Honda Otomobil Garantisi ❗️

Okurken dikkatimi çekti. Garantiye girmeyen kısım garanti kısmından çok daha uzun.

Orijinal Ürün Garantisi

1. Honda Garanti Süresi: Aracın teslim tarihinden itibaren başlar, 3 yıl veya 100.000 km´dir; hangisi önce dolarsa biter. Ancak, aracın yasal garanti süresi, teslim tarihinden itibaren 2 yıl veya 60.000 km’dir (hangisi önce dolarsa biter). Tüketicinin, TKHK’dan doğan aracın ayıpsız misli ile değiştirilmesi, bedel iadesi ve ayıp oranında bedel indirimi gibi seçimlik hakları, 2 yıl veya 60.000 km (hangisi önce dolarsa biter) yasal garanti süresinde geçerlidir. Yasal garanti süresinden sonra, Honda garanti süresi sonuna kadar tüketicinin aşağıdaki şartlarda sadece onarım hakkı bulunmaktadır.

Honda garanti süresi; taksi, kiralık araç, sürücü kursu araçlarında ve ticari şirket araçlarında ise teslim tarihinden itibaren 2 yıl veya 60.000 km´dir (Önce hangisi dolarsa). Pert olan araçların garantisi pert olduğu tarih itibariyle biter.

2. Garanti Kapsamı: Aracın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı belirtilen şartlar gereğince firmamızın garantisi kapsamındadır. Aracın garanti süresi içerisinde malzeme, işçilik veya montaj hatasından dolayı arızalanması halinde; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır. Honda Yetkili Servisi tespiti doğrultusunda tamirat şeklinde veya tamiratın mümkün olmaması durumunda parça değiştirilerek gerçekleştirilecektir. Garanti kapsamında tamir edilen ya da değiştirilen parçalar ise sadece aracın kalan garanti süresi içinde garanti kapsamına alınabilir. Çıkan parçalar, daha sonra firmamızın malı olur. Ek olarak araca üretim sonrasında takılan orijinal aksesuarlar aracın garantisi dışındadır.

Aracınıza Honda Yetkili Servislerince, Honda Türkiye A.Ş. tarafından onaylanmış LPG sistemi montajının yapılması halinde, aracınızın garantisi devam edecektir. Ancak, LPG sisteminden veya yakıtından dolayı aracınızda oluşacak arızalar ve LPG sistemi garanti kapsamında değildir.

3. Tamir Süresi: Garanti kapsamında onarım yapılması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Aracın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, araca ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda aracın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Garanti onarımlarında, aracın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı veya ithalatçı aracın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir aracı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen aracın;

A. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların araçtan yararlanamamayı sürekli kılması,

B. Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

C. Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi durumlarında, aracın teslim tarihinden itibaren 2 yıl veya 60.000 km (hangisi önce dolarsa biter) yasal garanti süresi içerisinde, tüketici aracın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

Bakım ve onarımlarda orijinal parça kullanılmaması sebebi ile oluşan sorun, uyumsuzluk ve arızalar, bu parçaları uygulayan kurum ve kişilerin sorumluluğunda olup garanti kapsamında değildir.

Araç Kullanım Kılavuzu’nda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.



Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
129
Tepki puanı
26
Konum
123456
Aracınız
Civic FC5 2018
motor şanzıman 6 yıl harici kısımlar 3 yıl değilmi alırken öyle söylendi bize
yasal garanti 2 yıl veya 60000 km .


honda bir yerden 6 yıl ya da 150.000 kilometreye kadar süre ile ücretsiz ve uzatılmış şartlı bir onarım menfaati sunulur yazıyor.
uzatılmıs onarım garantisi sartlarına bakıncada onarım yapmak zorunda değilmiş gibi algılanıyor.


Uzatılmış şartlı onarım garantisi süresi içinde araçta uzatılmış şartlı onarım garantisi kapsamına giren bir problemin ortaya çıkması halinde, belirli şartlara uygun olarak araç sahibi sadece onarım talep etme hakkına sahiptir. Uzatılmış şartlı onarım garantisi süresince de uzatılmış şartlı onarım garantisi kapsamında olması şartlarıyla ücretsiz ve diğer durumlarda ise ücretli sunulmaya devam edecektir.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
82
Tepki puanı
39
Konum
Erzurum
Ad Soyad
Hüseyin
Yaş
30
Aracınız
Honda HRV
2016 civicim zamanında 4 yılına girdiğinde daha 17 bindeydi sol far ampulü döküldü servise gittim 400 lira istediler tabi vermedim fabrikaya mail attırdım iyi niyet olarak değişim sağladılar ama araba full servis bakımlı herseyini serviste değiştiriyordum. Bu tarz olaylarda bence inisiyatif serviste oluyor bazen iyi oluyorlar bazende siyaha beyaz diyiveriyorlar. Hakkımızı iyi bilmemiz savunmamız gerek arkadaşa yazık olmuş sonucu ne oldu acaba

SM-A217F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst