA TÜRKİYE'nin bu kadar REZİL olduğu yeter, biraz da biz REZİL olalım dedi, başlıyorum:
*********************************************************************************
- Parçalar geldikten 3-4 gün sonra servisi aradım, aracı hazırladıklarını söylediler, hazırlarken arıza lambalarının yandığını, el freni sensöründe sorun olduğunu söylediler. Akşama ise aracın hazır olacağını, TESTLERİN DEVAM ETTİĞİNİ belirttiler.

- Akşam gittim, aracın A sütününda, çamurluğun kaynadığı bölgede BARİZ KAYNAK İZİ vardı, ayrıca boya kısmında da sorun vardı. Bu estetik kusurları "yeterki artık arabama bineyim" diyerek görmezden geldim.

- Araçla 100 metre uzaklaştıktan sonra araçtan çatır çutur ses geldi ve BÜTÜN ARIZA LAMBALARI BİRDEN YANDI, aracın kontağı kapanmıyordu.

- Haliyle vızır vızır işleyen trafikte insan panik oluyor, flaşörleri yakıp arabayı usul usul servise geri götürdüm. arabamı almak üzere gittiğim servisten otobüsle evime döndüm! tam hondaya ve inciroğluna yakışır bir durum

- ŞİMDİ SORMAK İSTİYORUM: Honda denilen firmanın yetkili servisleri, tamir ettiklerini düşündükleri aracı TEST EDİYORUZ YALANIYLA, TEST ETMEDEN mi teslim ederler? Yoksa bana özel bir uygulama mıdır bu?

- Honda bu İŞ AHLAKIYLA! çalışan bir firmaya mı YETKİLİ SERVİS ünvanı vermiştir? HONDA yetkili servisi olabilmek için herhangi bir KALİTE STANDARTI yok mudur?

- Honda servisleri araçları teslim ederken, aracı tamir etmek yerine ARAÇTA MEVCUT OLMAYAN HASARLAR oluşturarak mı teslim eder? Honda yetkili servisinin ustaları, aracı düzeltmek yerine DAHA FAZLA MI BOZAR?

- BEN O ELEKTRONİK ARIZALAR NETİCESİNDE BÜYÜK ÇAPLI BİR KAZAYA KARIŞABİLİRDİM! Ölebilir, birini öldürebilir, sakat kalabilirdim.Frenim tutmayabilir, direksiyonum kilitlenebilirdi, HONDA VE İNCİROĞLU denen firmalar için İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ MUDUR?


***************************************************************************
Rezaletler bitmedi:

- Otobüsle evime dönünce, haliyle 40 günü de geçince, servisi, servis müdürünü vs.. aramadığım yer bırakmayarak İKAME ARAÇ talebinden bulundum ki, 30 günde tamir edilemeyen araçlar için böyle bir HAKKIMIZ var.

- Oyalama taktiğiyle, "mail attık bekliyoruz, bugün yarın gelir, eli kulağında vs." gibi cümlelerle 1 hafta oyalandım. Ne aracım yapılabildi, ne de ikame araç tahsis edilebildi. Çocuğumu kreşe bırakabilmek için her gün taksi parası ödedim daha nice masraflar..

- Bu arada sürekli Honda Türkiye'yi arıyorum, derdimi anlatıyorum, yetkili insanlarla görüşme talebinde bulunuyorum, TIK YOK

- 1 hafta sonunda yani 7 mart salı günü inciroğlu servisten arandım. HONDA'NIN İKAME ARAÇ TALEBİMİ REDDETTİĞİNİ, aracımın ise, 11.03.2017 tarihinde, bir DEPREM,SEL, TSUNAMİ gibi felaket olmazsa HAZIR OLACAĞINI SÖYLEDİLER.

- Yasal hakkım olan İKAME ARACIN NEDEN TEMİN EDİLMEYECEĞINİ sorduğumda yanıt alamadım, HONDA TÜRKİYE'yi aradım YİNE İLGİLENEN OLMADI!

- Bugün, yani 11.03.2017 günü , yani aracın TESLİM EDİLECEĞİNE DAİR SÖZ VERİLEN GÜN , servisi aradığımda, belli ki deprem ya da tsunami olmuş olacak ki, ARACIN DAHA HAZIR OLMADIĞINI, daha da KÖTÜSÜ TAMİR EDİLEMEDİĞİNİ SÖYLEDİLER!

- Tamir edilememeye sebep olarak, bakın iyi okuyun ne dediler:
" ARACIN KATALOĞU İNGİLİZCE YAZILDIĞI İÇİN ÇEVİREMEMİŞLER; USTA NE YAPACAĞINI BİLEMİYORMUŞ"

evet evet yanlış okumadınız, Honda yetkili servisi , kendi ürettkleri aracı TAMİR ETMEKTEN ACİZ!

" Beyefendi nasıl olur, nasıl tamir edilemez?" diyorum, "Araç 2017 modelmiş, bu bir kazaymış, ondanmış" yanıtı alıyorum. Kafayı yememek mümkün değil!

SATARKEN SÖYLEDİNİZ Mİ BU KONUDA ACEMİ OLDUĞUNUZU?

- Bir de İKAME ARAÇ için bölge müdürlüğüyle görüşüyorlarmış, sanki bugatti veyron verecekler altıma, 2 haftadır ikame araç pazarlığı dönüyor. Şaka gibi. Ne honda türkiye, ne de inciroğlu 3-5 kuruşuna kıyıp uyduruk bir araba veremedi. PES

- Hadi diyelim araç tamir edildi, bir Honda yetkilisi şu soruma cevap versin:

Böylesi REZİL ve YETENEKSİZ bir servis anlayışının elinden çıkmış bir aracı ben nasıl HUZUR VE EMNİYETLE kullanacağım?
Her gaza basışımda, her fren yapışımda, her direksiyonu çevirmemde zihnimde kocaman bir ACABALAR ordusu olmadan nasıl bineceğim ben bu araca? Yıktığınız GÜVENİ nasıl inşa edeceksiniz?

Sorun yaşamamak için HONDA aldım, ama daha büyük bir sorun yaşayamazdım herhade. HONDA ALACAKLAR bence uzak dursun, Honda Türkiye'nin gözünde 3. sınıf insan, yolunacak kazsınız. İşleri paranızı cebe indirecek kadar. Piyasa sürdükleri araçları yurtdışı üretimlerle kıyaslayın bunu zaten anlarsınız. hele hele İnciroğlu' nun kapısının önünden geçmeyin!

************************************************************************
Sabahtan beri sinirden ne yapacağımı bilemez durumdayım, mümkün olan her yerde bu yazıyı paylaşmak istiyorum, sabredip okuduğunuz için teşekkürler

Geçmiş olsun. Bence hukuki bir destek alın ve hakkınızı yasal yollardan alın. Ayrıca bu yaşadığınızı honda japonya ile paylaşın derim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

maksu

0
Yönetici
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,794
Tepki puanı
589
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Honda CRV
3 sayfayı soluksuz okudum. Gelişmeleri bizimle paylaşmanızı bekliyoruz. Allah sabır versin. Resmi yollar ile ilerleme vakti gelmiş maalesef.

HTC One_M8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

ebayir

0
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
263
Çözümler
1
Tepki puanı
10
Yaş
2023
Geçmiş olsun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

nokiac

0
Katılım
18 Kas 2016
Mesajlar
212
Tepki puanı
39
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] öncelikle geçmiş olsun. Yazınızı okudukça kendimi sizin yerinize koydum(empati), hakkımı sizin gibi arardım. Allah yardımcınız olsun. Haklı iken bu şekilde davranmaları size karşı hakaret olmuş.

Ne yazık ki müslümanlıktan bi-haber kalmış, cennet yurdumuzun bazı insanları işini hakkıyla yapmıyor. Kitabımızda "Allah size, emanetleri(işleri) mutlaka ehline vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğiniz zaman adaletle hükmetmenizi emrediyor."(Nîsa/58.ayet)

Şahıs işe layıksa o iş ona verilmeli, layık değilse, layık olanı firma tarafından aranmalıdır. İş hususunda ki emanetler ehline verildiği ve firma da adil davrandığı müddetçe müşteriler huzurlu ve saadetli olacak, daima dürüst olan firmayı tercihte bulunacaktır. Bu da firmanın istikrarını arttıracak, hem firma hem de müşteriler memnun olacaktır. "Kalite standartı" diye tabir edilen uygulama bunun için var olsa gerek...temennimiz firmaların bu yönde hareket etmesidir.
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] peki son durum nedir? Bu konu hakkında takipteyiz.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
392
Tepki puanı
40
Konum
ELAZIĞ
Aracınız
Geçmiş olsun, sinirlenmekte haklısınız.

Sinirlenmekte haklısınız ama bayiye gidip bağırıp çağırmakla bu işi çözemezsiniz. Avukata danışın, ihtiyaç duyacağı belgeleri sizden isteyecektir, temin edemezseniz bayiden hukuki yollarla temini yapılır. Uzlaşma yoluna gitmeye çalışacaklardır, kabul etmeyin. İmkanınız varsa idare edebilecek bir araç bulun ve bunu gözden çıkarın. Yasal süreci asla bırakmayın. Anlattıklarınıza göre istediğinizi alabilirsiniz. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Aracınız
herkese selamlar tekrardan, gün içerisinde bir avukat arkadaş ile görüştüm. aracın servise çekildiği tarih ile ilgili çekicinin tuttuğu tutanağı istedi. ama ne bende ne de serviste öyle bir kağıt yoktu. sanırım avukatta bu işi çok bilmiyor :( belli ki bu işlerden anlayan dişli avukatlar lazım.. ayrıca Honda Türkiye CEO'suna yarın ingilizce bir mail atacağım. Bahsettiğiniz japonya honda'ya ait herhangi bir mail adresi bilmiyorum. Yorum yapmanız adına sizle maili paylaşmak istiyorum:

Sn. Hideto Yamasaki

Haftalardır süren sorunumu, Honda Türkiye ve Kayseri Honda İnciroğlu ile çözemediğim için size bu maili atmak zorunda kaldım. Aslında oldukça sorunlu ve uzun olan bu süreci, vaktinizi almamak adına kısaca özetlemeye çalışacağım.
19 Ocak 2017 tarihinde henüz 1,5 ay önce aldığım Yeni Civic Sedan aracımla trafik kazası yaptım. (fotoğraflar ektedir). Araç aynı tarihte Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi. Araç için yaklaşık 3 hafta tamir süresi belirtildi.

Kazanın üzerinden 55 gün geçmiş olmasına rağmen ben hala aracımı teslim alamadım. Bu arada, kazadan 42 gün sonra, can güvenliğim hiçe sayılarak, araç bana bozuk bir şekilde, gerekli testler yapılmadan teslim edildi. Servisten ayrılır ayrılmaz, aracım trafikteyken arıza yaptı ve geri servise bırakmak zorunda kaldım. O günden bu yana da sorun hala çözülemiyor. 55 gün boyunca Honda Türkiye’den çeşitli kanallarla istediğim bütün yardım taleplerim sonuçsuz kaldı ve sorunumla ilgili hiç geri dönüş olmadı. Yedek araç ile ilgili tüm girişimlerim sonuçsuz kaldı.

Araç hala serviste, servis nasıl tamir edeceğini bilemiyor. Tamir edilse bile, daha önce yaşadığım olay nedeniyle gerek ailemin, gerekse kendi can güvenliğim açısından o aracı huzur ve emniyetle kullanabileceğimi sanmıyorum.

Bu süre içerisinde, daha önce benim için sorunsuzluğun simgesi olan Honda markasına olan tüm inancımı kaybetmiş durumdayım. Konuyla ilgili yapıcı yaklaşım göstereceğinizi umut ediyor, saygılar sunuyorum.
 

maksu

0
Yönetici
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,794
Tepki puanı
589
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Honda CRV
Avukat olayı delillendirmek için tutanak istemiş. Normalde çekiciye hangi hasar ile teslim ettiğinize dair bir form vermesi lazımdı. Zira o noktadan sonra bir şey olursa çekici sorumluluğuna girer. Siz Siz olun bundan sonra o formu alın. Yoksa tutanak tutup imzalatın. Tenkit edemez zira form tutmak onun sorumluluğu.

HTC One_M8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst