Artik yeter honda! Lütfen okuyun!

Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
143
Tepki puanı
8
Aracınız
herkese selamlar tekrardan, gün içerisinde bir avukat arkadaş ile görüştüm. aracın servise çekildiği tarih ile ilgili çekicinin tuttuğu tutanağı istedi. ama ne bende ne de serviste öyle bir kağıt yoktu. sanırım avukatta bu işi çok bilmiyor :( belli ki bu işlerden anlayan dişli avukatlar lazım.. ayrıca Honda Türkiye CEO'suna yarın ingilizce bir mail atacağım. Bahsettiğiniz japonya honda'ya ait herhangi bir mail adresi bilmiyorum. Yorum yapmanız adına sizle maili paylaşmak istiyorum:

Sn. Hideto Yamasaki

Haftalardır süren sorunumu, Honda Türkiye ve Kayseri Honda İnciroğlu ile çözemediğim için size bu maili atmak zorunda kaldım. Aslında oldukça sorunlu ve uzun olan bu süreci, vaktinizi almamak adına kısaca özetlemeye çalışacağım.
19 Ocak 2017 tarihinde henüz 1,5 ay önce aldığım Yeni Civic Sedan aracımla trafik kazası yaptım. (fotoğraflar ektedir). Araç aynı tarihte Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi. Araç için yaklaşık 3 hafta tamir süresi belirtildi.

Kazanın üzerinden 55 gün geçmiş olmasına rağmen ben hala aracımı teslim alamadım. Bu arada, kazadan 42 gün sonra, can güvenliğim hiçe sayılarak, araç bana bozuk bir şekilde, gerekli testler yapılmadan teslim edildi. Servisten ayrılır ayrılmaz, aracım trafikteyken arıza yaptı ve geri servise bırakmak zorunda kaldım. O günden bu yana da sorun hala çözülemiyor. 55 gün boyunca Honda Türkiye’den çeşitli kanallarla istediğim bütün yardım taleplerim sonuçsuz kaldı ve sorunumla ilgili hiç geri dönüş olmadı. Yedek araç ile ilgili tüm girişimlerim sonuçsuz kaldı.

Araç hala serviste, servis nasıl tamir edeceğini bilemiyor. Tamir edilse bile, daha önce yaşadığım olay nedeniyle gerek ailemin, gerekse kendi can güvenliğim açısından o aracı huzur ve emniyetle kullanabileceğimi sanmıyorum.

Bu süre içerisinde, daha önce benim için sorunsuzluğun simgesi olan Honda markasına olan tüm inancımı kaybetmiş durumdayım. Konuyla ilgili yapıcı yaklaşım göstereceğinizi umut ediyor, saygılar sunuyorum.

1 yılda sürse daha fazlada sürse hukuki mücadelenizi hiç bir şekilde bırakmamanızı umut ediyorum. Sonuna kadar durumu takipte kalacağım. Umarım hakkınızı alırsınız. Sizin gibi insanların hakkını araması ve kazanması gerekiyo
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Aracınız
Avukat olayı delillendirmek için tutanak istemiş. Normalde çekiciye hangi hasar ile teslim ettiğinize dair bir form vermesi lazımdı. Zira o noktadan sonra bir şey olursa çekici sorumluluğuna girer. Siz Siz olun bundan sonra o formu alın. Yoksa tutanak tutup imzalatın. Tenkit edemez zira form tutmak onun sorumluluğu.

HTC One_M8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

şu an istesem verirler mi ?
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Konum
izmir
Aracınız
Hocam çok geçmiş olsun, gercekten cok üzücü bir durumla karşılaşmışsınız. Doktorsanız meslektaşızda. Bende aracı ilk aldığımda sizinkinin yanında devede kulak kalacak bir problemle karşılaşmıştım onda bile canım inanılmaz sıkılmıştı. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Burda bayinin vurdumduymazlığı kabul edilir gibi değil. Benim aracımda cıkan basit sorunda aracı sabah götürmüştüm, akşama biter demişlerdi, öyleyse bir araç temin edin işlerim var demiştim, hemen bir araç temin ettiler. Öncelikle bu bayinin yetkisini sonlandırmak veya kendisine çeki düzen vermesini sağlamak lazım. O nedenle japonyaya yazmanız çok iyi olmuş. Ama bence ingilizce yazmanız veya yazdırmanız lazım. Ve bence araç iade hakkınızı kesinlikle arayın. Avukatla iade için gerekli koşulların sağlanıp sağlanamadığını konuşun. Eksikleri tamamlayıp derhal mahkemeye başvurun derim. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
225
Tepki puanı
39
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2019
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] üstad kayseride tüketiciler birliği derneği var başkanı da mahmut şahin ona ulaşmaya calıs ıstersen yardımcı olacaktır bu tarz konularda gerçekten ilgili
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Aracınız
Hocam çok geçmiş olsun, gercekten cok üzücü bir durumla karşılaşmışsınız. Doktorsanız meslektaşızda. Bende aracı ilk aldığımda sizinkinin yanında devede kulak kalacak bir problemle karşılaşmıştım onda bile canım inanılmaz sıkılmıştı. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Burda bayinin vurdumduymazlığı kabul edilir gibi değil. Benim aracımda cıkan basit sorunda aracı sabah götürmüştüm, akşama biter demişlerdi, öyleyse bir araç temin edin işlerim var demiştim, hemen bir araç temin ettiler. Öncelikle bu bayinin yetkisini sonlandırmak veya kendisine çeki düzen vermesini sağlamak lazım. O nedenle japonyaya yazmanız çok iyi olmuş. Ama bence ingilizce yazmanız veya yazdırmanız lazım. Ve bence araç iade hakkınızı kesinlikle arayın. Avukatla iade için gerekli koşulların sağlanıp sağlanamadığını konuşun. Eksikleri tamamlayıp derhal mahkemeye başvurun derim. Tekrar geçmiş olsun.

öğretmenim hocam :) ingilizce yolladım zaten. avukattan bugün mesaj geldi, araştırmasını tamamlamış, davayı kazanabilirmişiz. ama ben mahkemelerde sürünmeden honda ile halletmek istiyorum meseleyi. ama günde 2 kez aramama rağmen geri dönmediler hala... bu arada dün servisten aradılar, aracımı tamamlamışlar. kabul etmeyeceğimi söyledim. bakalım hayırlısı
[MENTION=5755]Karabey[/MENTION]

hocam o seçeneği hiç düşünmemiştim, teşekkürler
 
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
225
Tepki puanı
39
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2019
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] ne yaptın hocam teslım aldın mı aracı yada bı gelısme oldu mu
 
Katılım
23 Ara 2016
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Aracınız
Çok geçmiş olsun.. İnşallah sıkıntısız bir şekilde atlatırsınız Meslektaşım... Ama maalesef ben de yeni bir HONDA kullanıcısı olarak bayilerin bu kadar ilgi alakasız, vurdumduymaz tok satıcı havalarında olmalarına çok şaşırıyorum. Sanki arabayı niye aldınız havalarındalar ??? Ben aralık ayında aldım aracımı, Şubatta 1000km kontrolüne de gittim ama başından buyana hiç kimse aramadı beni memnun musunuz diye ya da bir sıkıntı var mı diye Araç olarak iyi ama HONDA müşteri ilişkisi SIFIR...
 
Geri
Üst