Otomobil Teknik Bilgiler

Otomobil Teknik Bilgiler
Arkadaslar merhaba Bugun merak ettiğim bir soru hakkında bilgisi olanlarin bilgilerini rica ediyorum. Honda rs veya yeni modellerde farkli gecen 182 beygirlik turbo motorunda 220 nm tork sunmakta. Vag grubu dedigimiz volkswagen , seat gibi araclar 150-160 beygirlerde daha fazla tork degeri sunuyor. Keza bugun 1.6 litre 170 beygir bmw 250 tork degeri sunuyor. Civic tork degerinin dusuklugu ve 205 olan hiz limiti cvt sanzuman ilemi alakali. Cvt sanzumanin performansi torpiledigi herkesce biliniyor. Goruslerinizi merak esiyorum.
Sevgili CivicTR üyeleri, Sportif ve keyifli bir sürüş deneyimi yaşatan Honda marka araçlarınızda lastik tercihleri üreticiler tarafından çeşitli testler sonucunda yapılmaktadır. (Bir araç üretimi aşamasında yaklaşık 100 test sonucunda en iyi performansı gösteren ebatlar seçilmektedir) Öncelikle konu hakkında hiç bilgisi olmayanlar için, lastiklerle ilgili bazı temel bilgiler bulunmaktadır. Ebat: Lastik yanağında yazan ve 205/55R16 91V gibi rakamlarla ifade edilen kısımdır. Burada Taban / Yanak / Jant Çapı Yük Sınıfı + Hız Sınıfı bilgileri yer almaktadır. Taban: Lastiğin zemine temas eden alanına verilen isimdir. Yanak: Lastiğinizin kesit oranıdır. (Basit anlamıyla taban ve jantınız arasında kalan mesafe olarak düşünebilirsiniz...
Arkadaşlar Merhaba. 2021 Kırmızı HB FK7 aracım var, eskiden Volkswagen kullanıcısıydım, onu satıp bu aracı almıştım, eski alışkanlık herhalde hep yarım kontak arıyorum, araç park halindeyken radyo falan açılabiliyor tamam da, çamları yada sunroof falan gibi şeyler işlevsiz alıyor. Yani şöyle düşünün, havalar çok sıcak, siz park etmişsiniz, klimayı değil, camları açmak istiyorsunuz ( zaten klima için de kontak açmak gerekiyor ), illaki bunun için aracı tamamen çalıştırmamız mı gerekiyor, yani illaki motor çalışacak mı ? Yarım kontak gibi bir özelliği yok mu bu anahtarsız çalıştırması olan araçların? Şimdiden teşekkürler.
Merhaba, 2020 model executive model aracımın yan aynalarını kış günlerinde sıkıntı olmasın diye yalnızca kendim açıp kapamak istiyorum. Malumunuz yaklaşınca otomatik açılıyor vs. Bunun için ön ekrandan ilgili yere girdim ve “yalnızca elle” seçeceğini seçtim. Ancak hala aracı kapatınca uzaklaşırken otomatik olarak ayna kitliyor, yaklaşınca açılıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba Arkadaşlar, Malumunuz yakıt fiyatları uçtu gitti. Başlıktaki soruma eskiden cevabım uzun ama boş yoldan gitmekti. Malum herkes gibi trafikte kalıp sürekli dur kalk yapmaktansa akıcı sürüşü tercih ediyordum. Ama son fiyatlardan sonra artık kısa yolda trafikte gitmeyi seçer oldum sanki. Doğru mu bilmiyorum. Sizin bu konudaki düşüncelerinizi ve tercihlerinizi merak ediyorum açıkçası.
Arkadaşlar 4 ay önce 2021 model fk7 1.5 vtec turbo aldım. Arabanın herşeyinden çok memnunum. Özellikle yol tutuşu ve konforu iç malzeme kalitesi beklediğikden çok daha iyi çıktı. Fakat şu cvt şanzıman işine bir türlü alışamadım. Yoğun trafik içinde çok kullanışlı fakat basıp uzamak istediğin zaman hissiyatı çok yetersiz kalıyor. Özellikle dipgaz yaptığım zaman kendiliğinden vites küçültmemesi gitmiyor gibi bir algı yaratıyor. Bu şanzımana nasıl alışıcaz? vites hissiyatı olmamasi falan bana hala garip geliyor
(2020 civic eco elegance cvt) 1)İlk 150-200 km, 100 km hız sınırını geçmeden drive modunda eco devre dışı ve benzinde 70-80-90-100 km hızlar arası hız artırılıp azaltılarak ***(ilk yağ ve yağ filtre değişimi) 2)200-1.000 km şehir içi-şehir dışı, eco devredışı ve benzinde drive modunda sakin bir şekilde dalgalı 70/80/90-100 arası hız artırılıp azaltılarak ***(ikinci yağ ve yağ filtre değişimi) 3)Spor Mod pedal shift ile manuel kullanım ve 120 km hız sınırını geçmeyecek şekilde; a)1.000-1.500km arası S mod 3.000 devir; b)1.500-2.000 km arası S mod 3.500 devir c)2.000-2.500 km arası S mod 4.000 devir d)2.500-3.000 km arası S mod 4.500 devir e)3.000-3.500 km arası S mod 5.000 devir (İlk 2 vites 1.500-2.000 devir; 3-4-5-6-7...
Geri
Üst