Test Sürüşü Yapanların Görüşleri

Trust

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
30
Konum
İstanbul
Aracınız
Hazır soz ü geçmişken arka taraftaki aslında eskiden kalmış halk dilinde şaft denilen çıkıntı olmak zorunda olan bir durum.
Araç genişledi için ihtiyaç duyulan bir şey.
Tıpkı büyük katlı yada kompleks lerde olan bina içindeki deprem boşlukları için esneme payını sağlayıcı sistem.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
674
Tepki puanı
196
Yaş
54
Hazır soz ü geçmişken arka taraftaki aslında eskiden kalmış halk dilinde şaft denilen çıkıntı olmak zorunda olan bir durum.
Araç genişledi için ihtiyaç duyulan bir şey.
Tıpkı büyük katlı yada kompleks lerde olan bina içindeki deprem boşlukları için esneme payını sağlayıcı sistem.

evet, aracin agirlik merkezi degistirildigi icin saft yuksekligini olustugunu soylemislerdi.
 
Katılım
29 Eki 2014
Mesajlar
158
Tepki puanı
8
Yaş
41
Konum
Rize
ben de bugun kisa bir test surusu yaptim.
sayin Mace in bahsettigi vites ve devir olayi benim de dikkatimi cekti. fb7 manuel aracim 120 km de 3500 devir ceviriyor, baktim bu aracta da ayni durum var. bu da yakit tuketiminde hic bir iyilesme olmadigini gosteriyor bana gore, yaniliyor olabilirim.
fb ye gore cok sessiz geldi, arka amortisor boylari uzatilmis, kapilar daha tok kapaniyor. vites degisimini hissetmedim diyebilirim. gosterge paneli ve vites daha hos olmus ancak vites bolumunun arkasindaki esya gozunun kapaginin olmamasi cok basit gorunmesine neden olmus. arka taraf genis fakat arka cam cok yatik oldugu icin uzun boylu yolcular acisindan biraz sorun olacak gibi duruyor, ayrica saft yuksekliginin olmasi beni rahatsiz etti.
bagaj genislemis, stepne yerine tamir kiti koymuslar, bagaj kapaginin altina basit bir doseme yapamamislar yine.
en ust pakette full led farlar var fakat arka sinyallere bir led takilmamis:) sensing denilen olayi en azindan opsiyonel yapabilirlerdi. geri gorus kamerasi baz modelde yok, diger modellerde de amiyane tabirle sap gibi acikta kalmis.
f1 in olmamasi cok kotu, S modu tatmin etmeyebilir.
2012 aracimi satip model yukseltme niyetim vardi, ancak test surusu sonucuna gore, bu araci su anki fiyatindan en az 10 bin tl dusuk olursa alabilirim, fiyat donanima gore yuksek. bu da dusuk ihtimal oldugu icin alternatif arayislara girdim. civic hatchback, crv 2010 ve accord 2010-2011 takip etmeye basladim. yanliz atmosferik motorun beygir gucu ve torkunu arttirmis olsalardi, hic dusunmeden siparis verirdim.
arabayi alacak olanlara hayirli olsun diyelim.
Ben de dün test sürüşü yaptım. Yorum yazmadan önce sizin yorumu okuyunca birçok yazmam gerekenleri yazmışsınız, Size katılıyorum. Benimde 2014 model aracım var. Model yükseltmek kasa değiştirmek açısından alınabilir. Malzeme kalitesi, dış görünüş, şanzıman geliştirmeleri, ses yalıtımı(eskiye nazaran) bence başarılı. Ama iki kademeli gösterge çok daha etkileyici bence. Hız sabitleyici de kaç km ayarlandığı bizim fb7 lerde görünüyor, bunlarda vw grubu gibi görünmüyor. Hız sabitleyici devrede ama kaça ayarlı anlaşılması için aracın o hızda sabitlenmesini beklemek gerek.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
84
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Ben de dün test sürüşü yaptım. Yorum yazmadan önce sizin yorumu okuyunca birçok yazmam gerekenleri yazmışsınız, Size katılıyorum. Benimde 2014 model aracım var. Model yükseltmek kasa değiştirmek açısından alınabilir. Malzeme kalitesi, dış görünüş, şanzıman geliştirmeleri, ses yalıtımı(eskiye nazaran) bence başarılı. Ama iki kademeli gösterge çok daha etkileyici bence. Hız sabitleyici de kaç km ayarlandığı bizim fb7 lerde görünüyor, bunlarda vw grubu gibi görünmüyor. Hız sabitleyici devrede ama kaça ayarlı anlaşılması için aracın o hızda sabitlenmesini beklemek gerek.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hiz sabitleyici hizini gorsel olarak ayarlayamiyorsak cok kotu
 
Geri
Üst