Evet arkadaşlar yanlış okumuyorsunuz aracımız 450.000 km de ve İstanbul da Ticari takside çalıştı. Aracımız FC5 1.6 Elegance Manuel. Araçla ilgili şuana kadar hiç bir problem yaşamadık. İlk çıktığında aldığımız için bizimde C sütununda dalgalanmalar oldu. Şuan aracın üzerinde 4. fren balatası var. Ön ve arka diskleri hiç değişmedi. Ön takımda 2 defa ön amortisör değişti. Bir defa da salıncak ve askı rotları değişti. Ve bir kaç defa da kapı gergileri. 4 kere de baskı balata değişti. Olay bu kadar. Aracımızda yan sanayi hiç bir şey kullanmadık. Yağ olarak Petronas kullandık. Araç sürekli lpg ile İstanbul da çalıştı . Aracımızı Honda Damla dan 2016 yılında satın aldık. Kısacası İstanbul' da taksici bu aracı takıyorsa kalitelidir mantığıyla reklamını da biz yapmış olduk.
Tek ve en büyük problemimiz aracın kaportasında ki paslanmalar. Aracın sadece istanbul da arkadan başka bir aracın vurması nedeniyle tamponu değişti ve plaka olan kısmında düzeltme oldu.. bunun haricinde aracın hiç bir parçasında macun düzeltme vs yok.
Biz aracın taksiye takarken stoplar hariç hiç bir şey sökmeden sadece skoç ile mevcut boyası pütürleştirildi (boya tutsun diye) ve Fırında komple boyandı.
2020 şubat ayında aracı taksiden çıkardım. Pandemi sürecinde aracı boyattım ve şuan hususi araç olarak kullanmaktayım.
Şimdi esas sorunumuza gelelim.
Aracın 4 kapısı çürükler içinde. özellikle direklerin birleşim yerleri ve kapı üst fitillerinin oturduğu kısımlar.
Merak ve pandemi boşluğunda aracın 4 kapısının döşemesini söktüm. kapı içlerinde bulunan rol barlar bile çürümüş durumda.
Birde ön motor kaputunun iç kısmında bulunan kuşaklar üst saçla megesler kısmında ayrılmış durumda ve zırıltı yapmakta.
Bununla ilgili Honda Damla ya randevu alarak servise gittim. 40 dk sonra bana aracın kontrolünün bittiğini söylediler. Ve açıklamaları aracın giydirme olduğu ve giydirme sökülürken falçata çiziğinden aracın pas yaparak çürüdüğünü söylediler. Oysa ki aracımız komple dıştan yüzeysel boyalıydı. ve garantiden hiç bir işlem yapılmayacağını söylediler. Honda merkez ile görüştünüz mü diye sorduğumda ise evet yanıtını verdiler.Oysa o kadar kısa zamanda merkezdeki arkadaşlarla mailleşmeleri görüşmeleri imkansız olduğu halde doğruyu söylemediler. Merkezin haberi olmadığına eminim. İş emri kapanışını istediğim de ise o evrağı veremeyeceklerini illaki istiyorsanız 450 tl ekspertiz ücreti ödemem gerektiğini söylediler. Bende kabul ettim. Tam ilk girerken açılan evrağı iptal edeceklerken servis müdürü gelip danışmana ne yapıyorsun deyince: Beyefendi evrak istiyor ekspertiz için ücretli iş emri açtığını dile getirince Müdür hn. adamın evrağını ver deyince ödeme yapmadan iş emri kapanışını da almış oldum. Şimdi zamanım oldu en kısa zamanda Honda Türkiye ile yazışıp Şekerpınar fabrika da aracı inceleteceğim.
Ayrıca kapıların pas olan yerlerine rötuş lokal boya vs yaptırmadım ki daha önce işlem yapılmış demesinler diye.
Konuyla ilgili ayrıca forum sitesinde siz değerli honda kullanıcılarına durumu paylaşacağım.
Görünmeyen kısımların fotolarını yüklüyorum. birde görünen kısımları fotoğraflayıp daha sonra ekleyeceğim. Oralar göründüğü için çekmedim. Kapıyı açıp binerken gördüğünüzde arabaya binmezsiniz emin olun.
Tek ve en büyük problemimiz aracın kaportasında ki paslanmalar. Aracın sadece istanbul da arkadan başka bir aracın vurması nedeniyle tamponu değişti ve plaka olan kısmında düzeltme oldu.. bunun haricinde aracın hiç bir parçasında macun düzeltme vs yok.
Biz aracın taksiye takarken stoplar hariç hiç bir şey sökmeden sadece skoç ile mevcut boyası pütürleştirildi (boya tutsun diye) ve Fırında komple boyandı.
2020 şubat ayında aracı taksiden çıkardım. Pandemi sürecinde aracı boyattım ve şuan hususi araç olarak kullanmaktayım.
Şimdi esas sorunumuza gelelim.
Aracın 4 kapısı çürükler içinde. özellikle direklerin birleşim yerleri ve kapı üst fitillerinin oturduğu kısımlar.
Merak ve pandemi boşluğunda aracın 4 kapısının döşemesini söktüm. kapı içlerinde bulunan rol barlar bile çürümüş durumda.
Birde ön motor kaputunun iç kısmında bulunan kuşaklar üst saçla megesler kısmında ayrılmış durumda ve zırıltı yapmakta.
Bununla ilgili Honda Damla ya randevu alarak servise gittim. 40 dk sonra bana aracın kontrolünün bittiğini söylediler. Ve açıklamaları aracın giydirme olduğu ve giydirme sökülürken falçata çiziğinden aracın pas yaparak çürüdüğünü söylediler. Oysa ki aracımız komple dıştan yüzeysel boyalıydı. ve garantiden hiç bir işlem yapılmayacağını söylediler. Honda merkez ile görüştünüz mü diye sorduğumda ise evet yanıtını verdiler.Oysa o kadar kısa zamanda merkezdeki arkadaşlarla mailleşmeleri görüşmeleri imkansız olduğu halde doğruyu söylemediler. Merkezin haberi olmadığına eminim. İş emri kapanışını istediğim de ise o evrağı veremeyeceklerini illaki istiyorsanız 450 tl ekspertiz ücreti ödemem gerektiğini söylediler. Bende kabul ettim. Tam ilk girerken açılan evrağı iptal edeceklerken servis müdürü gelip danışmana ne yapıyorsun deyince: Beyefendi evrak istiyor ekspertiz için ücretli iş emri açtığını dile getirince Müdür hn. adamın evrağını ver deyince ödeme yapmadan iş emri kapanışını da almış oldum. Şimdi zamanım oldu en kısa zamanda Honda Türkiye ile yazışıp Şekerpınar fabrika da aracı inceleteceğim.
Ayrıca kapıların pas olan yerlerine rötuş lokal boya vs yaptırmadım ki daha önce işlem yapılmış demesinler diye.
Konuyla ilgili ayrıca forum sitesinde siz değerli honda kullanıcılarına durumu paylaşacağım.
Görünmeyen kısımların fotolarını yüklüyorum. birde görünen kısımları fotoğraflayıp daha sonra ekleyeceğim. Oralar göründüğü için çekmedim. Kapıyı açıp binerken gördüğünüzde arabaya binmezsiniz emin olun.