Yardım!!! 1.8 sport hb

Bayj

0
Katılım
26 Haz 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
Balıkesir
Öncelikle herkese iyi günler . 2008 model 1.8 sport hb model araç almak istiyorum . Aracı buldum ancak çok kafamı karıştırdılar. Nereye baksam kime sorsam doğru dürüst bir cevap alamadım. Almak istediğim araç i-shift şanzıman sorularım ise şöyle

1. İ-shift şanzımanlı vites geçişlerinin çok sıkıntılı olduğu söyleniyor , aşırı derece yığılma varmış , bazı forumlarda güncelleme ile çözüldüğü söyleniyor çok aşırı sıkıntı çeker miyim ?

2. Aracın amortisörlerinin sıkıntılı olduğu söyleniyor özellikle arkada oturanlar için problemmiş bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı bunun bir çözümü bulunmakta mı?

3. 1.4 i-shift mi 1-8 i-shift mi tavsiye edersiniz ?

Kafama en çok takılan soru 1. Soru bu konular hakkında bilgi verebilecek birileri veya belirten aracı kullanan varsa ciddi anlamda yardıma ihtiyacım bulunmakta şimdiden teşekkür ederim.
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=14894]Bayj[/MENTION] I-shift için böyle bir söylenti var ancak bugüne kadar foruma sorun yaşadım diye yazan da olmadı :)
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
Öncelikle herkese iyi günler . 2008 model 1.8 sport hb model araç almak istiyorum . Aracı buldum ancak çok kafamı karıştırdılar. Nereye baksam kime sorsam doğru dürüst bir cevap alamadım. Almak istediğim araç i-shift şanzıman sorularım ise şöyle

1. İ-shift şanzımanlı vites geçişlerinin çok sıkıntılı olduğu söyleniyor , aşırı derece yığılma varmış , bazı forumlarda güncelleme ile çözüldüğü söyleniyor çok aşırı sıkıntı çeker miyim ?

2. Aracın amortisörlerinin sıkıntılı olduğu söyleniyor özellikle arkada oturanlar için problemmiş bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı bunun bir çözümü bulunmakta mı?

3. 1.4 i-shift mi 1-8 i-shift mi tavsiye edersiniz ?

Kafama en çok takılan soru 1. Soru bu konular hakkında bilgi verebilecek birileri veya belirten aracı kullanan varsa ciddi anlamda yardıma ihtiyacım bulunmakta şimdiden teşekkür ederim.

1. İ-shift denilen otomatik şanzıman yarı otomatik olduğu için tam otomatik honda sanzımanları kadar prüzsüz geçişe sahip değil balata var manuelde olduğu gibi aşırı sıkıntı olmaz sorun yaşamazsın ama hondanın tam otomatikleri kadarda gözün kapalı al demem

2. Aynı şey fd6 içinde geçerli arka amortisörlerin yaylanma aralığı az yük bindiği zaman aralık bitip vurma yapabilir ben fd6 kullanıyorum okadar yükle bindim daha vurdurtamadım yada beni rahatsız etmedi genel japon arabası karakteri arkası basık önü kalkık duruyor yük bindiği zaman

Kısaca özetleyim biz fd6 almadan önce bu kasa cıvıc hb uzun uzun araştırdık alacaktık fd6 denk geldi bana kalırsa ya manuel (zor bulunur) yada 2009 ve sonrasında tam otomatik şanzıman ile geliyor ondan al uzun uzun bin ...


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Katılım
23 Haz 2018
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
İstanbul
i-shift ler tam otomatik olmadığı için senin yerine aslında debriyaja robot basıyor.Bundan kaynaklı tam otomatiklere göre vites değişirken bekleme ve öne yağılma yapmakta.Kalibrasyon yaparak bir nebze düzeltebiliyorlar. Arkadaşında dediği gibi tam otomatik alman daha mantıklı ve sorunsuz olur.
 
Katılım
24 Nis 2018
Mesajlar
242
Tepki puanı
7
Konum
Ankara
İ-shit 2007 1.8 Kullandım...Özellikle alt devirlerde şanzıman çok kararsız kalıyor.Ayrıca balata fiyatı 2.000-3000 arası buluyor değişimde.Suspansiyonları sert fakat yol tutuşu çok güzel.1.8 140 hp i-shift tavsiye ederim.Tam otomatiğide yakıtta çok üzer. :)
 

okngon

0
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
9
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Öncelikle herkese iyi günler . 2008 model 1.8 sport hb model araç almak istiyorum . Aracı buldum ancak çok kafamı karıştırdılar. Nereye baksam kime sorsam doğru dürüst bir cevap alamadım. Almak istediğim araç i-shift şanzıman sorularım ise şöyle

1. İ-shift şanzımanlı vites geçişlerinin çok sıkıntılı olduğu söyleniyor , aşırı derece yığılma varmış , bazı forumlarda güncelleme ile çözüldüğü söyleniyor çok aşırı sıkıntı çeker miyim ?

2. Aracın amortisörlerinin sıkıntılı olduğu söyleniyor özellikle arkada oturanlar için problemmiş bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı bunun bir çözümü bulunmakta mı?

3. 1.4 i-shift mi 1-8 i-shift mi tavsiye edersiniz ?

Kafama en çok takılan soru 1. Soru bu konular hakkında bilgi verebilecek birileri veya belirten aracı kullanan varsa ciddi anlamda yardıma ihtiyacım bulunmakta şimdiden teşekkür ederim.


Merhabalar.
4 sene ishift şanzıman kullanmış biri olarak;

1- aracı şehir içinde çok sık dur-kalk trafikte kullanacaksanız şanzımanda ısınmalar olacaktır. Bu tip durumlarda vitesi manuel gibi boşa almanız şanzımanın ömrünü uzatır. Bu ısınma durumundan kaynaklı ilk kalkışlarda kararsızlık olabiliyor. Geri manevralarda ani gaz hareketlerini sevmez geri vitese taktıktan sonra biraz bekleyip gaz vermeniz gerekir. Bu da çoğu robotize manuelde böyledir. Dik yokuşlarda geri kaçırır. (Bayan ve yaşlı için tavsiye etmem) Yeni değişen balatada iyi kalbirasyon yapılırsa ve kullanıcıya bağlı olarak ilk 30.000 km de bu şikayetler yok denecek kadar az. Ben 60.000km de ilk balatamı değiştirmiştim. Şahsi görüşüm şehir içi trafiği için yorucu bir araç. Fakat uzun yolda çok çok keyifli! Atmosferik motor olması ve kulakçıklarla vites değişimi çok zevkli (tabiki bir dsg hissi yok) benim beklentilerimi karşılıyordu. Ayrıca motorun sesi devirlendikçe muhteşem. Bagajı ve arka koltukların değişik açılımları efsane!

2- aracın amortisörleriyle ilgili bir sıkıntı yaşamadım. 82.000 km de satın almış 155.000 km de satmıştım. Amotisötlerin çalışma aralığı gayet normal çukurlarda sesli çalışıyor ve serte yakın arkalar. Bu da yol tutuşa muazzam katkı sağlıyor zaten. Bu araçla virajlı yollardan keyif alırsınız. Direksiyonun tepkileride başarılı olan bir araç.

3- 1.8 ishift tavsiye ederim. Forumlarda bu şanzımanı kullanmadan yorum yapan cok insan var. Aynı yeni 1.5 turboların cvt si hakkında yapılanlar gibi. Almadan çok iyi araştırmalısınız. Bayandan ve yaşlı amcalardan kesinlikle almayın(bu şanzımanı kullanmayı bilmedikleri için piyasada sıkıntılı araclar var) eğer mekanik anlamda temiz bulursanız, şehir içi trafikte fazla zaman geçirmiyorsanız, uzun yolda ayağımın altında güçlü bir atmosferik olsun, yol tutuşuyla keyif versin, yakıtıyla da cok üzmesin diyorsanız fiyat performans aracı. (İstanbul - kocaeli arası tem’den trafiksiz yolda 107-110 km/s hız sabitleyici ile 5.5- 5.7lt) 4 sene boyunca yaptıgım en büyük masraf 1500 tl ‘ye baskı balata değiştirmekti. Onun dışında 0 sorunla bindiğim ender araçlardan!

Saygılar.



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Tayper

0
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
İzmir
Arkadaşlar bendede 1.8 i shift var yeni aldım baskı Balat’a değiştirdim durmaya rolanti düşüp kalkıyor doğala olarak titriyordu servis şanzıman ısınmış dedi ısı değeri düşürdü düzelmişti yine aynı şeyi yapmaya durmaya yakın silkeleme ve kalkışta silkeleme yapmaya başladı bu ısı değerini başka şekilde düşürme şekli varmı demek istediğim kutup başını söküp taksak ecudan o ısınma değeri silinirmi
 
Geri
Üst