Civic FD6 FD6 Dream Cruise Control ve F1 Vites Projesi(Tamamlandı)

Arkadaşlar merhaba İstanbul'da olup ta FD6 aracı olan var mı. tüm masrafları tarafımdan karsilanacak. Bir depo da LPG hediyem olacak. ? Projenin tamamlanması için desteklerinizi bekliyorum. Acil yardım.
 
Arkadaşlar bugün motor beyni tedariği yaptım. İmmo kodlatarak Cruise control ve F1 vitesi aktif olarak kullanmaya başladım. Proje tamamına erdi çok şükür. launch arıza tespit cihazı ile hatalar tarandi. Herhangi bir hata tespit edilmedi. Ancak dikkatimi çeken bir konu şu oldu İstanbul bu aralar biraz sıcak. Kars'ta da hava serin olunca motor sıcaklığının bariz bir şekilde arttığını gördüm. Torque'den baktığımda hararet 100 dereceye gelip fan açıyor ve 90 dereceye dusuyor. Bunda bir anormallik var mıdır.
Birde yeni beyni taktıktan sonra devir 850-900 arası git gel yapıyor. Gaz kelebeği adaptasyonu mu gerekiyor.?
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar bugün motor beyni tedariği yaptım. İmmo kodlatarak Cruise control ve F1 vitesi aktif olarak kullanmaya başladım. Proje tamamına erdi çok şükür. launch arıza tespit cihazı ile hatalar tarandi. Herhangi bir hata tespit edilmedi. Ancak dikkatimi çeken bir konu şu oldu İstanbul bu aralar biraz sıcak. Kars'ta da hava serin olunca motor sıcaklığının bariz bir şekilde arttığını gördüm. Torque'den baktığımda hararet 100 dereceye gelip fan açıyor ve 90 dereceye dusuyor. Bunda bir anormallik var mıdır.
Birde yeni beyni taktıktan sonra devir 850-900 arası git gel yapıyor. Gaz kelebeği adaptasyonu mu gerekiyor.?

Hayırlı olsun hocam emeğinin karşılığını fazlasıyla hak ettin. Soğutma sisteminiz çalışıyor. Hava sıcak birde trafikte iseniz normal bir durum.
Rölanti değeri sıcak motorda daha düşük olmalı. Ecu rölantiyi başta arıyor sonra duruyor ise çok problem değil. Ama bir türlü sabit durmuyor ise adaptasyon istiyor olabilir.
 
Hayırlı olsun hocam emeğinin karşılığını fazlasıyla hak ettin. Soğutma sisteminiz çalışıyor. Hava sıcak birde trafikte iseniz normal bir durum.
Rölanti değeri sıcak motorda daha düşük olmalı. Ecu rölantiyi başta arıyor sonra duruyor ise çok problem değil. Ama bir türlü sabit durmuyor ise adaptasyon istiyor olabilir.
Bende sizinle aynı fikirdeyim hocam. Sonuçta bilmediğimiz, başka bir araçtan çıkan ve ilk kez kullanacağımız farklı bir beyin. Öğrenmiş verileri nedeniyle rölanti yüksek diye tahmin ediyorum. Araç ilk kalkışlarda daha öncesine göre daha fazla öne atılıyor.
 
Arkadaşlar bugün motor beyni tedariği yaptım. İmmo kodlatarak Cruise control ve F1 vitesi aktif olarak kullanmaya başladım. Proje tamamına erdi çok şükür. launch arıza tespit cihazı ile hatalar tarandi. Herhangi bir hata tespit edilmedi. Ancak dikkatimi çeken bir konu şu oldu İstanbul bu aralar biraz sıcak. Kars'ta da hava serin olunca motor sıcaklığının bariz bir şekilde arttığını gördüm. Torque'den baktığımda hararet 100 dereceye gelip fan açıyor ve 90 dereceye dusuyor. Bunda bir anormallik var mıdır.
Birde yeni beyni taktıktan sonra devir 850-900 arası git gel yapıyor. Gaz kelebeği adaptasyonu mu gerekiyor.?
Hocam devirin oynamaması lazım, gecikmeden mutlaka gaz kelebeği kalibrasyonu yaptırın.
 
Hocam devirin oynamaması lazım, gecikmeden mutlaka gaz kelebeği kalibrasyonu yaptırın.
Kelebek adaptasyonu haricinde başka bir durum olabilir mi. Benim dikkatimi çeken başka bir durum yok çünkü. Aldığım çıkma beyin tamir görmemiş, açılmamış, dıştan darbe almamış bir beyin. Bu beyinler kolay kolay arıza vermiyor. Herşey düzgün fakat rölanti yüksek. Pazartesi ilk fırsatta kelebek adaptasyonu yaptıracağım.
 
Arkadaşlar bugün motor beyni tedariği yaptım. İmmo kodlatarak Cruise control ve F1 vitesi aktif olarak kullanmaya başladım. Proje tamamına erdi çok şükür. launch arıza tespit cihazı ile hatalar tarandi. Herhangi bir hata tespit edilmedi. Ancak dikkatimi çeken bir konu şu oldu İstanbul bu aralar biraz sıcak. Kars'ta da hava serin olunca motor sıcaklığının bariz bir şekilde arttığını gördüm. Torque'den baktığımda hararet 100 dereceye gelip fan açıyor ve 90 dereceye dusuyor. Bunda bir anormallik var mıdır.
Birde yeni beyni taktıktan sonra devir 850-900 arası git gel yapıyor. Gaz kelebeği adaptasyonu mu gerekiyor.?
Hocam eline sağlık bayağı uğraştın, Fd6 larda 101 de fan açar 96-95 civarına düşer geri devam edem böyle. Ben videoda bir dalgalanma göremedim ama muhtemelen kelebek adaptasyonudur. Diğer ihtimallerin bu değişim üstüne gelmesi zor gibi gözüküyor.
 
Hocam eline sağlık bayağı uğraştın, Fd6 larda 101 de fan açar 96-95 civarına düşer geri devam edem böyle. Ben videoda bir dalgalanma göremedim ama muhtemelen kelebek adaptasyonudur. Diğer ihtimallerin bu değişim üstüne gelmesi zor gibi gözüküyor.
Eyvallah hocam teşekkürler. Araç sadece rolantide çalışırken dalgalanma yapıyor. Seyir halinde bir olumsuzluk yok hocam. Ben bu dalgalanmayı da gaz kelebeğinin adaptasyonunun bozuk olmasına bağlıyorum.
 
Geri
Üst