Otomobil Teknik Bilgiler

Otomobil Teknik Bilgiler
Okurken dikkatimi çekti. Garantiye girmeyen kısım garanti kısmından çok daha uzun. [emoji4] Orijinal Ürün Garantisi 1. Honda Garanti Süresi: Aracın teslim tarihinden itibaren başlar, 3 yıl veya 100.000 km´dir; hangisi önce dolarsa biter. Ancak, aracın yasal garanti süresi, teslim tarihinden itibaren 2 yıl veya 60.000 km’dir (hangisi önce dolarsa biter). Tüketicinin, TKHK’dan doğan aracın ayıpsız misli ile değiştirilmesi, bedel iadesi ve ayıp oranında bedel indirimi gibi seçimlik hakları, 2...
 
Güncel Testlere göre En iyi Lastikler: 4 Mevsim Lastikler 1. Goodyear 4 seasons Gen 3 2. Hankook Kinergy 4S2 3. Continental AllseasonsContact 4. Bridgestone Weather Control A005 5. Michelin Crossclimate Plus Kış Lastikleri Bridgeston Blizzak LM005 Continental Wintercontact TS860 Michelin Alpin 6 Michelin Pilot Alpin 5 Nokian WR 4 Goodyear Ultragrip 9+ Goodyear Ultragrip Performance+ Hankook i Cept RS2 Yazlık Lastikler -Performans Michelin PilotSport 4 ve 4S Goodyear F1 Eagle Assymetric...
 
Herkeze iyi günler. Aracımın bakımı için buji araştırmaya karar verdim ve Buji arayışına girdim. Daha önceki aracıma malum alışveriş sitelerinden orj olarak aldığım bujiler emitasyon çıkmıştı. 10000 km kadar sonra yakıtta bariz artış olmuştu. Şimdi yeni aracım için tekra arayışa girdim ve çok değişken fiyatlar buldum. Bende NGK TÜRKİYE'ye mail attım nereden güvenip alabiliriz diye.Ayrıca www.bujimarketi.com'un yetkili satıcıları olup olmadığını sordum. Gelen maili buraya kopyalıyorum...
 
Oldukça eski ancak temel motor bilgileri açısından çok faydalı bulduğum bir yazıyı buraya da aktarmak istedim, yazı çok fazla teknik detay içeriyor bu nedenle biraz sıkıcı olabilir, ayrıca çok uzun olduğu için mesajlara bölmek durumunda kaldım :) Esas biz kullanıcılar için can alıcı bölüm son iki mesaj, teknik terimlere çok boğulmamak isteniyorsa direk son iki kısım okunabilir :) Kaynak: https://forum.donanimhaber.com/tork-beygirgucu-rpm-ve-hizlanma-uzerine-temel-bilgiler--38360434 Ayrıca...
Arkadaslar merhaba Bugun merak ettiğim bir soru hakkında bilgisi olanlarin bilgilerini rica ediyorum. Honda rs veya yeni modellerde farkli gecen 182 beygirlik turbo motorunda 220 nm tork sunmakta. Vag grubu dedigimiz volkswagen , seat gibi araclar 150-160 beygirlerde daha fazla tork degeri sunuyor. Keza bugun 1.6 litre 170 beygir bmw 250 tork degeri sunuyor. Civic tork degerinin dusuklugu ve 205 olan hiz limiti cvt sanzuman ilemi alakali. Cvt sanzumanin performansi torpiledigi herkesce...
Sevgili CivicTR üyeleri, Sportif ve keyifli bir sürüş deneyimi yaşatan Honda marka araçlarınızda lastik tercihleri üreticiler tarafından çeşitli testler sonucunda yapılmaktadır. (Bir araç üretimi aşamasında yaklaşık 100 test sonucunda en iyi performansı gösteren ebatlar seçilmektedir) Öncelikle konu hakkında hiç bilgisi olmayanlar için, lastiklerle ilgili bazı temel bilgiler bulunmaktadır. Ebat: Lastik yanağında yazan ve 205/55R16 91V gibi rakamlarla ifade edilen kısımdır. Burada Taban /...
Arkadaşlar Merhaba. 2021 Kırmızı HB FK7 aracım var, eskiden Volkswagen kullanıcısıydım, onu satıp bu aracı almıştım, eski alışkanlık herhalde hep yarım kontak arıyorum, araç park halindeyken radyo falan açılabiliyor tamam da, çamları yada sunroof falan gibi şeyler işlevsiz alıyor. Yani şöyle düşünün, havalar çok sıcak, siz park etmişsiniz, klimayı değil, camları açmak istiyorsunuz ( zaten klima için de kontak açmak gerekiyor ), illaki bunun için aracı tamamen çalıştırmamız mı gerekiyor, yani...
Merhaba, 2020 model executive model aracımın yan aynalarını kış günlerinde sıkıntı olmasın diye yalnızca kendim açıp kapamak istiyorum. Malumunuz yaklaşınca otomatik açılıyor vs. Bunun için ön ekrandan ilgili yere girdim ve “yalnızca elle” seçeceğini seçtim. Ancak hala aracı kapatınca uzaklaşırken otomatik olarak ayna kitliyor, yaklaşınca açılıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba Arkadaşlar, Malumunuz yakıt fiyatları uçtu gitti. Başlıktaki soruma eskiden cevabım uzun ama boş yoldan gitmekti. Malum herkes gibi trafikte kalıp sürekli dur kalk yapmaktansa akıcı sürüşü tercih ediyordum. Ama son fiyatlardan sonra artık kısa yolda trafikte gitmeyi seçer oldum sanki. Doğru mu bilmiyorum. Sizin bu konudaki düşüncelerinizi ve tercihlerinizi merak ediyorum açıkçası.
Arkadaşlar 4 ay önce 2021 model fk7 1.5 vtec turbo aldım. Arabanın herşeyinden çok memnunum. Özellikle yol tutuşu ve konforu iç malzeme kalitesi beklediğikden çok daha iyi çıktı. Fakat şu cvt şanzıman işine bir türlü alışamadım. Yoğun trafik içinde çok kullanışlı fakat basıp uzamak istediğin zaman hissiyatı çok yetersiz kalıyor. Özellikle dipgaz yaptığım zaman kendiliğinden vites küçültmemesi gitmiyor gibi bir algı yaratıyor. Bu şanzımana nasıl alışıcaz? vites hissiyatı olmamasi falan bana...
(2020 civic eco elegance cvt) 1)İlk 150-200 km, 100 km hız sınırını geçmeden drive modunda eco devre dışı ve benzinde 70-80-90-100 km hızlar arası hız artırılıp azaltılarak ***(ilk yağ ve yağ filtre değişimi) 2)200-1.000 km şehir içi-şehir dışı, eco devredışı ve benzinde drive modunda sakin bir şekilde dalgalı 70/80/90-100 arası hız artırılıp azaltılarak ***(ikinci yağ ve yağ filtre değişimi) 3)Spor Mod pedal shift ile manuel kullanım ve 120 km hız sınırını geçmeyecek şekilde...
Arkadaşlar biliyorum tamamen zevk meselesi . Hangisini tercih ederdiniz . Satışta da ikisi de peynir ekmek gibi satılır mı :)))) Start stop ( sadece açma kapamaya yarıyor değil mi ? Yani trafik ışıklarında kendini motorunu açıp kapatmıyor ? ) Deri koltuk ( kimisi bakımı zor ve sıcakta kötü diyor ) 17 inch jant ( lastik alırken daha pahalı alırsın diyorlar ) Anahtarsız giriş ( güzel bir sistem :) ) Çift taraflı klima ( hiç bilmiyorum ne işe yarıyor ) Başka var mı ektsra özelliği ...
Üst