Hayırlı İş.. :)

The Exorcist

Banned
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
226
Tepki puanı
0
Değerli abilerim arkadaşlarım 22 ağustosta evleniyorum sizleri de görmek isterim bu mutlu günümde. Şimdiden gelen gelmeyen herkeze teşekkür ederim.
[MENTION=3]NoFeaR[/MENTION] abi senin olmanı çok isterim. :)
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
812
Tepki puanı
0
Konum
Karagümrük
Aracınız
Allah mutlu mesut etsin inşallah.
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,026
Tepki puanı
3
Aracınız
Allah mutluluğunuzu daim etsin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
27 Ara 2014
Mesajlar
191
Tepki puanı
1
Hocam hayırlı olsun. Allah bi yastıkta kocatsın sizleri.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
227
Tepki puanı
0
Konum
İzmir
Aracınız
Allah tamamını erdirsin.Mutluluklar dilerim.
 

Hakan Uzun

Super Moderator
Yönetici
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,414
Tepki puanı
6
Konum
Kocaeli, Körfez
Aracınız
Allah mutlu mesut etsin kardesim.Düğünden dolayı borca girip zorlandığında şayet Allah'ım gani gani borçlarını gününde ödemeyi nasip etsin, Eşin ile beraber her günden umutlu bir ömür huzurlu sağlık dolu ve doğacak çocuklarının vatana millete hayırlı birer evlat olması dileğiyle.
 
Son düzenleme:

The Exorcist

Banned
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
226
Tepki puanı
0
[MENTION=442]hakan uzun[/MENTION] abi eyvallah çok sağol teşekkür ederim [MENTION=39]Chronicle[/MENTION] [MENTION=565]cagano[/MENTION] [MENTION=13]Gelendostlu[/MENTION] [MENTION=980]Dogan1907[/MENTION] allah razı olsun sağolun.
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,617
Tepki puanı
1,699
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Değerli abilerim arkadaşlarım 22 ağustosta evleniyorum sizleri de görmek isterim bu mutlu günümde. Şimdiden gelen gelmeyen herkeze teşekkür ederim.

@NoFeaR abi senin olmanı çok isterim. :)
Kardeşim, hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin.
İnşallah gelmeye çalışırız ;)
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
50
Tepki puanı
0
Aracınız
Hayırlı olsun. ALLAH ömür boyu bir yastıkta baş koymayı nasip etsin.
 
Üst