HONDA İLE UZUN YOL TECRÜBELERİ ?

Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Kasıyor ve bağırıyor ifadeniz devir çevirmesi sonucu oluşan motor sesi.
Atmosferik motorun zaten devir çevirmesi normaldir, atmosferik motorda lineer güç oluşumu gerçekleşir, ne kadar devir o kadar güçtür.
Babamın uzun yıllar 1.5 dizel kangoosu vardı, arkadaşımın megane 1.5 dizelini de uzun süre kullandım diyebilirim.
Dizellerin egzosu bir yana, ilk çalıştırmadan itibaren hiç azalmayan traktörümsü sesi bana göre çok rahatsız edici. Ayrıca renault'ların vites oranları oldukça kısa, 1.5 dci motor vites oranlarının etkisi ile 2000 devirde devir çevirmeyi sevmeyen kullanıcıyı etkiliyor ancak sonrası yok. Devir çevirttikçe aracın hızlanma gücü artmıyor, tam tersi 4000e doğru düşmeye başlıyor.
Traktör sesi +1

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
1,468
Tepki puanı
1,266
Yaş
30
Konum
İstanbul
Aracınız
5.2 Grand Cherokee Zj bile bağırır bangir bangir yokuş cikarken. Normal Diesel boğuluyor yüksek devirlere gelmez. Yokuşta dediği gibi deviri yakalamayip doldirmazsaniz her türlü geçer. Ben 3.0 TDV6 Discovery ile denemistim geçmişti beni

GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
64
Tepki puanı
64
Konum
Bursa
Aracınız
Dün git gel yaptığım Yolda o virajlardaki yol tutuş ve akıcılık,direksiyon hissiyatı ve keyfi Civic adeta mest ediyor kendisine. Civici karalayan çok kimse var ama gerçekten yoldaki akıcılık sürüş keyfi almaya fazlasıyla değer.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
134
Tepki puanı
86
Konum
Gaziantep
Aracınız
Civic FC5 2019
Araç 1.5 rs 2019 bir yılı biraz geçti uzun yollarım kayseri Malatya mersin Silifke Antep arası sürdüm araç turbo oldu için sorun yok gaz tepkisi biraz geç ama kulakçıklarla vites düşürüp gazı kökle hemen toparlanıyor benim şikayetim koltuklar bence uzun yolda rahatsız edici sırt bel ağrıları oluşturuyor opel vardı bundan önce astra bel desteği sayesinde bukadar rahatsızlık hissetmiyordum birde belli süreden sonra sanki koltukta değilde sert bir zeminde oturuyor hissi veriyor

POCOPHONE F1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

gunesec

Özel Üye
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
1,619
Tepki puanı
1,391
Konum
Ankara
Ankara Silifke arası uuzn yolda sanırım koltuğu ayarlayamadım, ya da sürüş pozisyonunu tutturamadım. Zaman zaman kuyruk sokumu bölgesinde ağrı oluştu.
Onun haricinde, kullanım keyfi çok güzel, bagaj hacmi fazlasıyla yeterli, otobanda, adana yokuşlarında ne bayılma ne de başka bir şey yaşadım. Devri canlı tutmak lazım. Bayılıyor diyen arkadaşlar sanırım düşük devirde yokuş çıkmayı bekliyor:)
Hızı sevmem ama zaman zaman 150-160 civarı çıktım. Motor sesi çok az. Bu yüzden yol sesi geliyor. Diğer araçlarda motor sesi yol sesini baskıladığı için onlar daha sessiz gibi düşünenler var. Ben arabamı seviyorum. Kimsenin tekerine taş değmesin. Selamlar.
 
Katılım
31 Ağu 2019
Mesajlar
169
Tepki puanı
158
Konum
Van
Aracınız
Civic FC5 2019
4000 devir ve uzerinde tutugunuz surece ivmeyi hissedersiniz. Tecrubelerime dayanarak yaziyorum. 3000 ve 3500 arasi rampada cok bagiriyor yavas bir sekilde hiz kaybediyorsunuz. 3500 uzeri ise hizinizi sabit tutabilirsiz ama yine ivme alamiyorsunuz. Ama 4000 ve uzeri bariz bir sekilde araba atiliyor. Tabiri caiz ise at sahibine gore kişner derler. Fb7 vardi daha once manuel ayni yolda 3. vitese dustugum yerlerde 2019 eco elegance ile hic zorlanmadan ve hiz alarak cikiyorum. CVT cok ayri ve zevkli kullanmasini bilene diyorum.(zorlandiginizi hissettiginz yerlede benzine gecmenizi onerebilirim, her iki yakitida ayni rampalarda denedim benzinde bariz bir fark hissedebilirsiniz)

SM-G920F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Ankara Silifke arası uuzn yolda sanırım koltuğu ayarlayamadım, ya da sürüş pozisyonunu tutturamadım. Zaman zaman kuyruk sokumu bölgesinde ağrı oluştu.
Onun haricinde, kullanım keyfi çok güzel, bagaj hacmi fazlasıyla yeterli, otobanda, adana yokuşlarında ne bayılma ne de başka bir şey yaşadım. Devri canlı tutmak lazım. Bayılıyor diyen arkadaşlar sanırım düşük devirde yokuş çıkmayı bekliyor:)
Hızı sevmem ama zaman zaman 150-160 civarı çıktım. Motor sesi çok az. Bu yüzden yol sesi geliyor. Diğer araçlarda motor sesi yol sesini baskıladığı için onlar daha sessiz gibi düşünenler var. Ben arabamı seviyorum. Kimsenin tekerine taş değmesin. Selamlar.
Sırt kısmınız dik olsun. Baldırlar koltuğa tam otursun. Bilekleriniz direksiyonun üstüne değmeli.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
4000 devir ve uzerinde tutugunuz surece ivmeyi hissedersiniz. Tecrubelerime dayanarak yaziyorum. 3000 ve 3500 arasi rampada cok bagiriyor yavas bir sekilde hiz kaybediyorsunuz. 3500 uzeri ise hizinizi sabit tutabilirsiz ama yine ivme alamiyorsunuz. Ama 4000 ve uzeri bariz bir sekilde araba atiliyor. Tabiri caiz ise at sahibine gore kişner derler. Fb7 vardi daha once manuel ayni yolda 3. vitese dustugum yerlerde 2019 eco elegance ile hic zorlanmadan ve hiz alarak cikiyorum. CVT cok ayri ve zevkli kullanmasini bilene diyorum.(zorlandiginizi hissettiginz yerlede benzine gecmenizi onerebilirim, her iki yakitida ayni rampalarda denedim benzinde bariz bir fark hissedebilirsiniz)

SM-G920F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hepsine katılıyorum ama Manuel fb7 nin sizin kullandığınız cvt den zayıf olması tamamen sizin öyle görmek istemenizden kaynaklı. Aynı motor ve torka sahip iki araçtan bahsediyorsunuz ve cvt'nin Manuel den daha seri olduğunu söylüyorsunuz. Bu biraz yanıltıcı bir bilgi olmuş. Her iki aracı da kullanmış biri olarak size katılmıyorum. Hatta Manuel in vites oranları daha kısa olduğu için devirlenmesi vb çok daha iyi. 125 beygirin tamamını hissederken, cvt ile en az 10-15 beygiri eksik alırsınız. Benim aracım 2015 otomatik vites. Ama her ne hikmetse 2009 model 220 binde Manuel fd6 kullanınca koltuğa yapışırken 2019 eco elegance cvt kullanınca o hazzın çoğu zayi oluyor.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst