Fc5 arka amortisör

Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
98
Tepki puanı
82
Konum
silivri
Aracınız
Honda CRV
Arkadaşlar merhaba

bugün aracın sağına soluna bakarken arka amortisörde daha önce yağ kaçırmış kurumuş gibi birşey farkettim fotoğrafını ekliyorum

araç 17.000 km de 2020 model. Araç şehiriçi kasislerde çukurlarda çok dikkat edilerek kullanıldı. Sizce neden kaynaklıdır bu . Amartisör patlağımıdır bu ?

8212FACF-6994-448B-A9D2-336A68FD8B18.png
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Eğer kullanımda ses ve lok lok tarzı anormal sesler yoksa bu seviyede terleme bence önemli değil, benzeri eski 170bin km.deki FD6mda da vardı ve satarken süspansiyon testinde çok iyi durumda çıkmıştı.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Arkadaşlar merhaba

bugün aracın sağına soluna bakarken arka amortisörde daha önce yağ kaçırmış kurumuş gibi birşey farkettim fotoğrafını ekliyorum

araç 17.000 km de 2020 model. Araç şehiriçi kasislerde çukurlarda çok dikkat edilerek kullanıldı. Sizce neden kaynaklıdır bu . Amartisör patlağımıdır bu ?

Ekli dosyayı görüntüle 268642
Hocam eski araçlarda amortisörler daha sağlam yapılırdı. Hep eski model araç kullandığım için söylüyorum. Bu kadar kısa sürede olmaya başlamasını kalite düşüklüğü olarak bakıyorum. Yağlı amortisörlerde yağı tutan segmanlar olur. Zamanla bu segmanlar aşınınca yağ sızdırmaya başlar. Yağ çok azalınca amortisör işlevini kaybeder ve en ufak kasislerde bile küt küt vurmaya başlar. Daha önceden amortisör için garanti ile değişim olur mu diye sorulmuştu. Servis amortisör için kullanıcı hatası diyebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
98
Tepki puanı
82
Konum
silivri
Aracınız
Honda CRV
Hocam eski araçlarda amortisörler daha sağlam yapılırdı. Hep eski model araç kullandığım için söylüyorum. Bu kadar kısa sürede olmaya başlamasını kalite düşüklüğü olarak bakıyorum. Yağlı amortisörlerde yağı tutan segmanlar olur. Zamanla bu segmanlar aşınınca yağ sızdırmaya başlar. Yağ çok azalınca amortisör işlevini kaybeder ve en ufak kasislerde bile küt küt vurmaya başlar. Daha önceden amortisör için garanti ile değişim olur mu diye sorulmuştu. Servis amortisörlere için kullanıcı hatası der.
Amortisörlerle ilgili bir sorun yok ama dikkatimi çekti. 17 binde böyle birşey olması normal değil bence. Garantiden yapılanda var yapılmayanda ilginç
 
Geri
Üst