Japonya ve Türkiye'de Honda Civic fiyatları

Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
84
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Japonya ve Türkiye'de asgari ücretle Honda Civic alım farkı

Japonya'da Honda Civic 1.650.000 yen
Aylık asgari ücret 207 bin yen

Yemeden içmeden 8 ayda sıfır Honda Civic alınıyor yiyip içerek rahat rahat 12 ayda rahatlıkla alınır

Türkiye'de Honda Civic 110000 TL ortalama Yemeden içmeden 68 ayda alınıyor asgari ücret 1600 TL

Rahat rahat yiyip içip alayım dersen 80 ayda falan sıfır Honda Civic alınır

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Volkan Dizge

0
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,105
Çözümler
1
Tepki puanı
1,520
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Volkan Dizge
Yaş
32
Aracınız
Civic FD6 2011
Bu kadar vergi, benzin fiyatlarının yüksekliği, araç parçalarının bakım maliyetlerini hesaba katarsak bütün bunlara rağmen insanımız yemiyo içmiyo araç alıyo biniyo. Bu vergiler benzin fiyatları falan yurt dışındaki gibi olsa ben eminim krediyle f-16 alanlar bile olur. Her evde 2 araba olmaya bile başladı. Trafikte çok nadir görüyoruz aynı araçta 2-3 kişi seyehat ettiğini. Her arabada 1’er kişi. Şimdi diyenler olacaktır mutlaka adamın ihtiyacı var yada parası var almasın mı diye, bi hollanda vatandaşı fakir mi ki bisiklet kullanma oranı bu kadar yüksek. Bi japon vatandaşı fakir mi ağırlık toplu taşımada. Benzin 6 değil 26 olsun, vergiyi de %110 değil 350 falan yapsınlar.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
25 Eyl 2017
Mesajlar
38
Tepki puanı
-1
Konum
istanbul
Aracınız
Bu kadar vergi, benzin fiyatlarının yüksekliği, araç parçalarının bakım maliyetlerini hesaba katarsak bütün bunlara rağmen insanımız yemiyo içmiyo araç alıyo biniyo. Bu vergiler benzin fiyatları falan yurt dışındaki gibi olsa ben eminim krediyle f-16 alanlar bile olur. Her evde 2 araba olmaya bile başladı. Trafikte çok nadir görüyoruz aynı araçta 2-3 kişi seyehat ettiğini. Her arabada 1’er kişi. Şimdi diyenler olacaktır mutlaka adamın ihtiyacı var yada parası var almasın mı diye, bi hollanda vatandaşı fakir mi ki bisiklet kullanma oranı bu kadar yüksek. Bi japon vatandaşı fakir mi ağırlık toplu taşımada. Benzin 6 değil 26 olsun, vergiyi de %110 değil 350 falan yapsınlar.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


İnsanlar keyif yapma maksadıyla iş saatlerinde aracıyla yollara düşmüyor. Kiminin gün içinde aracıyla işi var kimiside 3-4 aktarma yapıp 2 saatte gideceği yolu aynı saat ve harcama ile aracıyla gidiyor. Misal,ben metrobüs+metro+otobüs ile toplamda 90 dakikalık bir yolculuk yapıyorum. Bunun akşam dönüşüde var. Ayakta ve rahatsız edecek derecede yoğun bir ortamda yolculuk yapacağıma günlük 5-6 tl fazla harcama yaparak aracımla gitmeyi yeğliyorum. Dediğiniz gibi bisiklet ile yolculuk yapabilsek keşke. Ama istanbul gibi devasa bir şehirde o dediğiniz yalnızca hayal. Bisiklet yolları olmadığını bir kenara koyun,30-40 km yokuşlu yollarda pedal basabilmek herkesin harcı değildir. Hollandanın en büyük şehrinden kaç tanesi istanbul içine sığar hiç merak ettinizmi acaba? Yada onların günlük 1 dolara kullandığı toplu taşımayı biz neden günlük 4-5 dolar gibi bir ücrete kullanıyoruz (k.çekmece-seyrantepe arasını günlük 15 tl toplu taşıma harcaması var) .
Özet: Toplu taşımanın pahalı ve kullanışsız olduğu,belediyelerin kazanç peşinde olduğu bir Türkiye de söylediklerinizin çok anlamı yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
84
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
İnsanlar keyif yapma maksadıyla iş saatlerinde aracıyla yollara düşmüyor. Kiminin gün içinde aracıyla işi var kimiside 3-4 aktarma yapıp 2 saatte gideceği yolu aynı saat ve harcama ile aracıyla gidiyor. Misal,ben metrobüs+metro+otobüs ile toplamda 90 dakikalık bir yolculuk yapıyorum. Bunun akşam dönüşüde var. Ayakta ve rahatsız edecek derecede yoğun bir ortamda yolculuk yapacağıma günlük 5-6 tl fazla harcama yaparak aracımla gitmeyi yeğliyorum. Dediğiniz gibi bisiklet ile yolculuk yapabilsek keşke. Ama istanbul gibi devasa bir şehirde o dediğiniz yalnızca hayal. Bisiklet yolları olmadığını bir kenara koyun,30-40 km yokuşlu yollarda pedal basabilmek herkesin harcı değildir. Hollandanın en büyük şehrinden kaç tanesi istanbul içine sığar hiç merak ettinizmi acaba? Yada onların günlük 1 dolara kullandığı toplu taşımayı biz neden günlük 4-5 dolar gibi bir ücrete kullanıyoruz (k.çekmece-seyrantepe arasını günlük 15 tl toplu taşıma harcaması var) .
Özet: Toplu taşımanın pahalı ve kullanışsız olduğu,belediyelerin kazanç peşinde olduğu bir Türkiye de söylediklerinizin çok anlamı yok.
Mantikli

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

kayhanbozkus

0
Yönetici
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,335
Tepki puanı
1,100
Yaş
35
Konum
Ankara
Ankara gibi bir sehirde yasiyorum sozde baskent ama belirli saatlerde bulundugum semtte otobus ve dolmus (bunlar harici ulasim araci yok) cogu duraktan yolcu almiyor dolu oldugu icin. Bu sartlarda gelinde kullanin toplu tasima aracini. Toplu tasima belediyeler tarafindan rant ve gelir kapisi olarak goruldugu surece bu dediginiz imkansiz [MENTION=11758]w0lkan[/MENTION]

HUAWEI MT7-L09 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
84
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Ankara gibi bir sehirde yasiyorum sozde baskent ama belirli saatlerde bulundugum semtte otobus ve dolmus (bunlar harici ulasim araci yok) cogu duraktan yolcu almiyor dolu oldugu icin. Bu sartlarda gelinde kullanin toplu tasima aracini. Toplu tasima belediyeler tarafindan rant ve gelir kapisi olarak goruldugu surece bu dediginiz imkansiz [MENTION=11758]w0lkan[/MENTION]

HUAWEI MT7-L09 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Evet Kesinlikle katılıyorum �nsanlar Zaten günde 2 saatte işe gidiyor 2 saatte işten geliyor zaten yolluyorlar üç kuruş fazla verip kendi arabamla gitmek daha mantıklı

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst