fb7 vs fc5

Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
merhaba arkadaşlar 2014 yılında sıfır olarak aldığım civic aracımı keyifle kullanıyorum suan 40000km deyim fakat bugünlerde aklıma takılan bir konu var bunun için sizden fikirlerinizi almak istiyorum. fc5 civic çıktığı günden beri ilgimi çekiyor açıkcası aracımı fc5 ile değiştirmeyi düşünüyrum ama karar veremedim. kararsız kaldığım noktalar şunlar.
şuan ki aracımda direksiyondaki kulakçıklar çok işime yarıyor örneğin aracı sollamaya hazırlamada, yokuş aşağı inerken veya devirli kullanmak istediğimde. sürüş keyfimi arttıran bir özellik olarak görüyorum. fc5 te bu yok bunun eksikliğini ararmıyım yada en azından fc5 te kulakçıkların görevini yapan bir durum varmı
ikincisi cvt şanzımanın sürüş karakteri olarak tork konvektörlü ile arasında nasıl bir fark var
fc5 te sizi üzen sıkıntıya sokan durumlar var mı
donanım olarak benim aracım premium alırsam fc5 i elangance almayı düşünüyorum bu konuda ne dersiniz led farlarda aklım kalmıyor değil
yalıtım durumu nedir ciddi iyileştirme yapıldığı söyleniyor kısa test sürüşünde ben anlayamadım açıkcası
aracım dış genişliği ne artmış internette teknik bilgi bulamadım bunu şunun için önemsiyorum garajımın kapısından geçerken fb7 de aynanın bir tanesini kapatarak anca geçebiliyorum eğer ciddi bir genişlik farkı varsa bu benim için sorun olabilir.
özetle böyle bir değişiklik konusunda yorumlarınız ne olur hem bana hem de benim gibi araç değişikliği yapmak isteyen civic kullanıcılarına faydalı bir konu olur umarım
 
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
125
Tepki puanı
5
Konum
İstanbul
Hocam o aptallığı yaptım. Bulaşma derim fb7 bir efsane cvt hayatımda kullandığım en kötü şanzuman. Performans törpülemekten başka bir şey yapmıyor. 100bin ver ama polo sollasın yani gerek yok. Git astra al hocam focus al yada aracını hiç satma derim. Dua edersin hocam.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
128
Tepki puanı
3
Elagance alacaksan arkadaşa katılıyorum başka araç al exe alıcaksan al exe dede çok eksik avar en azından sana his veriyor... polonun fc5i sollaması ben biraz buna katılmıyorum bu sürücü ile alakalı zamanında çok yarışlara giderdim iyi araç kulladığımı düşünüyorum bmw merdeces haric kafama vuran görmedim bende fc5 diyenler exe polonun bazı durumlarda kafaya vurması kılasman farklı bir kere araç kısa sollamalarda küçük olduğu için iyi geçiş yabilir ben 4 ay oldu alalı şuan 11.000 kmdeyim çok yol yapıyorum şehirler arası yollarda 2.0 araçları bile yokuşlarda arada bırakıyorm.... elegance alıp aksesuar koymayı düşünüyorsan araç satarken elgance para etmez her şeyin orjinli iyidir bizim türkiyede full paket... bana göre kusurlar boya rezalet, montaj rezalet, iç kapı aksamları rezalet tüyap oto showda yüzlerce araba gezdim sonra dedimki iyikide honda almışım ozaman anladım kullakcık seviyorsan 1.5 turbo rs yada hatcback alıcaksın onlarda var


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
139
Tepki puanı
5
Aracınız
(1.6 exe manuel fc5 aracımı referans alarak konuşuyorum)
Boyut olarak; Tam teknik verilerini bilmiyorum ama yarattığı izlenim daha geniş bi araba olduğu
izolasyon olarak; Rüzgar ve motor sesi olarak rahatsız edici bir durum yok 120 130 km ye kadar çok rahat fakat yol sesinin izolasyonu için hiç bir yalıtım maddesi kullanmamışlar, özellikle üstünde gelen turanzalarla tam bir rezalet(kışlık michelin lastiklerimle daha az yol sesi geliyordu)
Yakıt olarak; Çok çok sakin araba kullanan biri olarak benzinde 7.5-8 LPG'de 9.5-11 lt arası yakıt tüketiyorum sadece şehir içinde
bunların dışında alacak iseniz KESİNLİKLE lpg'li almamanızı öneririm gerek fahiş fiyat gerekse ''LPG'de gelen ses'' başlığındaki yaşadığımız problemler son derece can sıkıcı oluyor aldıktan sonra
Benim önerim rs hatcback almanızdan yana, hem yeni nesil bir motor hemde executive'e denk donanım seviyesi olarak şuanki 100bin liralık fiyatına göre tercih edilebilir bir araba.(fakat rakiplerini denemeden karar vermeyin)
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
557
Tepki puanı
91
Fc5 testine gittigimde boyutuyla ilgili sunu soylemislerdi. Fb7 den daha uzun, daha genis ve yere daha yakin.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Çarşamba günü servise 40000 bakımına gidicem o zaman tekrar inceleme firsatim olur diye düşünüyorum. Bu araçla ilgili kullananların en çok elestirisi cvt ile ilgili. Maalesef test sürüşü ile cvt yi tam olarak tanıma fırsatıda olmuyor. Bakalım sonuçta acelem yok zaten araç fiyatlarına kur bu şekilde gittiği sürece zam gelicegini düşünmüyorum.cevaplariniz için teşekkürler
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
795
Tepki puanı
164
Konum
Artvin-İzmir
Aracınız
Civic FB7 2013
Elagance alacaksan arkadaşa katılıyorum başka araç al exe alıcaksan al exe dede çok eksik avar en azından sana his veriyor... polonun fc5i sollaması ben biraz buna katılmıyorum bu sürücü ile alakalı zamanında çok yarışlara giderdim iyi araç kulladığımı düşünüyorum bmw merdeces haric kafama vuran görmedim bende fc5 diyenler exe polonun bazı durumlarda kafaya vurması kılasman farklı bir kere araç kısa sollamalarda küçük olduğu için iyi geçiş yabilir ben 4 ay oldu alalı şuan 11.000 kmdeyim çok yol yapıyorum şehirler arası yollarda 2.0 araçları bile yokuşlarda arada bırakıyorm.... elegance alıp aksesuar koymayı düşünüyorsan araç satarken elgance para etmez her şeyin orjinli iyidir bizim türkiyede full paket... bana göre kusurlar boya rezalet, montaj rezalet, iç kapı aksamları rezalet tüyap oto showda yüzlerce araba gezdim sonra dedimki iyikide honda almışım ozaman anladım kullakcık seviyorsan 1.5 turbo rs yada hatcback alıcaksın onlarda var


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam yanlış anlamada, uzun yıllardır ve halen bir Honda kullanıcısı olarak söylüyorum, o 2.0 motora sahip araç sürücüleri senin 125 beygir 152 tork aracını dikkate almıyordur ;)


2013 Cıvıc Elegance Oromatik
iPhone cihazından
 
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Bakım için çarşamba randevum vardı fakat bugun ogleden sonra vaktim vardı bakimi hallettim gitmişken test sürüşü yaptım araci detaylı inceledim fikrim şu şekilde ya kendi aracıma binmeye devam edicem yada fc5 alicam başka markalar aklımın ucundan bile geçmiyor acikcasi. Test sürüşü sonrasinda fc5 in frenleri süspansiyonu direksiyonu begendigim noktalar oldu. Ancak fiyat olarak bugun 2 bin TL zam gelmiş. Bende yıl sununa kadar beklemeye karar verdim çünkü kur asagi giderken fiyatların artmayacagini düşünüyorum umarım yanilmam bu arada yeni kasa camurluktan camurluga kadar eskiye göre 5 cm daha geniş metre ile olctum
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
128
Tepki puanı
3
Hocam yanlış anlamada, uzun yıllardır ve halen bir Honda kullanıcısı olarak söylüyorum, o 2.0 motora sahip araç sürücüleri senin 125 beygir 152 tork aracını dikkate almıyordur ;)


2013 Cıvıc Elegance Oromatik
daha güçlü araç da gelsin düz yolda gecer benim aldığım riski iyi sürücü olmadığı sürece geçme şansı 0 arabanın güçü bir yere kadar sürücüdür önemli olan demek istiyorm istersen o beni dikkate almayan sürücülerle gün yol alırız. Araba kullanmasını bilen zaten arabanın güçüne hakim olur... benim yazdığım şeyler polonun geçmesineydi bi polonun benim kullandığım arabayı geçmesi %0 1 bile değil


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
795
Tepki puanı
164
Konum
Artvin-İzmir
Aracınız
Civic FB7 2013
Hocam yanlış anlamada, uzun yıllardır ve halen bir Honda kullanıcısı olarak söylüyorum, o 2.0 motora sahip araç sürücüleri senin 125 beygir 152 tork aracını dikkate almıyordur ;)


2013 Cıvıc Elegance Oromatik
daha güçlü araç da gelsin düz yolda gecer benim aldığım riski iyi sürücü olmadığı sürece geçme şansı 0 arabanın güçü bir yere kadar sürücüdür önemli olan demek istiyorm istersen o beni dikkate almayan sürücülerle gün yol alırız. Araba kullanmasını bilen zaten arabanın güçüne hakim olur... benim yazdığım şeyler polonun geçmesineydi bi polonun benim kullandığım arabayı geçmesi %0 1 bile değil


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.



2013 Cıvıc Elegance Oromatik
iPhone cihazından
 
Üst