- Katılım
- 10 Ağu 2022
- Mesajlar
- 8
- Tepki puanı
- 9
- Konum
- van
- Ad Soyad
- caner
- Yaş
- 32
- Aracınız
- Civic FC5 2017
2010 yılından beridir honda civic kullanıcısıyım. Bu 3. civic aracım olmak üzere 2017 model FC5'im var. Aracımda 2 farklı noktada başlayan vernik atması problemi gün geçtikçe büyümekte ve 3. bir noktadan sonra ise 4. bir noktada aynı problem gün itibariyle başlamıştır. Aldığım eksper raporları ve ayrıca sanayideki sözlü görüşler aracın vernik problemi olduğu ve bu problemin fabrika hatasından kaynaklandığını söylemesine rağmen hondanın verdiği cevap dış etmenler kullanıcı kaynaklı. 5 yaşındaki aracın nasıl bir dış etmenden etkilendiği ise merak konusu. Görsellerde de göreceksiniz ki boya kalınlığı azalmış. Gerçekten hondanın vermiş olduğu bu cevap üzücü olmakla beraber müşteri memnuniyetini sağlayamamanın yanı sıra gülünçte geliyor. Demem o ki hem honda motosiklet hem de otomobil kullanıcısı olarak HONDA PİŞMANLIKTIR . . .
Bugun itibari ile mahkeme sürecini başlatmış olmakla beraber ilerleteceğim mahkeme süreçlerinin tüm detaylarını sizlerle ve sosyal medya platformları ile paylaşacağım. Sonucun kesinlikle olumlu çıkacağını biliyorum. Lakin hondanın yapmış olduğu haksızlığı ortaya çıkarmak için bu süreci sonuna kadar irdeleyeceğim.
Desteklerinizi bekliyorum.
Bugun itibari ile mahkeme sürecini başlatmış olmakla beraber ilerleteceğim mahkeme süreçlerinin tüm detaylarını sizlerle ve sosyal medya platformları ile paylaşacağım. Sonucun kesinlikle olumlu çıkacağını biliyorum. Lakin hondanın yapmış olduğu haksızlığı ortaya çıkarmak için bu süreci sonuna kadar irdeleyeceğim.
Desteklerinizi bekliyorum.