Civic FB7 - 4 Kapı + Bagaj + Alt Takım Pütür = Hand Made İzolation :)

Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
17
Konum
İstanbul
Aracınız
Benim o şansım yok İstanbul dışında oturuyorum adana dan İstanbul'a bu iş için Gelmem imkansız bozuk yollarda lastikten gelen sesi azaltma durumu varsa bunu düşünüyorum yoksa yok sağlık olsun
%60 ses kesilmesinden bahsetmiş zibart böyle birşey onların sistemi ile mümkün değil. Hadi yol sesini kestiniz rüzgar sesi ne olacak.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
31
Tepki puanı
0
Aracınız
[MENTION=1791]ferhat[/MENTION] selam Adana'dan.ziebarttan fiyat aldınız mı?
 

yau

Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
369
Tepki puanı
1
Konum
Sinop
2hafta olmadi camurluk ve taban 1000tl pazarliga acigiz dedi..
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
40
Tepki puanı
0
Aracınız
[MENTION=1791]ferhat[/MENTION] selam Adana'dan.ziebarttan fiyat aldınız mı?
[MENTION=392]yau[/MENTION]
Banada iki hafta önce mail ile sorduğumda 800 tl dediler mail hala duruyor hatta sonrasında telefon ile görüştüm ayrıntısı ile sordum fiyatta nakitte 750 olur dedi
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
438
Tepki puanı
1
Aracınız
Taban diyorsunuz devamlıdaben bişi sorcam :

iç taban mı ? (koltuklar sökülecek yer döşemesi sökülecek vs...? )

Yoksa aracın alt tabanı mı ?

"Taban" kelimesini açıklarsanız iyi olur diye düşünüyorum :) (konuyu yeni okuyanlar için de açıklık gelmiş olur )
 

yau

Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
369
Tepki puanı
1
Konum
Sinop
Taban diyorsunuz devamlıdaben bişi sorcam :

iç taban mı ? (koltuklar sökülecek yer döşemesi sökülecek vs...? )

Yoksa aracın alt tabanı mı ?

"Taban" kelimesini açıklarsanız iyi olur diye düşünüyorum :) (konuyu yeni okuyanlar için de açıklık gelmiş olur )
Haklisin işin ehli olmayinca insan ifade güçlüğü yaşanıyor, lifte kaldırıp tabana alttan pütür atilacak diye konuştuk: )
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
40
Tepki puanı
0
Aracınız
Eğer lifte kaldırıp tabanına alttan pütür yaparsanız olmaz ki:? :)
Hocam neden olmaz onu öğrenmek istiyorum yaptıran var mı ne kadar faydasını görmüş o önemli birde alt kısmı ( aracın lifte kaldırıp dıştan altını ) kaplıyorlar buda bi nevi dıştan yalıtım alttan taş çarpmalarında ayrıca bi koruma sağladığı söyleniyor Youtube da videosu var adamların iddası sesin yankılanmasını önleyerek daha az rahatsızlık verdiği ve bozuk yolda lastikten gelen sesi azalttığı tabiki içten bituself kaplama gibi olmaz ama onu yapma yada yaptırma şansımız da becerimiz de yok maalesef
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
438
Tepki puanı
1
Aracınız
Yani yaparsınız işlemi o konuda sıkıntı yok lakin bazı yaptığınız işlemler araçta faydadan çok zarar verir.. :)

Şimdi 2 şey diyeceğim ne demek istediğimi anlayacaksınız ?

1) Aracın altına pütür yaptırırsınız , kapladıgı alana bakarsanız belli bir ağırlık olacak , araçtaki yakıt artacak , ivmelenme yavaşlayacak , buna ek olarak da frenleme sisteminde mesafe uzayacak ( ağırlığı 3 5 kilo olarak düşünmeyin yüzeysel ağırlık denilen bi kavram var - şöyle düşünün tabandaki alanı aracın tavanına plaka şeklinde koyun... biri üstten basacak , diğeri ağırlık olarak yerçekine kurban gidecek... )

2) Aracın altına pütür yaptınız , tamam , Şöyle söyleyeyim kaç kişi aracını lifte kaldırıp altına girip inceledi ? :) Hangi elemanlar nerde ne var bilen kaç kişi var? Pütür zift yada kaplama bu tip işlemler aracın altına olmaz + yapılmaz + tavsiye edilmez , aracın terlemesine neden olursunuz , unutmayın ki egzoz a giden boru aracın tam ortasından geçiyor(eskilerde katalizör vardı kolum kadar) , wifi özellikli egzoz varsa biri yazsın takalım bizde... ( şimdi o kısmı yapmayalım diyeceksiniz - hemen hazır cevap ) Ben de size diyecem ki , tabanın üstü , aracın içindeki sıcaklık(motor ısısı + havalandırmadan aldıgınız ısı + şanzıman ısısı + bireylerin soludugu hava + dış hava durumu )ile altta ki soğukluk dengelidir. Yani siz alttan soğutmayı keserseniz araç terleme yapar bu sefer taban saçınızda çürüme başlar.. yani aracın ömründen ömür yersiniz. Bu yüzden fabrika çıkışlarında pütür zift olmuyor araçlarda... Herşeyin bi sebebi varken siz bu sebebi anlamsızca müdahele ederek bozarsanız aracınıza zarar verirsiniz.

öte yandan , 2006 dan beri bir seri tutturmuş bir civic jenerasyonu var ki genel olarak hondalarda yalıtım konmamakta , bunun en buyuk sebebi ağırlıktır.

size başka bir örnek vereyim hemen , FB6 kasalar için diyorum , Hybrid versiyonlarda , ön + arka bariyer vardır , ön tampon (doğal olarak bariyer mevcut kaza için) arka tamponda da mevcut , lakin gelin görün ki normal civiclerde yoktur. o bariyer alimuyum bir yapıda plaka şeklindedir belki 10 kg dersiniz ama adamlar koymamışlar. Güvenlik için şart dersiniz mantıken ama gelin görün ki değil tamamen ağırlık mantığı... Siz düşünün , zift yada pütür yada kaplama işlemini şimdi...
 
Son düzenleme:
Üst