Honda Türkiye Müşteri Memnuniyetsizliği

2

0
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Yaş
2023
ARKADAŞLAR 7 YILDIR HONDA CIVIC SEDAN KULLANIYORUM. FD6 VE FB7 KULLANDIM. HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİLERİNE ARTIK İLGİ VE ALAKA GÖSTERMEMEKLE BERABER,İLGİSİZLİKLERİ VE YÜZSÜZLÜKLERİ DE CABASI. ARIYORSUN ,HAKLISINIZ YORUM YOK BAŞKA BİR ŞİKAYETİNİZ VAR MI GİBİ SÖZLERLE MÜŞTERİLERİYLE DALGA GEÇMEYE BAŞLADILAR. BUNDAN SONRASINI DA HONDA DÜŞÜNSÜN BİR DAHA HONDA VS ALMAYACAĞIM.AYRICA FORUMDAKİ ARKADAŞLAR DA AYNI SIKINTILARI YAŞIYORLARDIR...
 

eray

0
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
11
Yaş
2023
Konum
istanbul
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Yani aslında bencehonda düşünsün detaylara girmeyeceğim.2şansları daha kaldı sonuç ta araç ve para bu...cakıltaşı vermiyoruz
 

Trust

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
30
Konum
İstanbul
Aracınız
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

problem nedir?
ben şimdiye kadar mağdur olmadim.
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
787
Tepki puanı
17
Yaş
46
Konum
Ataşehir / İstanbul
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Evet, problem nedir.
 

2

0
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

problem mi? 1 yıllık 10000km de aracın direksiyonu soyuluyor. arıyorum efendim araç 12000km de olursa yardımcı oluruz diyor. neden kardeşim illahi 10000/12000km aralığında mı olması gerekiyor bu araca siz 6 yılgaranti vermediniz mi? tık yok hadi onuda geçtik yok fabrikasyon hatası varsa 6 yıl garanti var mış ta. yok haklısınız söyleyecek sözümüz yok japonya ya bildirelim vs hikayeler yeter li mi acaba.........................
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,888
Tepki puanı
4
Yaş
48
Konum
İstanbul
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

[quote author=RÜZGAR23 link=topic=894.msg17064#msg17064 date=1414673430]
problem mi? 1 yıllık 10000km de aracın direksiyonu soyuluyor. arıyorum efendim araç 12000km de olursa yardımcı oluruz diyor. neden kardeşim illahi 10000/12000km aralığında mı olması gerekiyor bu araca siz 6 yılgaranti vermediniz mi? tık yok hadi onuda geçtik yok fabrikasyon hatası varsa 6 yıl garanti var mış ta. yok haklısınız söyleyecek sözümüz yok japonya ya bildirelim vs hikayeler yeter li mi acaba.........................

[/quote]

100% haklısın bu konuda hangi servis bunu söyleyen ?
 
Katılım
29 Eki 2014
Mesajlar
79
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
Aracınız
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Aynı Olayı Ben yaşadım 6000 km aracımın direksiyonu soyuldu açtım ağzımı yumdum gözümü honda türkiyeye 2 gün sonra aradılar değişti direksiyonum. Bu olay herkesin aracında varsa demekki Malzeme Kalitesiz. ben 9 Yıl VW ne bindim direksiyonunda en ufak deformasyon olmadı o da deriydi Buda deri. Anlayın işte :)
 

sk67a

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,443
Tepki puanı
2
Yaş
54
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

2012 Ekim trafik cikisli Honda Civic Elegance aracimda direksiyon ilk gunku gibi.

Genelde garanti icin herhangi bir konuda satin aldigim bayiye gitme ihtiyacim da olmadi simdiye kadar.
Fakat diger butun servis konularinda ellerinden geldigi kadar yardimci oldular; bir problem yasamadim.

Madem eski araclardan bahis acildi; 1998 senesinde iyi paralar odeyip Dogus Otomotiv'den sifir kilometre
Volkswagen Golf IV. nesil arac satin almistim. Hay satin almaz olaydim. Araba sadece Dogus Oto yetkili
servislerde islem gordum. Garanti suresi 1998 tarihinde BIR YIL idi (evet, rakamla 1 sene!).

CNTOKML.jpg


1.5 senede benden kaynakli olmayan bir sebeple manuel sanziman gumledi. O zaman su meshur problemli
DSG sanziman piyasada yoktu. Dogus Oto bana "kusura bamya; hata sende olmasa da 1 senelik garantin
sona erdi; VW Wolsburg Almanya ile irtibata gectik; sanslisin; senin durumunu "iyi niyete" soktuk; bu da
demek ki sanziman degisecek; yeni gelen sanzimanin da %15 bedelini sana sokacagiz (cok pardon - odetecegiz),
ama cok da heveslenme cunku elimizde stokta yeni sanziman yok; 3 ay gibi beklemen gerekecek; bu arada
sana gecici arac odunc vermeyecegiz, cunku sana gecirecegiz; yani bu problemin gecmesini saglayacagiz; biz
musteri memnuniyetine cok onem veririz" dediler. Uzerine bir bardak soguk su ikram ettiler.

2007 senesinde bardagi tasiran damla, motor sogukken tekliyor ve stop ediyordu. VW Dogus Oto Maslak servisi
bilgisayara bagladi ve "emme manifoldunun degismesi lazim" dedi.

"O da ne ola ki?" dedim. Ehliyetimi aldigim 1985 senesinden beri kullandigim onca aracin bir tanesinin bile
emme manifoldu degismedi; bu emme manifoldu da ne??

2007 senesinin parasi 1.5 milyar / 1,500 TL, eski para mi, yeni para mi, hatirlamak bile istemiyorum, icime oturmustu.
Emme manifoldu degisti. Problem devam ediyor. Bu arada 15 kiloluk yagli ve pasli bir parca bu. Bana teslim ettiler.
"Ama bu parcayi elinde tut, ne olur, ne olmaz" demediler.

Geri gittim. "Bu ne rezalet??" dedim.

"Aaa, oyle mi? O zaman parcanin garantisi vardir; emme manifoldunu getirin, size 1,500 TL para iadesi yapalim" diye
cevap verdi yavsak servis gorevlisi.

"Ulann, hayvan; sen bana parcayi verirken onu elimde bulundurmami soylemis miydin ki? Ne yapacaktim; 15 kiloluk hayvan
olusu gibi yagli emme manifoldunu yastigimin altinda mi saklayacaktim??" dedim .... ve orada film koptu.

"Kusura bakmayin; yardimci olamiyoruz" dediler.

O hisimla oradan yaya olarak ciktim. VW Golf hala serviste duruyor.

Onume Maslak Sportur Nissan bayi cikti. Oraya girdim ve kendime bir 2007 model Nissan Note satin aldim; kaporayi verdim.
VW Golf'u sattim. Golf 135,000 kilometrede idi.

2007 Nissan Note araci 150,000 kilometre ZERRE KADAR SORUN YASAMADAN tepe tepe kullandim. Model yukseltmek ve daha
ust segment bir araca binmek icin (esim kullaniyor) Cekmekoy Yuzbasioglu Nissan bayiye Ocak 2014 tarihinde takasa verdim ve 2013
model Qashqai Platinum (en ust donanim) arac satin aldim. Nissan Note kazasiz boyasiz sorunsuz bir haldeydi sattigimda;
eminim yeni sahibi de aracin hayrini goruyordur.

Bu sanziman komple degistirilmesi ve emme manifoldu degistirilmesi VW Golf aracta yasadigim iki olay. En basinda ve en sonunda.
Fakat aralarda sayisini bile hatirlamadigim kadar baska parca degisikligi ve motor arizasi var. Bir klasor dolusu fatura birikti.
Hatirlamak bile istemedigim yillarca suren bas agrilari.

Dogus Oto'ya yazili sikayet dilekcesi gonderdim. Dalga gecer gibi cevap geldi.

VW Wolfsburg Almanya Merkez'e yazili sikayette bulundum. "Kusura bakmayin; Turkiye'de bulundugunuz icin biz karisamiyoruz;
probleminizi Dogus Otomotiv ile direkt olarak halledin" diye cevap geldi. Umurlarinda degil.

Sikayetvar.com sitesine sikayet yazdim. Dogus Oto "musterimiz ile irtibata gecilmistir; kendisi bilgilendirilmistir" diye bir
mesaj ile sikayetvar.com sitesinde "sikayetimi cozdu" ve sikayet sozde otomatik olarak kapandi.
Serefsiz bu insanciklar. Yatacak yerleri yok.

[:-]

Demek ki tecrubeler oldukca farkli olabiliyor.

Esenlik dolu surusler dilerim hepinize.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
997
Tepki puanı
15
Yaş
44
Konum
İzmir
Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Ynt: HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ???????????????*

Sami abi bu yaşadığın olayı daha önceden biliyordum ama bir solukta okudum.

Çok güzel yazmışsınız ellerinize sağlık.

Hondamızın kıymetini bilelim, bu yazıdan o çıkıyor :)

[member=3]sk67a[/member]
 

eray

0
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
11
Yaş
2023
Konum
istanbul
Geri
Üst