Performans düşüklüğü hk.

Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
23
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Merhaba hayırlı geceler herkese, aracım da son zamanlarda çekiş problemi yaşıyorum. Sürekli kullandığım güzergahta yokuş mevcut aracım 2. vitesle çok rahat çıkıyordu ancak son zamanlarda 2. vitesle zor bitiriyor hatta bazen durup 1. vitesle kalkmam gereken zamanlar oldu. Aracım 110 binde tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdım, bir sonra ki bakıma 3500 km var. Sizce sorun nerede olabilir?
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba hayırlı geceler herkese, aracım da son zamanlarda çekiş problemi yaşıyorum. Sürekli kullandığım güzergahta yokuş mevcut aracım 2. vitesle çok rahat çıkıyordu ancak son zamanlarda 2. vitesle zor bitiriyor hatta bazen durup 1. vitesle kalkmam gereken zamanlar oldu. Aracım 110 binde tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdım, bir sonra ki bakıma 3500 km var. Sizce sorun nerede olabilir?
Araç manuel mi otomatik mi?
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
23
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Eylül ayında bodruma gittim bursa otobanda 210’u falan rahat gördü yol boş olsa daha da giderdi ancak son zamanlarda pek gücü yokmuş hissi veriyor.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Eylül ayında bodruma gittim bursa otobanda 210’u falan rahat gördü yol boş olsa daha da giderdi ancak son zamanlarda pek gücü yokmuş hissi veriyor.
Hocam lpgli araçlarda subaplar zamanla sıkılı konumda kalır. Aracınız rahat nefes alıp veremez. Performans düşüklüğü gözlemlenir. Honda'larda rutin olarak yapılan "subap ayarı" diye tabir edilen meselede budur. Aracın geçmişini siz bizden daha iyi bilirsiniz.
Arkadaşların belirttiği meseleler rutin takip edilmesi gereken durumlardır. Bujiler göz ile kontrol. Boğaz kelebeği rolantide kendini belli eder. Hava filtre borusu çatlağı gibi meseleler kontrol edilir. Son belirttiğim maddeler silkeleme ve tekleme gibi daha bariz problemler gösterir. Subap ayarından sonra biraz benzinde kullanıp sonra lpg ayarı yapılmalı. Lpg fitreleri, ısı, basınç, enjektör değerleride gözden geçirilmelidir.
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
23
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Aracın ilk sahibiyim, daha önce gaz kelebeğini hiç temizletmedim anladığım kadarıyla temizletmem gerekiyor. Subap ayarı 20 binde bir demişti servis, sırada ki bakımda onu da yaptıracağım. Bujiler kitapçıkta 120 bin de değişim yazıyor ama durumları kötüyse 110 binde değiştirebilirim. İlgi ve alaknız için teşekkür ederim hepinize, hepinizin kandili mübarek olsun hayırlı günler.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Aracın ilk sahibiyim, daha önce gaz kelebeğini hiç temizletmedim anladığım kadarıyla temizletmem gerekiyor. Subap ayarı 20 binde bir demişti servis, sırada ki bakımda onu da yaptıracağım. Bujiler kitapçıkta 120 bin de değişim yazıyor ama durumları kötüyse 110 binde değiştirebilirim. İlgi ve alaknız için teşekkür ederim hepinize, hepinizin kandili mübarek olsun hayırlı günler.
Motorla ilgili hususlar dışında şanzıman baskı balatada kaçırmaya başlamış olabilir. Debriyajin eskiye göre daha da yukarda kavramasi varmi?
 
Geri
Üst