Prins lpg sorun acil

Prins lpg sorun acil

Anladım hocam geçmiş olsun. Umarım hallolur. Benimde bugün rölantide dalgalanmalar başladı benzinde. Hafif vuruntuda geliyor. Çok nadir gaza köklediğimde tekleme yapıyor. Sanırım bujilerin değişme vakti geldi. Kirlendi galiba. Eğer bujide değilse bobinde sorun. Yarın bujileri kendim değiştireceğim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
benimde aynı sorunum vardı yolda giderken gaz kesiyordu titreme yapıyodu sonra ustama götürdüm ve ateşleme sorunu oldugunu söyledi 4 tane bujiyi ve diyaframı değiştirdim maşallak sımdı hic bir sorun kalmadı. bi kontrol ettiriniz.
 
hocam iyi bir honda ustasına götür arıza kodunu sebebini öğren.
motor arıza lambası yanıyorsa sıkıntı vardır ama yanıp yanıp sönüyorsa sıkıntının sıkıntısı vardır diye biliyorum.
sağda solda lamba söndurme arızayı buldur öyle yaptır sonra lambayı söndür.
bu işin prinsle brc ile alakası yok ayrıca, montajı yapan ayarı yapan usta önemli.
cogunun parçaları aynı üretim. burda ayırt edilen ustadır.
kendını usta sanan teorik çıraklar değildir :)
umarım sorunu halledersin.
 
Arkadaslar yardımlarınız için tesekkur ederım. Bir hondancıyı buldum baktı ettı subap ayarı yapılacak ve bujılerını ngk lpg uyumlu buji ıle degıstırırız dedı sorun çözulur dedı. Adam emın konuştuda ben emın degılım :) sorun bundan olup olmadıgına. Bılgısayarda 1. Ve 3. Atesleme sorunu yazıyordu gördugum kadar.
 
Bugun terkrar ustaları zıyaret ettım. Şimdı söyledıklerı bıraz daha mantıklı geldı. Atesleme yaparken bujılerde sorun olursa patlama olmas o yuzden ateslemede hata gösterır dedı. Gıttık bujılerı degıştırdır. Lpg uyumlu kımse takma orjınalı neyse onu takın dedı herkes. Lpg ustasıda öyle söyledı. Uzerinden ngk Tip:ZFR6J-11 bujı cıktı. Honda ustası ngk Tip:ZFR5J-11 olanı taktı bunun orjınalı bu dedı. Ikı bujı arasında fark nedır acaba ?
Kısmetse bugunde subap ayarı için bırakcam. Subablar sıkı oldugunu söyledıler. Bakalım ondan sonra sorun çözulecek mı.

Birde lpg göstergesı kafasınq göre calışıyor. Bır full gösterıyor bır tek dış bunu ustaya sormayı unuttum bu neyden kaynaklanıyor sorunu nasıl çözerız ?
 
Bujiler orijinal bujiler sorun yok. Tırnak aralığı farkedebilir 5 ile 6 arasında. Lpg göstergesi bilgisayara bağladıklarında orada görünüyor ne kadar gaz kaldığında hangi ışık yansın diye, isterseniz ayarlatın ama çok da gerekli değil bir süreden sonra alışıyorsunuz zaten trip sıfırlayınca şu kadar km daha giderim gibisinden
 
Bizim araçlarda orijinal ZFR6J-11 dir. Lakin ngk lpg6 serisinide öneriyor ngk. ama pahalı tanesi 50 tl den başlıyo 65 e kadar çıkıyor. Sizin araca takılanında çok büyük bi fark yok can ın dediği gibi tırnak arası mm olarak daha yakın o kadar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Aklıma takılmıştı o ama bır fark yok dıyorsanız içim rahatladı. Lpg6 serısı bnm araca göre olanı için tanesi 60 tl fıyat verdıler. 240 tl gelecektı. Ama hem honda ustam hemde prıns bayısındekı ustam takmana gerek yok orjınal neyse onu tak dedıler. Bu taktıkları bujıye montaj dahıl 60 tl verdım
 
Yapılması gereken herseyı yaptık arkadaslar. Bujıler değiştı subab ayarı yapıldı lpg ayarı bastan yapıldı. Şimdi bır sure kullancam bakalım sorun devam etcekmı. Umarım çözulmuştır sorunsuz bır sekılde bınmek nasıp olur.
Lpg göstergesıde samandıra mı ne obozulmuş. Parcayı sıparış etttıler. Onu değişcekler işte kısmetse o sorunda çözulecek.

Bilgi için soruyorum mantıgı anlamak için benzın deposunu çeyrek deponun altıa duşurmeyın dıyor herkes. Benzın pompasını yakarsın dıyorlar. Herkes her yerde böyle yazıyor söyluyor ama mantık ne ? Niye çeyrek depo
 
Geri
Üst