Civic hb 1.4 i-shift baski balatasi bitti mi?

Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Arkadaşlar sabah araç soğukken otopark çikiş rampasi 3-4mt lik ~%35 gibi bir eğimi var 1.vitesle direkt giriyorum balatanin atlamali kavradiğini hissediyorum, ancak yokuşta asili iken kalkiş yapiyorum sorun yok, isindiktan sonra yolda giderken yoğun trafikte hiçbir sorun yok daha önceki aracim 1.4 tdci fiesta asm şanzimandi ayni sayilir 150000 de böyle birşey yaşamadim, bu 2012 model 44000km de daha balata bitebilir mi araci yeni aldim bir bayandan.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
997
Tepkime puanı
9
Konum
İzmir
Hocam ben de sizin aracınızın 2009 modeli vardı. Geçen sene bakımda baskı balatanın direnç değeri yüksek dediler. Değiştirmek gerekli dediler. Ne zaman yolda kalırsın hiç belli olmaz dediler. Fiyatı sordum tahmini 3000 tl dediler :) ben de hemen aracı sattım tabi. Benim araç 70.000 km deydi. Bende de hiçbir sorun yoktu. Kaydırma yaşamıyordum. Yine de siz servise gidin. Bazen baskı balata sağlam çıkıyor sadece volanda sıkıntı olabiliyor. Volan daha ucuza hallediliyor. Serviste bilgisayara bağlanması lazım aracın.


2013 Honda Civic Sedan Eco Beyaz&Navitech NX 220R
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Paylaşımınıza teşekkür ederim. Evet tez elden servise uğramak lazım sanırım. Soğuk ta da olsa normal olamaz bence de anlamadığım sıyrık balata ile araba 2. vites 87km 3. vites 115-120km hıza ulaşıyor bu nasıl olur. Balatası bitik araba bunu yapmaz di mi?
[MENTION=101]aknasmub[/MENTION]
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
997
Tepkime puanı
9
Konum
İzmir
Paylaşımınıza teşekkür ederim. Evet tez elden servise uğramak lazım sanırım. Soğuk ta da olsa normal olamaz bence de anlamadığım sıyrık balata ile araba 2. vites 87km 3. vites 115-120km hıza ulaşıyor bu nasıl olur. Balatası bitik araba bunu yapmaz di mi?
[MENTION=101]aknasmub[/MENTION]
Hocam bitik balata hızlanınca sorun göstermiyor. Direncin en fazla olduğu normal ya da yokuşta kalkış sırasında sıkıntı yaratıyor. O yüzden direnç değerinin ölçülmesi gerekir. i shiftlerin kronik sorunu bu durum. Japonya gibi düzlük ülkede i shift sorunsuz fakat ülkemizde yokuş tepe çok olduğu için sorun yaratabiliyor.


2013 Honda Civic Sedan Eco Beyaz&Navitech NX 220R
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Evet Geri Geldim.

Evet Geri Geldim.

Arkadaşlar sabah araç soğukken otopark çikiş rampasi 3-4mt lik ~%35 gibi bir eğimi var 1.vitesle direkt giriyorum balatanin atlamali kavradiğini hissediyorum, ancak yokuşta asili iken kalkiş yapiyorum sorun yok, isindiktan sonra yolda giderken yoğun trafikte hiçbir sorun yok daha önceki aracim 1.4 tdci fiesta asm şanzimandi ayni sayilir 150000 de böyle birşey yaşamadim, bu 2012 model 44000km de daha balata bitebilir mi araci yeni aldim bir bayandan.
Aracı Alalı Tam bir yıl olmuş yukarıda yazdığım yazıdan sonra servise gittim kalibrasyonu garantili olduğu için ücretsiz yaptılar sağolsunlar. Sonra 53.000 de bakıma gittim Honda Cem'e yeni güncelleme geldiğini söyleyip bir kere daha güncelleme yapıldı araç şu an 61500 oldu ancak sabah ilk kalkışta hala aynı silkeleme var kavrama da alıştım artık gaza biraz fazla yüklenince fazla hissedilmiyor, serviste de değişime gerek yok dediler devam bakalaım nerde trak orda bırak gelsin yol yardım :) Bu arada aküsü zayıfladı iyice servis 300 TL diyor piyasada Bosch marka aynı akü 160 TL ooofff offf garantinin gözü kör olsun :( saygılar
 
Üst