Honda civic 1.4 is

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016

deveci

0
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Yaş
29
Konum
Tekirdağ
Hem boğaz kelebegini hemde emmeyi değistirmek istiyorum aracım 1.4 is. 1.6 ies emmesi ve boğaz kelebeği takmayı düşünüyorum. Taksam araç hızlanır mı yada motora zarar werir mi


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
Hem boğaz kelebegini hemde emmeyi değistirmek istiyorum aracım 1.4 is. 1.6 ies emmesi ve boğaz kelebeği takmayı düşünüyorum. Taksam araç hızlanır mı yada motora zarar werir mi


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Bence 1.4 parçasını takın riske girmeye gerek yok ;)
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Yaş
28
Konum
Ankara
Ben hb 1.4 iş kullanıyordum tatminsizlikten atmosferik motora çevirdim çevirirken 1.6 emmesi ve simonta big tube tercih ettim ama motorun ici ilede oynadığım için tabiki farkını anlayamadım ama bence motorun içi aynı iken fazla havada girse anca afr düşünü yani fakir çalışmayı tetikler diye düşünüyorum.

GM 8 d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
23 Şub 2019
Mesajlar
9
Tepki puanı
4
Konum
manisa
Bence hiç gerek yok.
Peki değiştirsen ne olur?
Oksijen fazla girer arıza lambası yanar. Fazla oksijenin hepsini yakamaz ısı açığa çıkar. Çok fakir karışım olur. Etkileri > (Düşük performans, yükte teklemeler, subap erimesi, piston erimesi, silindir yatak çizmesi, buji vuruntusu veya atlaması) İleriye dönük canınızı sıkar. Motoru mühendisler gibi bir bütün olarak bakmanızı öneririm ve keyifli sürüşler dilerim.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Bende 1.4 aracima 1.6 emme takmayi dusunuyodum suan biraz daha arastirmam gerektigini anladim

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,722
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Bende 1.4 aracima 1.6 emme takmayi dusunuyodum suan biraz daha arastirmam gerektigini anladim

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Evet bu uygulamayı yapanlara sormak lazım. Ayrıca emiş iyi olunca çıkışında iyi olması için egzos sistemide ona göre ayar verilmeli. 4-2-1 headers, 51'lik düz boru, kat iptali ve güzel bir susturucu. 1.6 ies bu tarzı dolduruyor da 1.4 yapabilir mi?
Bu yüzden mutlaka uygulanmış tecrübe edilmiş projelere ihtiyaç var. Sonra masraf boşa gider!

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
23 Şub 2019
Mesajlar
9
Tepki puanı
4
Konum
manisa
Evet bu uygulamayı yapanlara sormak lazım. Ayrıca emiş iyi olunca çıkışında iyi olması için egzos sistemide ona göre ayar verilmeli. 4-2-1 headers, 51'lik düz boru, kat iptali ve güzel bir susturucu. 1.6 ies bu tarzı dolduruyor da 1.4 yapabilir mi?
Bu yüzden mutlaka uygulanmış tecrübe edilmiş projelere ihtiyaç var. Sonra masraf boşa gider!

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Usta bide gaz kelebegi bulmak lazim bence gaz k. 1.6 emme duz boru kat ip. Bence 1.6 ies tadin da olabilir diye dusunuyorum

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,722
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Usta bide gaz kelebegi bulmak lazim bence gaz k. 1.6 emme duz boru kat ip. Bence 1.6 ies tadin da olabilir diye dusunuyorum

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
1.4 is 90 hp.
1.6 ies 120 hp.
30 hp. fark az değil. Bunun için baya emek lazım. Eğer imkanınız varsa 1.6 ies alıp egzos sistemini ayar verilse çok daha keyifli ve ucuz güç elde edersiniz. Bu benim fikrim.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Geri
Üst