Civic FB7 Civic FB7 - 4 Kapı + Bagaj + Alt Takım Pütür = Hand Made İzolation :)

Elazığ 'dayım. Gelin ölçün benim aracın deSİBEL ini :) Zır boş araba.
 
Merak ediyorum bende test sonuçlarını. Geçenlerde benim diğer araç 307 ile karşılaştırdım civic i, aynı yol aynı hızlarda aynı gün içinde. Sound meter diye bir program öneririm oldukça hassas.
 
Merak ediyorum bende test sonuçlarını. Geçenlerde benim diğer araç 307 ile karşılaştırdım civic i, aynı yol aynı hızlarda aynı gün içinde. Sound meter diye bir program öneririm oldukça hassas.

Sonuç ne oldu hocam? 307 vs Civic...
 
Sonuç ne oldu hocam? 307 vs Civic...

Pejo açık ara önde hocam=)

ikiside otomatik (307 4 vites)
307 150 la giderken 4100 dev çeviriyor honda 3000 dev
ikiside lpg li 1.6 motor
307 2007 model 85.000de honda 2014 30.000 de
program verilerine göre 0-150km hız arasında 30 km aynı yolda gidip geldim. camlar kapalı.
307 rolantide 31 db
civic rolantide 36 db
307 seyir halinde 50-55db arasında kalıyor hız ile artış göstermiyor
Civic seyir halinde 55-67 db arasında kalıyor hız arttıkça db de artıyor.
307 de maksimum 64 db gördüm 6500 devirde
civic de maksimum 72 db gördüm 6500 devirde

307 yi 65.000kmden beri kullanıyorum iki aracıda hep uzun yolda kullandım pejo ses olarak civicten daha konforlu bir araç kesinlikle.
 
Pejo açık ara önde hocam=)

ikiside otomatik (307 4 vites)
307 150 la giderken 4100 dev çeviriyor honda 3000 dev
ikiside lpg li 1.6 motor
307 2007 model 85.000de honda 2014 30.000 de
program verilerine göre 0-150km hız arasında 30 km aynı yolda gidip geldim. camlar kapalı.
307 rolantide 31 db
civic rolantide 36 db
307 seyir halinde 50-55db arasında kalıyor hız ile artış göstermiyor
Civic seyir halinde 55-67 db arasında kalıyor hız arttıkça db de artıyor.
307 de maksimum 64 db gördüm 6500 devirde
civic de maksimum 72 db gördüm 6500 devirde

307 yi 65.000kmden beri kullanıyorum iki aracıda hep uzun yolda kullandım pejo ses olarak civicten daha konforlu bir araç kesinlikle.

Eski aracim 307 idi ses olarak daha dusuk olabilir ama konfor konusu cok yonludur ve en temel konu olan suspansiyon baz alindigida 307 torsiyonu ve sert yapisi ile ciddi derecede rahatsiz edici seviyede...
 
Eski aracim 307 idi ses olarak daha dusuk olabilir ama konfor konusu cok yonludur ve en temel konu olan suspansiyon baz alindigida 307 torsiyonu ve sert yapisi ile ciddi derecede rahatsiz edici seviyede...

iki aracında kendine göre üstünlükleri var. Uzun yolda 307 beni daha az yoruyor ama civic tercihim oluyor hem az yakıyor hem daha güvenli bir araç olduğu için.
 
hocam bu testi merakla bekliyorum 2013 civic elegance aracımın tabanını tamamen söktüm aracın taban sacının üzerini 1 cm'lik firex ses yalıtım süngeri ile kapladık ek yerlerini würth ses yalıtım bantı ile yapıştırdık, emniyet kemerlerinin bulunduğu yan direkleri würth bant ile kaplaadım sonra aracı topladık... bunun dışında 4 davlumbazı söküp her çamurluğun içine 1 kutu 3m pütür sıktık ve davlumbazları würth ses yalıtım bandı ile kapladık; ama sonuç hüsran :( yani ses azaldı ama % 10-15 civarında verdiğim emeğin karşılığını alamadım şimdi tüm mesajları okudum bu hafta sonuda kapıların iç sac kısmını würth ses yalıtım bandı ile kaplayacam hayırlısı bakalım nerede yanlış yaptık anlayamadım...
 
Geri
Üst