Civic FB7 kaskodan Ön cam değişimi

Kesinlikle yetkili serviste orjinal garantili ürün taktirin.
Bir önceki aracımda değişim yaptırdım ve yan sanayinin bazen optik hataları olabileceğini öğrendim.
Ankarada o zaman direk reis opel'e götürmüştüm. Aracı hareket ettirmeden o şekilde 1 gece beklettiler.

Sorduğumda silikonu bas, yapıştır, bantla gönder olmaz. Araç 1 gece kalacak iyice kuruycak, yoksa nasıl garanti verelim, bu camın garantisi biziz herhangibir su alma vs.. hatası için dediler.
Yani yetkili işi sağlama alıyor haberiniz olsun.

Kaskonuza sorun, ısrar edin, orjinal olacak deyin, yetkilide yaptırıcam şuan oraya götürüyorum aracı deyin.
Bu arada çıkan faturanın %10 veya %35' i size ait diye biliyorum(tam hatırlayamadım, orjinal iş olduğu için. Yoksa dışarda yansanayi anlaşmalı yerde ücretsiz değişiyor.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hayır ben honda yetkili serviste orijinal honda logolu camı taktırdım ve tamamını sigorta (kasko) ödedi ve Tramere girmedi. İşte demek istediğim bu. Kasko anlaşmasını iyice okuyun diye. Sizin dediğiniz muafiyetli kasko da olur. Yan Sanayi %100 orijinal %bilmem kaçını araç sahibi öder. Vb bir çok ibare var. Ben geçen sene 2400 liraya kasko yaptırdım bir ay sonra cam kırıldı. Servis 3500 lira orijinal ola cam dedi. Kasko dan yapalım dedim o da bi inceleyelim dedi ve tamamı için sigorta ödüyor dedi

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kaskodan değişimde nelere dikkat edilmesi hususu şu linkte daha önce konuşulmuştu,
Kaskoda ilgili maddede muafiyet uygulanmayacaktır yazılırsa her yerde değişim serbest.
 
Kesinlikle yetkili serviste orjinal garantili ürün taktirin.
Bir önceki aracımda değişim yaptırdım ve yan sanayinin bazen optik hataları olabileceğini öğrendim.
Ankarada o zaman direk reis opel'e götürmüştüm. Aracı hareket ettirmeden o şekilde 1 gece beklettiler.

Sorduğumda silikonu bas, yapıştır, bantla gönder olmaz. Araç 1 gece kalacak iyice kuruycak, yoksa nasıl garanti verelim, bu camın garantisi biziz herhangibir su alma vs.. hatası için dediler.
Yani yetkili işi sağlama alıyor haberiniz olsun.

Kaskonuza sorun, ısrar edin, orjinal olacak deyin, yetkilide yaptırıcam şuan oraya götürüyorum aracı deyin.
Bu arada çıkan faturanın %10 veya %35' i size ait diye biliyorum(tam hatırlayamadım, orjinal iş olduğu için. Yoksa dışarda yansanayi anlaşmalı yerde ücretsiz değişiyor.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Arif kardeşim çok güzel anlatmışsınız gerçekten işleyiş bu şekliyle oluyormuş bende bugün öğrendim baya faydalı bilgiler verdiğiniz için teşekkür ederim
Honda servisine gittim kasko şirketimle anlaşmalı olduklarını öğrendim ve işleme başladılar 2 gün sonraya gün verdiler aracı 1 gece bırakıcam ve sonrasında alıcam Orjinal kendi camı takılacak buradaki pek çok kişinin yazdığı şekilde bir süreç oldu anlıycanız.
 
Diğer sorunuz ise yağmur sensörü ile camın doğrudan alakası yok. Camın belirtilen hizalar doğrultusunda takılması kaydı ile. Bazı camcılar takıp göz kararı bırakıyor ama servislerde ve marka camcılarda kılavuz kitleri var. Yağmur testi de yapılıyor ayrıca. Burada önemli olan sensörün görüş açısı ile çakışmaması. Bir iki milim bile sorun yaratabilir. Cam değişiminden sonra yağmur ve far sensörü doğru çalışamayan bir sürü araba var.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Epgo sana da teşekkür ederim verdiğin bilgilendirme için. Sağolasın
 
Merhaba arkadslar 2013 model dream aracimin cami kirildi.yilda tas sicramasindan dolayı hdi sigorta k.maras honda ile anlasmasi varmis aradim elimizde yok siparis verecegiz dedi.
Ehliyet ruhsat kasko pol. Gelirken getir dediler.
İlk defa boyle islem yaptiracagim dikkat etmmemiz gereken bir husus varmi cama 10 bin dediler. Bu bedel tramerde nasil olacak
Tesekrler
 
Merhaba arkadslar 2013 model dream aracimin cami kirildi.yilda tas sicramasindan dolayı hdi sigorta k.maras honda ile anlasmasi varmis aradim elimizde yok siparis verecegiz dedi.
Ehliyet ruhsat kasko pol. Gelirken getir dediler.
İlk defa boyle islem yaptiracagim dikkat etmmemiz gereken bir husus varmi cama 10 bin dediler. Bu bedel tramerde nasil olacak
Tesekrler
Merhaba,
Servisin istedikleri evraklar doğrudur.Servise gidince beyanda yazdıracaklar nasıl olduğuna dair.Tramerede hasar kaydı olarak yansıyacaktır.
 
Geri
Üst