Marspiyel ezigi

Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
Selam arkadaşlar aracımin sağ alt marspiyelde surtme kaynaklı ezik oluştu 15 cm kadar sadece altta yan boyada filan herhangi bir sıkıntı yok nasıl bir çözüm onerirsiniz servis mi yoksa sanayide bir ustami?Auto king ve Rs servis hariç yorumlarınızı bekliyorum sağlıcakla kalın.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

maksu

Sayfa Yönetim
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,696
Tepki puanı
385
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Diğer Markalar
Selam arkadaşlar aracımin sağ alt marspiyelde surtme kaynaklı ezik oluştu 15 cm kadar sadece altta yan boyada filan herhangi bir sıkıntı yok nasıl bir çözüm onerirsiniz servis mi yoksa sanayide bir ustami?Auto king ve Rs servis hariç yorumlarınızı bekliyorum sağlıcakla kalın.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eğer görünen kısımda bir şey yoksa ve altta yırtık yoksa bence hiç yaptırmayın. orayı yapmak için o alanı kesip yeniden kaynatıyorlar.
 
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
Görünen yandan bakınca hiç bir şey yok aslında ezik olan kısımda yırtık filanda yok

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,656
Tepki puanı
1,763
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=2915]tunavysoldier[/MENTION] Hocam Alt tarafı rötuş boyası ile kendiniz boyayın para harcamayın derim.
 
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
[MENTION=2915]tunavysoldier[/MENTION] Hocam Alt tarafı rötuş boyası ile kendiniz boyayın para harcamayın derim.
Eyvallah kardeş ama bi servise göstereceğim yarın yada maslak oto sanayide bi ustamiz var onun bir fikrini alacağım bakalım ne diyecek.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
[MENTION=2915]tunavysoldier[/MENTION] hocam yırtık da yoksa hiç dokunma. Oranın tamiri çok zor. Linkteki fotoğrafta değişimi var. Belli de olmuyorsa yazık olur.

http://civictr.com/attachment.php?attachmentid=2626&d=1451933018

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kardeşim bugün baya bir dolaştım maslak oto sanayide ve aracı MTC otoya bıraktım baktılar kesme biçmeye gerek duyulmadan yapılabileceğini söylediler 400 tlye anlaştım.Anlattıkları aklıma yatan tek yer orası oldu yapılacak işlemler ezik bölge alttan çekilecek astar boya ve komple pütür boya yapılacak. Bakalım aracı çarşamba alacağım fotoğraf atarım. Hayırlı akşamlar.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst