Civic FC5 Civic FC5 50.000 km bakımı

Temmuz'un başında 50.000 km periyodik bakımını Malatya Ilıcak servisinde yaptırdım.
Geçen seneki son bakımdan bu yana 2.000 kilometre kullandığım bir araçtı. Sadece yağ ve yağ filtresi değiştirmek aklımdaydı..
Kampanyalı bakım paketi 2500 küsür liraya gelince kaçırmadım.
Dışarı da sadece motor yağı ve filtreler 1300-1400 liraya gelecekti , işçilik hariç tabi.
Kanpanya sonu 3500 falan olacağı söyleniyordu , şuan ne kadar bilemiyorum.
Screenshot_20230801-201954_Microsoft 365 (Office).jpg

Teşekkür Honda ve Ilıcak yine memnun bir şekilde ayrılmış olduk.
 
2020 Şubat çıkışlı aracımı dün zonguldak ersavaş bayiinde 50.000 bakımı yaptırdım.Polen filtresi yok Ekstra olarak sadece bujiler değişti ve 6.650 gibi bir rakam ödedim.Image1692546547.060523.jpg


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.IMG_6408.JPG
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230909_120221.jpg
    IMG_20230909_120221.jpg
    130 KB · Görüntüleme: 115
  • IMG_20230909_235400.jpg
    IMG_20230909_235400.jpg
    50.2 KB · Görüntüleme: 112
2 Aralık'ta kampanyadan yararlanıp Ataşehir Damla Honda'da yaptırdığım bakım. Periyodik bakım, LPG filtresi, şanzıman yağı ve buji değişimi ile beraber 9100 TL. Damla Axess karta 4 taksit, diğer bankalara en fazla 2 taksit yapıyor.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_9609.jpg
    IMG_9609.jpg
    317.3 KB · Görüntüleme: 57
  • IMG_9610.JPG
    IMG_9610.JPG
    109.1 KB · Görüntüleme: 56
Merhaba,

Ben de dün 2020 model Eco aracımın bakımını tek çekime uyguladıkları iskonto ile birlikte 9037 liraya yaptırdım (bujiler ve fren hidroliği dahil). Yalnız buna ek olarak arka fren balatasının kritik seviyeye geldiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler (2900 lira civarı bir fiyat verdiler bunun için). Maliyet çok artacağı için bir sonraki bakıma bıraktım.

Öte yandan 2011 yılından beri ford fiesta tdci sahibiyim. Araç 190 bin km’de. Bu zamana kadar arka balatalar bir kez bile değişmedi. Şimdi anlamadığım konu nasıl oluyor da civic’in 50 binde arka balatası bitiyor. Veya şöyle sorayım: bu otomatik araçlar için normal bir durum mudur? Sizce öbür bakımı beklemeden arka fren balatalarını değiştirmeli miyim? Bu konularda pek fazla bilgim olmadığı için beni aydınlatabilirseniz çok sevirim.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Edit: balataların iç tarafının iyi olduğunu; dış tarafında eksilme olduğunu ve diske değerse kötü olacağını belirttiler.
 
Son düzenleme:
Merhaba,

Ben de dün 2020 model Eco aracımın bakımını tek çekime uyguladıkları iskonto ile birlikte 9037 liraya yaptırdım (bujiler ve fren hidroliği dahil). Yalnız buna ek olarak arka fren balatasının kritik seviyeye geldiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler (2900 lira civarı bir fiyat verdiler bunun için). Maliyet çok artacağı için bir sonraki bakıma bıraktım.

Öte yandan 2011 yılından beri ford fiesta tdci sahibiyim. Araç 190 bin km’de. Bu zamana kadar arka balatalar bir kez bile değişmedi. Şimdi anlamadığım konu nasıl oluyor da civic’in 50 binde arka balatası bitiyor. Veya şöyle sorayım: bu otomatik araçlar için normal bir durum mudur? Sizce öbür bakımı beklemeden arka fren balatalarını değiştirmeli miyim? Bu konularda pek fazla bilgim olmadığı için beni aydınlatabilirseniz çok sevirim.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Edit: balataların iç tarafının iyi olduğunu; dış tarafında eksilme olduğunu ve diske değerse kötü olacağını belirttiler.
Bana 40bin bakımında arka balatalatın “4-5 bin km daha gider.” dediler. Yanlış hatırlamıyorsam 1.500 lira dediler. Ben de özel bir serviste orijinal olmayan balataları işçilik dahil 600 liraya değiştirmiştim 1.5 yıl önce. Bence balataları dışarıda değiştirin ama iyi bi ustaya gidin.
 
Merhaba,

Ben de dün 2020 model Eco aracımın bakımını tek çekime uyguladıkları iskonto ile birlikte 9037 liraya yaptırdım (bujiler ve fren hidroliği dahil). Yalnız buna ek olarak arka fren balatasının kritik seviyeye geldiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler (2900 lira civarı bir fiyat verdiler bunun için). Maliyet çok artacağı için bir sonraki bakıma bıraktım.

Öte yandan 2011 yılından beri ford fiesta tdci sahibiyim. Araç 190 bin km’de. Bu zamana kadar arka balatalar bir kez bile değişmedi. Şimdi anlamadığım konu nasıl oluyor da civic’in 50 binde arka balatası bitiyor. Veya şöyle sorayım: bu otomatik araçlar için normal bir durum mudur? Sizce öbür bakımı beklemeden arka fren balatalarını değiştirmeli miyim? Bu konularda pek fazla bilgim olmadığı için beni aydınlatabilirseniz çok sevirim.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Edit: balataların iç tarafının iyi olduğunu; dış tarafında eksilme olduğunu ve diske değerse kötü olacağını belirttiler.
Kullanıma bağlı hocam bitebilir normaldir bence serviste orjinali ile değişim frende hiçbiri orjinalinin yerini tutmaz

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst