Muayene !

Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Arkadaşlar merhaba yakın zamanda muayene için giden oldu mu ? Tüp için bir kaplama isteniyormuş aslı var mı bunun ?


Honda yarası iz bırakır
 
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
265
Tepki puanı
63
Aracınız
Civic FB7 2012
Tüp için kaplama değil de tüpün altında yalıtım malzemesi olması gerekiyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
155
Tepki puanı
1
Konum
Hatay
Aracınız
tüp stepne yerinde ise yanmaz bi kaplama malzemesi isteniyor altına, tüp bagajda ise -büyük boysa yani- tüpün üstünde duracağı demirden bir sabitleme aparatı istiyorlar. yeni geçen yönetmelik.. bundan sonra yeni takılacak tüplerde de -bizim alışkın olduğumuz- gaz giriş yeri benzin depo kapağında olacak.
 
Katılım
18 Kas 2016
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
3 Mart 2017 de ben girdim muayeneye.
Bahsettiğiniz olay yalıtımla alakalı. Yeni yönetmelikte yalıtım istiyorlarmış dediler.

Ayrıca lpg dolum yerinin tamponda olması gerekiyormuş. ( Araç Honda civic fd6, tamponu deldirmek istemedim, o zaman geçmez muayeneden dediler. Çok şükür sorunsuz ve 10 numara işçilikle benzin dolum yerinin yanından verdiler. lpg dolum ağzıda söklülebilir değil, sabit. sök-tak yok yani. orjinal bir iş oldu )

lpg borularının egsoz borularından 10 cm uzaklıkta olması gerekliymiş. Direk ağır kusur diye geri gönderiyorlarmış bilgin olsun. Bizzat lpg montajı yapılırken yanımdaki araca lpg borularını uzaklaştırma ve izolasyon işlemi yapıyorlardı.
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Eyvallah sağolasın bilgiler için yarın gidicem bakalım yaptırdım izolasyonu ne olcak son durumu yazarım tekrar


Honda yarası iz bırakır
 

İlginizi Çekebilecek Benzer Konular

Üst