Ankara Escort Bayan

Şanzımandan “look” sesi gelmesi

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
24
Tepki puanı
1
Aracınız
2013 Fb7 otomatik şanzıman aracımla seyir halinde iken 1. Ve 2. Viteste giderken ayağımı gazdan çekince hafif “”lookk” diye bir ses geliyor. Tahminimce şanzımandan geliyor. Sizce neyden kaynaklanmıştır veya başına gelen var mı beni çok rahatsız ediyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
297
Çözümler
1
Tepki puanı
11
Konum
Ankara
Aracınız
2013 Fb7 otomatik şanzıman aracımla seyir halinde iken 1. Ve 2. Viteste giderken ayağımı gazdan çekince hafif “”lookk” diye bir ses geliyor. Tahminimce şanzımandan geliyor. Sizce neyden kaynaklanmıştır veya başına gelen var mı beni çok rahatsız ediyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hızınız yüksekse çekme anında motor frenlemesi yapıyordur. Tam sesi tarif etseniz iyi olacak. Bende de geliyor aynı otobüs frenlemesi(retarder) sesi gibi. Çok sorun etmiyorum ama sesi dinlemek lazım.
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,179
Tepki puanı
32
Yaş
39
Şanzımandan “look” sesi gelmesi

2013 Fb7 otomatik şanzıman aracımla seyir halinde iken 1. Ve 2. Viteste giderken ayağımı gazdan çekince hafif “”lookk” diye bir ses geliyor. Tahminimce şanzımandan geliyor. Sizce neyden kaynaklanmıştır veya başına gelen var mı beni çok rahatsız ediyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

2. viteste Bende de var hocam. Garip bir şekilde benim 2000 model doğan 1.6 ie nin 3. vitesinde gelen sesle ayni. Hatta hoşuma gidiyor doğanımı hatırlatıyor. Problem YÖK yani. Yük motora değil şanzımana biniyor ondandır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
297
Çözümler
1
Tepki puanı
11
Konum
Ankara
Aracınız
Sesi dinlemek lazım hocam YouTube a yükleyebilir misiniz? Ya da tarifi daha detaylandırsanız?
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,179
Tepki puanı
32
Yaş
39
şanzıman kulağı olabilir

SM-G935F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Tıkırtı değil hocam bahsettiği. İkinci viteste giderken ayağınızı gazdan çekince hafif vuuu diye yük binmesi sesi geliyor. Ayni otobüslerin motor freni sesinin hafifine benziyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
24
Tepki puanı
1
Aracınız
Şanzımandan “look” sesi gelmesi

Tıkırtı değil hocam bahsettiği. İkinci viteste giderken ayağınızı gazdan çekince hafif vuuu diye yük binmesi sesi geliyor. Ayni otobüslerin motor freni sesinin hafifine benziyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

2. 3. Viteste ayağımı gazdan kesince vuu diye ses geliyor 1-2 saniye hocam mantıklı şanzıman kulağı mantıklı ne kadarlık masraf açar biliyor musunuz


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,179
Tepki puanı
32
Yaş
39
2. 3. Viteste ayağımı gazdan kesince vuu diye ses geliyor 1-2 saniye hocam mantıklı şanzıman kulağı mantıklı ne kadarlık masraf açar biliyor musunuz


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Şanzıman kulağı (aslında takozu denir) arızasından o ses gelmez hocam. Tak tuk vuruntu yapar. Sizin ses şanzıman içinden geliyor. Önemli birşey değil. 60.000 km ye kadarki yağ ile de geliyordu. Değiştirdim yine gelmeye devam ediyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst