- Katılım
- 10 Mar 2016
- Mesajlar
- 24
- Tepki puanı
- 1
- Aracınız
2013 Fb7 otomatik şanzıman aracımla seyir halinde iken 1. Ve 2. Viteste giderken ayağımı gazdan çekince hafif lookk diye bir ses geliyor. Tahminimce şanzımandan geliyor. Sizce neyden kaynaklanmıştır veya başına gelen var mı beni çok rahatsız ediyor.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
