fd6 rölanti düşmesi

Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
175
Tepki puanı
22
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
beyler herkese hayırlı ramazanlar fd6 otomatik aracımda her fan açtığında rölanti düşüyor 500 600 lere kadar hissediliyo bide sübap ayarı da yaptırdım ama böyle oluyo hep
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
38
Tepki puanı
18
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2012
sübap ayarını burada ankarada yaptırdım iyi bir özel servise o konuda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum hatta aklıma geldi sonrasında lpg ciye gidip gaz ayarına da baktırmıştım iyi deyip göndermişlerdi, sizin gibi denedim bakalım bugün benzinde kullandım baya bi umarım gazda öyle yapmaz bir daha, yani stop etcek gibi olmuyo kesinlikle fan açtığında motor rölanti bi düşüp yükseliyo geri ,benzinde yapmıyo ama işte
İlk fırsatta gazda kullan ozaman ben dikkatli okumamışım yazdığını.benzinde bir süre kullanmışsın şimdi gaza al devam yüksek ihtimal düzelir.
 
Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
175
Tepki puanı
22
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
hayırlı günler bu rölanti düşmesi olayını bazen ani frene basarken yapıyor lpg de ama benzinde yapmıyo ,bir süre benzinde sürüp tekrar lpg ye geçiriyorum sorun ortadan kalkıyo bir süre sonra gene yapıyo :D
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
38
Tepki puanı
18
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2012
neden böyle oluyo ki ?
LPG hangi marka ise servisine bi git derim.
Gaz ayarınla alakalı diye düşünüyorum.
Enteresan geçen bende de yaptı rolenti sorunu ama ben gaz kokusu da alıyordum.
Meğer filtreden enjektörlere giden hortum çatlamış gaz kaçırıyormuş.buda dengesizliğe sebep oluyor du heralde ?
Değişince hortumu bi sorun yaşamadım.
Ama siz önce gaz ayarı yaptırın derim ucuzdan başlayın 20 liraya çözülür gibi
 
Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
175
Tepki puanı
22
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
gaz ayarıyla alakası olduğunu sanmıyorum çünkü her servise gittiğimde ayarının iyi olduğunu söylüyolar , enjektöre giden hortum çatlak olsa her zaman yapmaz mı ama ,
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
38
Tepki puanı
18
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2012
Kaputu aç enjektörlere giden hortum var hatta bi tarafında filtre var. Hortumu ıslak bi bezle siz çatlaklar zaten gözle görünür oluyor sorunlu ise.
Değilse birde yakıtı aldığın yeri değiş.
Ama gaz ayarında değil diyorsun fakat benzinde bi süre kullanıp sonra gaza aldığında düzeliyor demiştin.benzinde kullanmak ayar için zaten.
 
Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
175
Tepki puanı
22
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
gaz ayarı iki defa yaptırdım yapmadılar gerçi iyi diye epey gazda kullandım hiçbir sorun yok sonra yavaş yavaş rölanti düşmeye başlayınca benzine alıyorum bi 10 km sürüp tekrar gaza geçiriyorum yine epey sürüyorum hiçibir sorun olmadan sonra tekrar yavaş yavaş bozulmaya başlıyo ,enjektör filtre hepsinin kontrolü yapılmıştı 4 ay önce
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,691
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
gaz ayarı iki defa yaptırdım yapmadılar gerçi iyi diye epey gazda kullandım hiçbir sorun yok sonra yavaş yavaş rölanti düşmeye başlayınca benzine alıyorum bi 10 km sürüp tekrar gaza geçiriyorum yine epey sürüyorum hiçibir sorun olmadan sonra tekrar yavaş yavaş bozulmaya başlıyo ,enjektör filtre hepsinin kontrolü yapılmıştı 4 ay önce
Hocam benzinde iyi lpgde yapıyor ise neden şüphelenmeliyiz?
> Lpg ayar tablosunda rolanti bölgesine yoğunlaşmak gerekiyor. Birde rolanti ayarı bütün elektronik aksam açık iken motorda yük olduğu zaman yapılır. Taki sıkıntı yaşamayın.
> Ek olarak bu günlerde havalar çok sıcak benim araçta emme hava sıcaklığının 50 dereceye vardığını gördüm. Buda oksijen miktarını azaltır. Yanma için tam karışımda zorlanıyor olabilir. Sıcak havada rolantiyi buldumu sıkıntı olmuyor çakılı duruyor. Yok bulamadımı ara gaz verip habire bir arayış içinde kalıyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
612
Tepki puanı
130
Konum
Osmaniye
Dostum sana çözümle geliyorum. Aynı sorun bende de vardı. Özellikle kırmızı ışıkta durduğunda, klima da açıksa araba stop edecek gibi oluyordu. Bir kaç yerde LPG ayarı yaptırdım. Olmadı, düzelmedi. Malum ayar temizlikten bahsettiler onları da yeni yaptırmıştım onların olmadığına emindim. Bu arada akü kötü durumdaydı belki ondandır dedim onu değiştim. Düzelmedi. Bujilerin zamanı gelmişti. O da çözmedi. Sonra tesadüf başka bir LPG ustasına gittim. Bizde küçük bir filtre daha varmış onu değiştirdi.(bulunduğu yerin fotosunu ekleyebilirim ve 20bin km de bir bunu da değiştir dedi.) regülatörün 1200luk ama basıncı düşük bu aracın dedi onu da ayarladı. Sorunum çözüldü. Not: klima, far kapatıp öyle ayarladı.
neden böyle oluyo ki ?

Honda civic Fb7 aracından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst