Civic FB7 LPG montaj hatasından dolayı şoför kısmından su gelmesi

Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
19
Konum
İstanbul
Aracınız
Daha önce forumda konusu oldu bazı arkadaşlar yoğun yağmurda aracın şoför kısmında su alması şikayeti var idi.
Geçenlerde benim de başıma geldi ufak bi araştırma sonucu motor kısmından lpg kabloları içeriye aktarım sırasinda delinen yerin silikon ile kapatılmaması sonucu çamurluk kısmından gelen suyun kablolar üstünden süzülmüş olduğunu fark ettik.oda suyun içeri girmesine sebep oluyormuş.

Olurda silikon kullanılmamış olan var ise mutlaka silikon yapsın illaki birgün o su girer içeriye. Yerin resmini paylaşıyorum

 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
438
Tepki puanı
2
Aracınız
Eyvallah güzel bir paylaşım olmuş , ben yakında yaptıracam , en azından silikon ile engelleriz :eek:k:

Buarada geçmiş olsun :(
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
19
Konum
İstanbul
Aracınız
Son düzenleme:

maksu

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,749
Tepki puanı
481
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Diğer Markalar
Daha önce forumda konusu oldu bazı arkadaşlar yoğun yağmurda aracın şoför kısmında su alması şikayeti var idi.
Geçenlerde benim de başıma geldi ufak bi araştırma sonucu motor kısmından lpg kabloları içeriye aktarım sırasinda delinen yerin silikon ile kapatılmaması sonucu çamurluk kısmından gelen suyun kablolar üstünden süzülmüş olduğunu fark ettik.oda suyun içeri girmesine sebep oluyormuş.

Olurda silikon kullanılmamış olan var ise mutlaka silikon yapsın illaki birgün o su girer içeriye. Yerin resmini paylaşıyorum


[MENTION=6]Trust[/MENTION] hocam ben hiç yaşamadım ama kontrol etmek isterim. Bu fotoğraftaki yer tam olarak neresi?
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
438
Tepki puanı
2
Aracınız
Yok abi ben yakın bi zamanda BRC taktıracam araca da , bu bilgi sayesinde o bölgeyi silikonlatırım , garanti olur :)
[MENTION=964]maksu[/MENTION] , direksiyonun altına eğil , karşına o bölge gelecek , görürsün abi... (tahminen o bölge olması gerek )
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
19
Konum
İstanbul
Aracınız
[MENTION=964]maksu[/MENTION] hocam
Öyle bir yerdeki bakıp da ilk bakışta göremiyorsunuz.
Debriyaj hızasinda gibi düşünün.
Biraz yukarda kalıyor tüm fabrikasyon lpg li olanların yeri aynı zaten. Görmek için kafanızı fren pedalı hizasına getirmeniz gerekiyor.
 
Katılım
11 Ocak 2016
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Konum
Kayseri
Aracınız
Güzel bilgilendirme hocam ellerinize sağlık. Civicle ilgili değil ama amcamın oğlunda audi a6 var geçen hafta arabaları yıkıyoruz yıkama işlemlerini bitirdik paspasları sereceğiz bi baktık arabasının şöför kısmı halısı hep su😊 1 haftadır suyun geldiği yeri arıyoruz.

E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
19
Konum
İstanbul
Aracınız
Güzel bilgilendirme hocam ellerinize sağlık. Civicle ilgili değil ama amcamın oğlunda audi a6 var geçen hafta arabaları yıkıyoruz yıkama işlemlerini bitirdik paspasları sereceğiz bi baktık arabasının şöför kısmı halısı hep su😊 1 haftadır suyun geldiği yeri arıyoruz.

E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam büyük ihtimal ile gider kanalları yaprak yada başka birşey tarafından tıkanmış da olabilir. Benim aklıma ilk o geldi eliniz ile her yere dokunun illaki ıslaklığı hissedersiniz.
 
Katılım
11 Ocak 2016
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Konum
Kayseri
Aracınız
Hocam büyük ihtimal ile gider kanalları yaprak yada başka birşey tarafından tıkanmış da olabilir. Benim aklıma ilk o geldi eliniz ile her yere dokunun illaki ıslaklığı hissedersiniz.
Abi giderlerin hepsini kontrol edemedik yarın detaylı inceleme yapacağız. Yardımın için teşekkürler 😊

E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
15,041
Tepki puanı
2,219
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=6]Trust[/MENTION] İsmail hocam faydalı bir paylaşım olmuş eline sağlık :eek:k:

Abi giderlerin hepsini kontrol edemedik yarın detaylı inceleme yapacağız. Yardımın için teşekkürler 😊

E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam benim başıma gelen olay sizin başınıza da gelmiş olabilir, bütün araçların sunroof su giderleri aynı mantıkta.

http://civictr.com/showthread.php/3174-Sunroof-su-kaçağı-ve-çözümü-paspasta-su-birikintisi-oluşma-nedeni
 
Üst