Artik yeter honda! Lütfen okuyun!

Çetin

0
Katılım
7 Eki 2016
Mesajlar
270
Tepki puanı
3
Aracınız
Valla benimde aklımda sorular var sorunsuz diyoruz ama kronik hastalıkları tonla var nası sorunsuzluk bu bende anlamadım fd6 için söylüyorum yenisini zamanla görecez

SM-E500H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
1,147
Tepki puanı
6
Konum
Antalya
Aracınız
çok geçmiş olsun gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı şeyler yaşamışsınız en güzeli hukuki yollarla sonuna kadar hakkınızı aramak
 

eBydmr

0
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
32
Tepki puanı
0
Konum
Denizli
Aracınız
Çok geçmiş olsun bu konudaki en üst merci honda türkiye değil twitterdan global honda yetkililerine fotoğraflı twetler atın mail atın abi ve ablalarından bir fırça gidişatı değiştirir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Honda inciroğlu kayseri bana göre işlerini tam layıkıyla yapmıyorlar aracım garanti dışı kalmıştı zaten dışarda özel serviste yaptıracağım bakımını


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
2 May 2017
Mesajlar
20
Tepki puanı
1
Yaş
39
Konum
Istanbul
Kardeşim, büyük geçmiş olsun. Hata tamamen senin bayiinden kaynaklı. Ben de başımdan gecen bi olayı anlatayım.
Geçen nisan ayının başında sıfır fc5 elegance aldım. istanbul honda artı dan. Aldıktan 1 gün sonra kaza yaptım. Arka tampon tampon demiri ve stop lambam değişti.
Kaza dan bi kaç gün sonra bayii den yetkili arkadaş parçaların siparişini verdiklerini gelmesinin 15 gün süreceğini söylediler. Tabi öyle söyleyince ben de şok oldum. Kısa şok dalgasının ardından bana endişelenmememi kendileri bi şekilde halledip beni bu kadar bekletmeyeceklrini söylediler. Gerçekten 1 haftada arabamı çıkardılar. Parçalar orjinal, işçilik muntazam. Çok takdir ettim. Bakın kazanın üstünden bir ay geçti aracımın parçalarının yeni geldiğini söylediler. Minnettar kaldım.
senin adına çok üzüldüm. senin işini avukat çözer bence. Çok geçmiş olsun tekrar.

GM Discovery II cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=7803]barisfc5_34[/MENTION] Hocam size de geçmiş olsun, sizin servis müşterisini memnun etmek için elinden geleni yapmış, sizin takdirinizi kazanmış.
Sizde burada paylaşmaya değer bulmuşsunuz, burada kazanan da kaybeden de servis oluyor, tercih onlara ait iyi servis olup takdir görmekte, kötü servis olup yerden yere vurulmakta.
 

mert11

0
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
314
Tepki puanı
9
Yaş
54
Konum
Balıkesir
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] arkadaşım geçmiş olsun. yazını okudum her satırda yetkililere saydirdim. Koskoca firma nasıl olurda böyle bilgisiz leri bayilik ve servis verir. inşallah sorun çözülmüş tür. Ama Japonya ya mail at illaki dönüş yapacaklar.

FD6 ELEGANCE AT 2010
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
273
Tepki puanı
34
Konum
manisa
Aracınız
Ben de ogretmenim.. sana bir meslektas tavsiyesi. Okullar kapaniyoe az kaldi.
Hic bekletmeden telefonla ugrasma. Direkt git honda turkiyeye.. derdini yüz yüze hallet.

SM-N910H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst