Honda civic FD6. Spor yay volgland 3.5 cm

Katılım
6 Nis 2017
Mesajlar
148
Tepkime puanı
0
Konum
Bursa
Aracınız
Arkadaşlar volgland marka 3.5 cm spor yay aldım ve bugün takılıyor ama bir arkadaştan duyduğum kadarı ile fd6 kasada ön arka dengesiz duruyormuş ön yüksekte kalıyormuş bende sadece öne 3.5 yay taktırıcam arka yay orjinal bırakıcam bakalım nasıl olacak giderken bir dengesizlik yaparmı bilmiyorum bakalım takılınca anlayıcam bu konuda tecrübesi olan varmı bilgi verirseniz sevinirim



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
124
Tepkime puanı
5
Konum
kocaeli
Arkadaşlar volgland marka 3.5 cm spor yay aldım ve bugün takılıyor ama bir arkadaştan duyduğum kadarı ile fd6 kasada ön arka dengesiz duruyormuş ön yüksekte kalıyormuş bende sadece öne 3.5 yay taktırıcam arka yay orjinal bırakıcam bakalım nasıl olacak giderken bir dengesizlik yaparmı bilmiyorum bakalım takılınca anlayıcam bu konuda tecrübesi olan varmı bilgi verirseniz sevinirim



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
3.5cmlik spor yay isinizi gördü mü ?
 
Katılım
6 Nis 2017
Mesajlar
148
Tepkime puanı
0
Konum
Bursa
Aracınız
[MENTION=8480]lazo361[/MENTION] Hocam gördü ama sadece öne spor yay attım 3.5 cm arkayı orjinal bıraktım sonra söktüm 3 ay sonra sattım yayları orjinal e çevirdim şundan dolayı ön taraf amartisör kafaları bozuldu değiştirdim 700 tl gitti karar verdim en güzeli orjinal hali hiç bozma derim şuanda bende spor yay Yok ama tarafa 3 cm lik get koydurdum ön ve Arka aynı ölçüde oldu


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
124
Tepkime puanı
5
Konum
kocaeli
[MENTION=8480]lazo361[/MENTION] Hocam gördü ama sadece öne spor yay attım 3.5 cm arkayı orjinal bıraktım sonra söktüm 3 ay sonra sattım yayları orjinal e çevirdim şundan dolayı ön taraf amartisör kafaları bozuldu değiştirdim 700 tl gitti karar verdim en güzeli orjinal hali hiç bozma derim şuanda bende spor yay Yok ama tarafa 3 cm lik get koydurdum ön ve Arka aynı ölçüde oldu


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Anladim hocam tesekkur ederim..bnde dusunuyordum 3.5luk yay koydurmayi..ozaman gerek yok :)

SM-G935F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

w0lkan

Super Moderator
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
750
Tepkime puanı
630
Konum
İstanbul
Arkadaşlar sadece honda için değil bütün araçlar için geçerli, spor yay takıldığında buna uygun amortisör takımını da değiştirmek gerekiyor. Sebebini tecrübe etmişsiniz zaten , yay kısa amortisör orjinal(yani uzun - orjinal yay için ) olduğundan devamlı olarak amortisör kafalarını yukarıya doğru itmeye zorlar. Farkına vardıysanız iyi ama önemsenmez ve devam edilirse amırtisörün kaputtan çıktığını görmeniz hayal değil.Aynı durumu 3.20 aracı olan arkadaşıma defalarca anlatmama rağmen önemsemedi ve şuan aracını 8-10 bin tl ucuza satamıyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst