Civic FC5 Değer Kaybı Hakkında Bilgilendirme

Arkadaşlar değer kaybıyla alakalı karsitarafin sigortasiyla iletişime geçtim ve orjinal parça ile değişim yapıldığından değer kaybı hesaplanmıştır deniliyor. Yardımcı olabilir misiniz.Ekli dosyayı görüntüle 267288

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Üstat size özel mesaj atmıştım. Ancak görmediğinizi varsayarak buradan da bir hususa dikkatinizi çekmek istedim. Sigorta şirketleri, sigorta özel şartları gereği iki(2) yaşını geçmiş araçlar için orijinal parça temin etmek zorunda değildir. Aracınızın bagaj kapağının, onarımı gerçekleştiren tamir merkezi tarafından orijinal olarak temin edildiğini belirtmişsiniz. Servis yukarıdaki mesajla size bu durumu hatırlatmış. Değer kaybı hesapladım ancak orijinal parça temininden kaynaklanan fiyat farkına saydım demek istemiş. En azından ben öyle anladım. Bu durumu teyit ederek aksiyonunuzu belirlemeniz faydanıza olacaktır.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar değer kaybıyla alakalı karsitarafin sigortasiyla iletişime geçtim ve orjinal parça ile değişim yapıldığından değer kaybı hesaplanmıştır deniliyor. Yardımcı olabilir misiniz.Ekli dosyayı görüntüle 267288

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Sigorta şirketi burada kurnazlık yapıyor bence. 2 yaşından büyük arabalarda eş değer parça kullanabilir ama burada sigorta şirketi muadil parça bulabilseydi kesin onu takarlardı.

2 yıl önce aracım karşı tarafın sigortasında orjinal parçalarla yapıldı. Değer kaybını da aldım. Sizin işinizi tahkim komisyonu çözer ama uğraştırıyorlar.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Benim anlamadığım önemli olan burda değişen parçanın orijinalliği olmamalı. Buradaki amaç kazasız hasarsız olan bir arabanın değişen parçası olması ve satışta kaybettiği değer. Ben bunu talep ediyorum. Oyuzden özel yada yetkili servis olması ne kadar etkili olur ayrı bir olay. Ayrıca onların arabayı nerde nasıl yaptırmak isticeginin bir önemi yok. Ben arabayı kasko üzerinden yaptırdım. Bunun servis yada özel servis olması pek birşeyi degistirmez heralde. Biraz kaçamak cevap vermiş gibi geldi bana. Tahkime başvurmayı dusunuyorum

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üstat size özel mesaj atmıştım. Ancak görmediğinizi varsayarak buradan da bir hususa dikkatinizi çekmek istedim. Sigorta şirketleri, sigorta özel şartları gereği iki(2) yaşını geçmiş araçlar için orijinal parça temin etmek zorunda değildir. Aracınızın bagaj kapağının, onarımı gerçekleştiren tamir merkezi tarafından orijinal olarak temin edildiğini belirtmişsiniz. Servis yukarıdaki mesajla size bu durumu hatırlatmış. Değer kaybı hesapladım ancak orijinal parça temininden kaynaklanan fiyat farkına saydım demek istemiş. En azından ben öyle anladım. Bu durumu teyit ederek aksiyonunuzu belirlemeniz faydanıza olacaktır.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Daha yeni gördüm. Bilgilendirmen için çok saol. Teşekkür ederim.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Sigorta şirketi burada kurnazlık yapıyor bence. 2 yaşından büyük arabalarda eş değer parça kullanabilir ama burada sigorta şirketi muadil parça bulabilseydi kesin onu takarlardı.

2 yıl önce aracım karşı tarafın sigortasında orjinal parçalarla yapıldı. Değer kaybını da aldım. Sizin işinizi tahkim komisyonu çözer ama uğraştırıyorlar.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Zaten karşı tarafın neyi nasıl yaptıracağını pek önemi yok. Sonuçta kasko üzerinden yapıldı araç. Tahkime başvuru yapicam. En fazla 500 liradan olurum.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar. Konuyla alakalı bir gelişme oldu. Sigorta şirketi tarafima az da olsa bir miktar ödeme yapacağı bilgisi paylaştı. Ben bu durumda itiraz edebilir miyim yada nasıl bir yol izlemeliyim.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
6000 tramer oluşan aracıma 1800 lira değer kaybı çıkardı sigorta şirketi. Buna nasıl itiraz etmeliyim yada ne önerirsiniz.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
6000 tramer oluşan aracıma 1800 lira değer kaybı çıkardı sigorta şirketi. Buna nasıl itiraz etmeliyim yada ne önerirsiniz.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
önemli olan burada 6bin tramer çıkan aracınızda kazada ne kadar kusurlu olduğunuz. normal şartlarda sigorta şirketleri tarafından oluşan hasar kaydının ortalama %80 civarında bir ödeme yapması gerekiyor diye biliyorum. daha önce benim başıma gelen kazada serviste yaptırdım ve 3500 tl tramer çıktı %100 haklı olduğum halde 2900 tl karşı taraf sigortası bana ödeme yaptı.
demek istediğim 6bin tl tramer karşılığında 1800 tl önermesi çok saçma ve kabul etmeyin. bence burda üstüne yatmaya çalışıyorlar. gerekirse hakem heyitine ya da avukata gidin danışın ama verdikleri ücreti kabul etmeyin.
dediğim gibi sizinde kusur oranınız önemli bu durumda.
geçmiş olsun
 
önemli olan burada 6bin tramer çıkan aracınızda kazada ne kadar kusurlu olduğunuz. normal şartlarda sigorta şirketleri tarafından oluşan hasar kaydının ortalama %80 civarında bir ödeme yapması gerekiyor diye biliyorum. daha önce benim başıma gelen kazada serviste yaptırdım ve 3500 tl tramer çıktı %100 haklı olduğum halde 2900 tl karşı taraf sigortası bana ödeme yaptı.
demek istediğim 6bin tl tramer karşılığında 1800 tl önermesi çok saçma ve kabul etmeyin. bence burda üstüne yatmaya çalışıyorlar. gerekirse hakem heyitine ya da avukata gidin danışın ama verdikleri ücreti kabul etmeyin.
dediğim gibi sizinde kusur oranınız önemli bu durumda.
geçmiş olsun
Bende kabul etmeyi düşünmüyorum. Sigorta bilgi merkezi üzerinden talep edip eksper atanmasını ve ona göre değer belirlenmesini talep edecegim. Ama sigorta firmasında gelen bilgilendirmede paranız 14 de hesaba yatacaktir diyor. Bana itiraz hakkı sunmamis gibi. Ben sadece sigorta firmasını aradigimda itiraz degerlendiremiyoruz dediler. Bu talebi mail atarak sormam gerekirmi yoksa doğrudan sigorta bilgi merkezine mi talep oluşturayim orasıni bilemedim.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst