Civic FB7 Yolda kaldım, tüm göstergeler yanıyor, devir artmıyor

Katılım
20 Eki 2017
Mesajlar
2
Tepki puanı
2
Konum
Türkiye
Merhaba, yolda kaldım, malum pazar günü servis açık değil, mecbur size danışıyorum.

Dün hasar onarımı sonrası arabamı honda servisinden aldım.

Akşam tekrar eve geldiğimde araba tekleyerek çalıştı (benzine geçirince de aynı).
Bu sabah tekrar çalıştırıp yolda giderken önce motor ışığı yandı, sonra yanıp sönmeye başladı, ardından 2500 deviri geçemez hale geldi, ardından airbag, motor, direksyion, lastik basıncı vs bir çok gösterge ikaz konumuna geçti. Arabayı zor bela park edip emniyete aldım, ne olmuş olabilir.

Yarın servisi arayıp sorucam ama şuan acil olarak kendim ne yapabilirim o yüzden fikirlerinizi almak istiyorum.
(Araç 2015 eco elegance otomatik)
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaşlar pazartesi sabah hemen servisi aradım, Mutluhan bayinin yol yardımı geldi (7/24 aranabilirmiş, bilmiyordum).

Neyse usta baktı etti, lpg bağlatısını söktü bilgisayara bağladı falan, servise kadar azami 50 km/s ile gidebildik (araba 1500 deviri geçemediğinden).

Araç bir buçuk saat kadar serviste kaldı, girişte hasar danışmanıma durumu dedim, dedi arıza varsa önceden de vardır, yoksa siz gidince olmuştur. Çok ağırıma gitti.

Neyse sonra test sürüşüne çıktık, ustaya dedim ne olmuş , lpg ile alakalı bişi oksitlenmiş falan dedi, detay vermedi bir türlü. sonra kayıt mayıt açmadan arabayı teslim edip geri verdiler.

Şuna gelicem;

ben kesinlikle servisin hasar onarımında bir şeyi eksik bağladığından vs bir durumdan bunu yaşadığımı düşünüyorum. Yukarıda dediğim gibi benlik yani hasar onarımı haricinde oluşan bir durum olsa direk kayıt açılırdı ve benden ücret tahsil edilirdi. İnsanlık hali, iki gün mağdur oldum ama helal olsun ona bişi demiyorum, lakin canımı sıkan şu, servise girince suçlu benmişim gibi muamele yapılması...
Ki zaten servise hasar için verdiğimde, kaputtaki hasarın bu kazada olamayacağı konusunda ısrarcı olmaları beni yeterince rencide etmişti de sonradan a evet haklıymışsınız demişlerdi....

Özetle; 1. aracım düzeldi (yardım etmeye çalışan arkadaşlardan Allah razı olsun), 2. bu bayiden uzak durmaya çalışacağım
Genelde kendileri suçlu olduklarında size suçlu gibi davranarak, baskınlık psikolojisi ile kendilerince sorunun etkilerini minimalize etmeye çalışıyorlar.
Maalesef birçok yetkili servisin bu şekilde yaklaşımları var ve Honda kullanıcıları da zaman içinde yetkili servislere bu nedenle önyargılı hale geliyorlar.
 
Geri
Üst