Sivas Honda Açılım Bayii Kalitesiz İşçilik

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ugr60
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Ugr60

0
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
695
Tepki puanı
443
Yaş
37
Konum
Tokat
Arkadaşlar herkese merhabalar. Bu yazıyı yazmaktaki amacım başına benim gibi bir olay gelen olursa benim yaptığım hataları yapmaması daha doğru hareket etmesini sağlamak .
Ben daha önceki açmış olduğum kaza konusunda yaptığım kaza ile ilgili bilgileri vermiştim . Konu URL si altta.
Kaza sonrasında sigortacım geldi raporlar vs tutuldu ben aracımı bulunduğum yere yakın olan Sivas Honda Açılım bayisine çekme kararı aldım . Sigortacım ısrarla aracı oraya çekme burada benim çalıştığım ustaya götürelim aracında önemli bir hasar yok servis hasarı hem şişirir hemde buradaki gibi yapamazlar falan dedi ben dinlemedim servis ten daha iyi yapması imkansız geçecek hasar kaydı umrumda değil önemli olan eskisi gibi olması dedim ve Sivas'a çektirdim arabamı.
Olay buradan sonra başlıyor. Aracım orada yapıldı. Yapılması yaklaşık 1 ay sürdü. Ve geçen salı günü aracınız hazır gelebilirsiniz dediler. Ve bu yapım sürecinde ben bayiiyi sürekli aradım, araç konusunda çok titiz ve hassas olduğumu, en ufak bir eksikliğe tahammülüm olmadığını ve bunu kesinlikle anlayacağımı defalarca arayıp üzerine basa basa vurguladım. Sonuç olarak aracımı almaya gittim aracım bayiinin önünde park edilmişti. Aracımın hasarı aslında kaporta hasarıydı ama hava yastığı açtığı için perde hava yastıkları da değişti. Sağ ön kapı sacı, sağ arka kapı ve arka çamurluk değişti. İlk izlenimim kaportası gayet iyi ve güzel çizgileri yerinde bir uyumsuzluk yoktu. Anahtarı istedim ve aracın kapısını ilk açtığımda gördüğüm ön koltuk kılıfları hava yastığı takılmış ve dikiş atılmış dakika bir gol bir.. sağ ön kapı iç döşemesini söktüklerinde döşemeyi mahvetmişler her yeri çizik ve deforme ve içerden ses geliyor.. sol emniyet kemeri fabrikadan sıfır geldi takıldı ama üst kısımda yükseklik ayarlama mandalı çalışmıyor boşta, arka bagajı açtım bir baktım hoparlörlerin kabloları takılmamış boşta eğildim takayım dedim takılmaz çünkü o fişi sökecek kadar kabiliyetsizler soketi kırmışlar fiş tutmuyor, kapattım kapıyı arka sağ kapıyı açtım kelebep camın iç kısmına bir sıvı sıkmışlar o taşmış camdan aşağı donmuş leş bir görüntü, o kısımda ki döşeme oturmamış klipsi yuvasını tutmuyor, sağ ön kapının menteşe vidası neredeyse düşecek gibiydi elimle sıktım gözlerinin önünde belki utanırlar diye.. aracı aldım 5 gün kullandım ve katil olmamak için kendimi teskin ede ede cumartesi götürdüm bıraktım tek tek gösterdim ve tembih ettim. Utanmadan bana abi sen ekspertiz dükkanı aç diyor karaktersizin bitanesi. Pişmanlığım şu ki benzer bir olayda babamın Peugeot partner aracının 3 kapısı değişti ve burada sanayide yapıldı . Mükemmel ve hatasız bir şekilde çıktı araba ve ben o ustaya arabamı verdim adam neredeyse yalvardı bana yazıktır yapma o arka çamurluğu yerinde düzeltirim ben ön kapıyıda düzeltirim tek arka kapı değişir , hava yastıkları zaten sök tak arka süspansiyon sök tak boşuna 50-60 kayıt girmesin buradan 40 çıkar dedi oda maksimum dinlemedim... Şimdi işçilik hariç 74000 parça parası var. 2 tane briston 215 55 16 lastiğe 2500 TL fiyat yazmışlar tanesi 600 lira bu lastiğin.. çektiğim videoları yükleyebilsem bu ne nasıl servis dersiniz. Sorunlar küçük sorun ama mide bulandırıcı ve bunların hepsi aracın hatasız olan kısımları. Adamlar söküp takmasını becerememiş.
Söylemek istediğim şu arkadaşlar; ben 14 yaşından beri araba kullanan şoförlüğü olan biriyim, kendime ait arabam 2012 yılında oldu. Yıllardır trafikteyim başıma ilk kez böyle bir olay geldi ve en doğrusunu yapmak, kafamın rahat olması adına yetkili servis olsun dedim ama büyük yanlış yaptım. Aklınızda şu varsa yetkili servisi en iyisidir en iyisini yapar diyorsanız sakın yapmayın . Sanayide güzel bir usta kesinlikle en güzeli.
Burada olan bana ve kaskoya oldu kasko da zarara uğradı çünkü ilk parça hesaplaması 51000 di iş bitince 74 bin oldu kasko dan şimdi 100000 civarı para çıkacak . Ben ise 6-7 yıl nasipse binecem arabama ozaman nasıl satarım insanlara aslında arabada önemli birşey olmadığını nasıl aktarırım diye kara kara düşünüyorum sildiğim parada cabası ..
Kazasız Belasız Sürüşler dilerim..

Farklı mekanlarda benzer hiçlikler..
 
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
435
Çözümler
1
Tepki puanı
337
Yaş
38
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FB7 2013
Canın sağolsun sıkma canını ...
Satma konusunda da 5 bin aşşağısı olunca satılmayacak araba yok
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,267
Çözümler
9
Tepki puanı
13,112
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaşlar herkese merhabalar. Bu yazıyı yazmaktaki amacım başına benim gibi bir olay gelen olursa benim yaptığım hataları yapmaması daha doğru hareket etmesini sağlamak .
Ben daha önceki açmış olduğum kaza konusunda yaptığım kaza ile ilgili bilgileri vermiştim . Konu URL si altta.
Kaza sonrasında sigortacım geldi raporlar vs tutuldu ben aracımı bulunduğum yere yakın olan Sivas Honda Açılım bayisine çekme kararı aldım . Sigortacım ısrarla aracı oraya çekme burada benim çalıştığım ustaya götürelim aracında önemli bir hasar yok servis hasarı hem şişirir hemde buradaki gibi yapamazlar falan dedi ben dinlemedim servis ten daha iyi yapması imkansız geçecek hasar kaydı umrumda değil önemli olan eskisi gibi olması dedim ve Sivas'a çektirdim arabamı.
Olay buradan sonra başlıyor. Aracım orada yapıldı. Yapılması yaklaşık 1 ay sürdü. Ve geçen salı günü aracınız hazır gelebilirsiniz dediler. Ve bu yapım sürecinde ben bayiiyi sürekli aradım, araç konusunda çok titiz ve hassas olduğumu, en ufak bir eksikliğe tahammülüm olmadığını ve bunu kesinlikle anlayacağımı defalarca arayıp üzerine basa basa vurguladım. Sonuç olarak aracımı almaya gittim aracım bayiinin önünde park edilmişti. Aracımın hasarı aslında kaporta hasarıydı ama hava yastığı açtığı için perde hava yastıkları da değişti. Sağ ön kapı sacı, sağ arka kapı ve arka çamurluk değişti. İlk izlenimim kaportası gayet iyi ve güzel çizgileri yerinde bir uyumsuzluk yoktu. Anahtarı istedim ve aracın kapısını ilk açtığımda gördüğüm ön koltuk kılıfları hava yastığı takılmış ve dikiş atılmış dakika bir gol bir.. sağ ön kapı iç döşemesini söktüklerinde döşemeyi mahvetmişler her yeri çizik ve deforme ve içerden ses geliyor.. sol emniyet kemeri fabrikadan sıfır geldi takıldı ama üst kısımda yükseklik ayarlama mandalı çalışmıyor boşta, arka bagajı açtım bir baktım hoparlörlerin kabloları takılmamış boşta eğildim takayım dedim takılmaz çünkü o fişi sökecek kadar kabiliyetsizler soketi kırmışlar fiş tutmuyor, kapattım kapıyı arka sağ kapıyı açtım kelebep camın iç kısmına bir sıvı sıkmışlar o taşmış camdan aşağı donmuş leş bir görüntü, o kısımda ki döşeme oturmamış klipsi yuvasını tutmuyor, sağ ön kapının menteşe vidası neredeyse düşecek gibiydi elimle sıktım gözlerinin önünde belki utanırlar diye.. aracı aldım 5 gün kullandım ve katil olmamak için kendimi teskin ede ede cumartesi götürdüm bıraktım tek tek gösterdim ve tembih ettim. Utanmadan bana abi sen ekspertiz dükkanı aç diyor karaktersizin bitanesi. Pişmanlığım şu ki benzer bir olayda babamın Peugeot partner aracının 3 kapısı değişti ve burada sanayide yapıldı . Mükemmel ve hatasız bir şekilde çıktı araba ve ben o ustaya arabamı verdim adam neredeyse yalvardı bana yazıktır yapma o arka çamurluğu yerinde düzeltirim ben ön kapıyıda düzeltirim tek arka kapı değişir , hava yastıkları zaten sök tak arka süspansiyon sök tak boşuna 50-60 kayıt girmesin buradan 40 çıkar dedi oda maksimum dinlemedim... Şimdi işçilik hariç 74000 parça parası var. 2 tane briston 215 55 16 lastiğe 2500 TL fiyat yazmışlar tanesi 600 lira bu lastiğin.. çektiğim videoları yükleyebilsem bu ne nasıl servis dersiniz. Sorunlar küçük sorun ama mide bulandırıcı ve bunların hepsi aracın hatasız olan kısımları. Adamlar söküp takmasını becerememiş.
Söylemek istediğim şu arkadaşlar; ben 14 yaşından beri araba kullanan şoförlüğü olan biriyim, kendime ait arabam 2012 yılında oldu. Yıllardır trafikteyim başıma ilk kez böyle bir olay geldi ve en doğrusunu yapmak, kafamın rahat olması adına yetkili servis olsun dedim ama büyük yanlış yaptım. Aklınızda şu varsa yetkili servisi en iyisidir en iyisini yapar diyorsanız sakın yapmayın . Sanayide güzel bir usta kesinlikle en güzeli.
Burada olan bana ve kaskoya oldu kasko da zarara uğradı çünkü ilk parça hesaplaması 51000 di iş bitince 74 bin oldu kasko dan şimdi 100000 civarı para çıkacak . Ben ise 6-7 yıl nasipse binecem arabama ozaman nasıl satarım insanlara aslında arabada önemli birşey olmadığını nasıl aktarırım diye kara kara düşünüyorum sildiğim parada cabası ..
Kazasız Belasız Sürüşler dilerim..

Farklı mekanlarda benzer hiçlikler..
Çok üzüldüm hocam :(
Bu eksikleri kasko şirketine bildirerek aracı teslim almasaydınız keşke, normalde kasko sizin "aracı eksiksiz teslim aldım" onayınız olmadan ödemeyi yapmaz diye biliyorum, bu hususları ilgili servis müdürüne ve Honda Türkiye'ye de şikayet edin.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
1,141
Tepki puanı
1,467
Konum
ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
okurken canım sıkıldı, çok geçmiş olsun hocam. Ne kadar kafana takma desek de takılmayacak bir hadise değil yaşadığınız. Ahlaksızlıkta artık sınır tanımıyorlar.
 

Ugr60

0
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
695
Tepki puanı
443
Yaş
37
Konum
Tokat
Çok üzüldüm hocam :(
Bu eksikleri kasko şirketine bildirerek aracı teslim almasaydınız keşke, normalde kasko sizin "aracı eksiksiz teslim aldım" onayınız olmadan ödemeyi yapmaz diye biliyorum, bu hususları ilgili servis müdürüne ve Honda Türkiye'ye de şikayet edin.
Hocam eksiklikleri yapacaklar kılıflar ve kapı döşemesi değişiyor bu hafta. Belirttiğim hatalı yerleri de yapacaklar ama ben iğrendim bir kere inşallah bukez düzgün iş yaparlar. Arabanın sağ tarafındaki kapı nikelajları cam rüzgarlığı kapıdaki siyah kemer bunlar sağlamdı servisi aradım oradaki görevliye o parçalar sağlamdı yeni gelen parçalara takarsınız değil mi dedim o parçalar sökülünce takılmıyor fiyatı 800 dedi takamayız dedi canım sıkıldı kalktım gittim Sivas'a yine aynı şeyleri zırvalıyor yok sökülünce tutmaz fitil hasar görür vs tuttum kendim söktüm aldım cam çıtasını sonra diğer cama geçtim onu söktüm dedim getir tornavida alttaki kemeri sökecem bunları arabanın içine koy ben Tokat'ta sanayide 50 liraya taktırırım bunları öyle diyince tamam abi ben onları takacam hemde yenilerini takacam senden parada almayacam dedi sonuç evet takmış artı bagaja birde bagaj havuzu koymuş yani aksesuar paketi adı altında bir paket açıp bunu kaskoya farklı bir kalemde fatura etmiş belli. Şimdi almaya gittiğimde bagajdaki havuzun benim olmadığını benim bagaj havuzumun zaten olduğunu onu geri almalarını söyleyecem bakalım ne diyecekler . Bunlar hak değil mi şimdi ? Nasıl içleri rahat ediyor, akşam eve gidince ben işimin hakkını verdim , helal para kazandım nasıl diyorlar? Ben değilde başka biri olsaydı pek dikkat etmeyen yada anlamayan birisi olsaydı paketleyip gönderecekleri adamı. İşte böyleleri yüzünden kimsenin kimseye güveni itimatı kalmadı. Artık insanlar birbirinden uzaklaşır oldu. Para için bütün değerleri aslında hiçe sayıyorlar. Ben arabamdan 30-40 bin sildim belki ama kimseye yalan söylemeyecem neyse onu söyleyecem ve canım sağolsun yeterki çalışır yine alırım ama bunlar nasıl rahat edecekler ben kendi hakkımı haram ediyorum.
Arabamı istediğim şekilde çıkartır çıkartmaz bayiyi Honda Türkiye'ye olan işlemleri sigorta şirketine arayıp bildirecem. Şikayet vara yazacam. Kendi adıma yapabileceklerimi yapacam sonrası Allah'a havale.

Farklı mekanlarda benzer hiçlikler..
 
Katılım
17 Ocak 2019
Mesajlar
483
Çözümler
1
Tepki puanı
155
Konum
İstanbul Gaziosmanpaşa
Arkadaşlar herkese merhabalar. Bu yazıyı yazmaktaki amacım başına benim gibi bir olay gelen olursa benim yaptığım hataları yapmaması daha doğru hareket etmesini sağlamak .
Ben daha önceki açmış olduğum kaza konusunda yaptığım kaza ile ilgili bilgileri vermiştim . Konu URL si altta.
Kaza sonrasında sigortacım geldi raporlar vs tutuldu ben aracımı bulunduğum yere yakın olan Sivas Honda Açılım bayisine çekme kararı aldım . Sigortacım ısrarla aracı oraya çekme burada benim çalıştığım ustaya götürelim aracında önemli bir hasar yok servis hasarı hem şişirir hemde buradaki gibi yapamazlar falan dedi ben dinlemedim servis ten daha iyi yapması imkansız geçecek hasar kaydı umrumda değil önemli olan eskisi gibi olması dedim ve Sivas'a çektirdim arabamı.
Olay buradan sonra başlıyor. Aracım orada yapıldı. Yapılması yaklaşık 1 ay sürdü. Ve geçen salı günü aracınız hazır gelebilirsiniz dediler. Ve bu yapım sürecinde ben bayiiyi sürekli aradım, araç konusunda çok titiz ve hassas olduğumu, en ufak bir eksikliğe tahammülüm olmadığını ve bunu kesinlikle anlayacağımı defalarca arayıp üzerine basa basa vurguladım. Sonuç olarak aracımı almaya gittim aracım bayiinin önünde park edilmişti. Aracımın hasarı aslında kaporta hasarıydı ama hava yastığı açtığı için perde hava yastıkları da değişti. Sağ ön kapı sacı, sağ arka kapı ve arka çamurluk değişti. İlk izlenimim kaportası gayet iyi ve güzel çizgileri yerinde bir uyumsuzluk yoktu. Anahtarı istedim ve aracın kapısını ilk açtığımda gördüğüm ön koltuk kılıfları hava yastığı takılmış ve dikiş atılmış dakika bir gol bir.. sağ ön kapı iç döşemesini söktüklerinde döşemeyi mahvetmişler her yeri çizik ve deforme ve içerden ses geliyor.. sol emniyet kemeri fabrikadan sıfır geldi takıldı ama üst kısımda yükseklik ayarlama mandalı çalışmıyor boşta, arka bagajı açtım bir baktım hoparlörlerin kabloları takılmamış boşta eğildim takayım dedim takılmaz çünkü o fişi sökecek kadar kabiliyetsizler soketi kırmışlar fiş tutmuyor, kapattım kapıyı arka sağ kapıyı açtım kelebep camın iç kısmına bir sıvı sıkmışlar o taşmış camdan aşağı donmuş leş bir görüntü, o kısımda ki döşeme oturmamış klipsi yuvasını tutmuyor, sağ ön kapının menteşe vidası neredeyse düşecek gibiydi elimle sıktım gözlerinin önünde belki utanırlar diye.. aracı aldım 5 gün kullandım ve katil olmamak için kendimi teskin ede ede cumartesi götürdüm bıraktım tek tek gösterdim ve tembih ettim. Utanmadan bana abi sen ekspertiz dükkanı aç diyor karaktersizin bitanesi. Pişmanlığım şu ki benzer bir olayda babamın Peugeot partner aracının 3 kapısı değişti ve burada sanayide yapıldı . Mükemmel ve hatasız bir şekilde çıktı araba ve ben o ustaya arabamı verdim adam neredeyse yalvardı bana yazıktır yapma o arka çamurluğu yerinde düzeltirim ben ön kapıyıda düzeltirim tek arka kapı değişir , hava yastıkları zaten sök tak arka süspansiyon sök tak boşuna 50-60 kayıt girmesin buradan 40 çıkar dedi oda maksimum dinlemedim... Şimdi işçilik hariç 74000 parça parası var. 2 tane briston 215 55 16 lastiğe 2500 TL fiyat yazmışlar tanesi 600 lira bu lastiğin.. çektiğim videoları yükleyebilsem bu ne nasıl servis dersiniz. Sorunlar küçük sorun ama mide bulandırıcı ve bunların hepsi aracın hatasız olan kısımları. Adamlar söküp takmasını becerememiş.
Söylemek istediğim şu arkadaşlar; ben 14 yaşından beri araba kullanan şoförlüğü olan biriyim, kendime ait arabam 2012 yılında oldu. Yıllardır trafikteyim başıma ilk kez böyle bir olay geldi ve en doğrusunu yapmak, kafamın rahat olması adına yetkili servis olsun dedim ama büyük yanlış yaptım. Aklınızda şu varsa yetkili servisi en iyisidir en iyisini yapar diyorsanız sakın yapmayın . Sanayide güzel bir usta kesinlikle en güzeli.
Burada olan bana ve kaskoya oldu kasko da zarara uğradı çünkü ilk parça hesaplaması 51000 di iş bitince 74 bin oldu kasko dan şimdi 100000 civarı para çıkacak . Ben ise 6-7 yıl nasipse binecem arabama ozaman nasıl satarım insanlara aslında arabada önemli birşey olmadığını nasıl aktarırım diye kara kara düşünüyorum sildiğim parada cabası ..
Kazasız Belasız Sürüşler dilerim..

Farklı mekanlarda benzer hiçlikler..
Sana 3 Tane Yaptığım Kazamı Anlatıcam Aynı Bende Senin Gibi Servise Güvendim En İyisi Onlar Dedim Şimdi Okudum Gene Sinirlendim

1. Kazam
0 Aracım İle 2019 Mart Ayında Kaza Yaptım Araç Daha 1900 Kilometre de idi 3 aylık Dedim ki yetkili servise çekeyim kasko yapacak çekmez olaydım Götürdüm servise aracı çekici ile hafta başı eksper geldi onay geldi Onarımı başlandı olay burda başlıyor servis beni aradı 1 hafta sonra aracın orjinal aks başı yok muadil yan sanayi takacaz dedi 0 araç nası yok aks başı takacaksınız Dedim bulup yaratıp beni ilgilendirmez Dedim kaskom da orjinal parça klozu var ona göre ödeme alıyorsunuz diye tartıştım telefon da 15 gün geçti Kaza üzerine aracın yanına çağırdılar beni gelip alın diye gittim ki ne göreyim aracın çamurluğu renk tutmuyor bu ne abi renk farklı dedim 2 ton koyu olmuş güneş görmüş rengi solmuş dedi aracın yeni parça olunca tutmuyor rengi neyse öyle olsun Dedim çıktım Servisten eve geldim aracın Kazada lastiği de Patlamış dı sürekli lastik uyarısı veriyor araç 1 ay geçti devam ediyor hava basıp tamamlıyorum 2 ay geçti Kaza üstüne en son lastik komple indi çekici ile çektim aracı lastikçiye adam Baktı abi Yama kaçırmış dedi yok abi makara geçme 0 lastik Kazada Değişti nasıl Yama patlar Dedim adam 4 Lastiğin tarihine Baktı 4 ü de aynı tarih kardeşim lastikler fabrika da Takılmış orjinal lastik Değişmemiş dedi yamayı yap abi Dedim Servisi Aradım Lastiğimi hazırlayın geliyorum Dedim gittim Hırsızsınız Diye Bağırdım Müdür Geldi biz itibarlı bir markayız hırsızlık Yapmayız vs Dediler 15 dk sonra Müdür ortadan kayboldu Lastiğimi de 0 Taktılar aracı lastik takmak için içeri lifte alırken bayan çalışan çarpıp Marşpiyer i kırdı Çekomastik ( dayson ) çekip yapıştırdılar bunları yapan İstanbul Avrupa Yakası Cevizlibağ Topkapı daki Honda Cem Plaza

2. Kazam ise
Aracım İle kırmızı ışıkta beklerken arkadan çarptılar servise çektim tampon da çizik dahi yok sadece tırnaklar kırıldı işlem başladı vs aracı aldım 15 gün sonra baktım sol taraftan tampon çıkık duruyor stopu söktüm ne göreyim kaskodan ödeme alınıp yapılan Araca tamponu tutturmak için vida atmışlar ortalığı ayağa kaldırdım Müdürleri aradı anlaşmaya gidelim diye
Honda Çiftkurtlar Servisi Bunu Yapan

3. Kazam
Memleketimde dağ yolunda kaydı araç ters yöne geçti kontrolden çıkıp karşıdan gelen araç bana vurması ile araç yamaca kafadan saplandı aracı servise çektim ilk tespit raporunda aracın Masrafı 70.000 TL çıktı araç haşat halde idi dreksiyon kutusundan kapı lar kapı direğine kadar hasar almıştı airbag Açmamıştı Trabzon da Kaza yaptım oraları bilen bilir sürekli yağmur vardır kapılar kapanmadığı için servise rica ettim aracın üzerini örtün diye Onarımı başlana na kadar örtmemişler aracı bir aldım ki içi nemden kokuyordu aracın biz örttük demek ile yetindiler ama aradan 53 veya 55 gün geçti Onarım bitti aracı almaya gittim hasar kaydı 35.000 TL ye çekildi Denildi O anda anlamadım iyi canıma minnet Dedim aldım aracı İstanbul'a döndüm kontrol etmedim detaylı çünkü teslim alırken suç bende aslında araçtan lastik tamir kitim çalınmıştı Hasarın 35 bine düşmesi çoğu parçanın onarılmayışı imiş geri kalan 35 benden çıktı kendim yaptırdım aracı

Bunu Yapan da Honda Beyazlı Trabzon Servisi

O gün bu gün karar aldım bu çakallara 1 TL bile yedirmem gitmiyorum servise


SM-A715F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ugr60

0
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
695
Tepki puanı
443
Yaş
37
Konum
Tokat
Sana 3 Tane Yaptığım Kazamı Anlatıcam Aynı Bende Senin Gibi Servise Güvendim En İyisi Onlar Dedim Şimdi Okudum Gene Sinirlendim

1. Kazam
0 Aracım İle 2019 Mart Ayında Kaza Yaptım Araç Daha 1900 Kilometre de idi 3 aylık Dedim ki yetkili servise çekeyim kasko yapacak çekmez olaydım Götürdüm servise aracı çekici ile hafta başı eksper geldi onay geldi Onarımı başlandı olay burda başlıyor servis beni aradı 1 hafta sonra aracın orjinal aks başı yok muadil yan sanayi takacaz dedi 0 araç nası yok aks başı takacaksınız Dedim bulup yaratıp beni ilgilendirmez Dedim kaskom da orjinal parça klozu var ona göre ödeme alıyorsunuz diye tartıştım telefon da 15 gün geçti Kaza üzerine aracın yanına çağırdılar beni gelip alın diye gittim ki ne göreyim aracın çamurluğu renk tutmuyor bu ne abi renk farklı dedim 2 ton koyu olmuş güneş görmüş rengi solmuş dedi aracın yeni parça olunca tutmuyor rengi neyse öyle olsun Dedim çıktım Servisten eve geldim aracın Kazada lastiği de Patlamış dı sürekli lastik uyarısı veriyor araç 1 ay geçti devam ediyor hava basıp tamamlıyorum 2 ay geçti Kaza üstüne en son lastik komple indi çekici ile çektim aracı lastikçiye adam Baktı abi Yama kaçırmış dedi yok abi makara geçme 0 lastik Kazada Değişti nasıl Yama patlar Dedim adam 4 Lastiğin tarihine Baktı 4 ü de aynı tarih kardeşim lastikler fabrika da Takılmış orjinal lastik Değişmemiş dedi yamayı yap abi Dedim Servisi Aradım Lastiğimi hazırlayın geliyorum Dedim gittim Hırsızsınız Diye Bağırdım Müdür Geldi biz itibarlı bir markayız hırsızlık Yapmayız vs Dediler 15 dk sonra Müdür ortadan kayboldu Lastiğimi de 0 Taktılar aracı lastik takmak için içeri lifte alırken bayan çalışan çarpıp Marşpiyer i kırdı Çekomastik ( dayson ) çekip yapıştırdılar bunları yapan İstanbul Avrupa Yakası Cevizlibağ Topkapı daki Honda Cem Plaza

2. Kazam ise
Aracım İle kırmızı ışıkta beklerken arkadan çarptılar servise çektim tampon da çizik dahi yok sadece tırnaklar kırıldı işlem başladı vs aracı aldım 15 gün sonra baktım sol taraftan tampon çıkık duruyor stopu söktüm ne göreyim kaskodan ödeme alınıp yapılan Araca tamponu tutturmak için vida atmışlar ortalığı ayağa kaldırdım Müdürleri aradı anlaşmaya gidelim diye
Honda Çiftkurtlar Servisi Bunu Yapan

3. Kazam
Memleketimde dağ yolunda kaydı araç ters yöne geçti kontrolden çıkıp karşıdan gelen araç bana vurması ile araç yamaca kafadan saplandı aracı servise çektim ilk tespit raporunda aracın Masrafı 70.000 TL çıktı araç haşat halde idi dreksiyon kutusundan kapı lar kapı direğine kadar hasar almıştı airbag Açmamıştı Trabzon da Kaza yaptım oraları bilen bilir sürekli yağmur vardır kapılar kapanmadığı için servise rica ettim aracın üzerini örtün diye Onarımı başlana na kadar örtmemişler aracı bir aldım ki içi nemden kokuyordu aracın biz örttük demek ile yetindiler ama aradan 53 veya 55 gün geçti Onarım bitti aracı almaya gittim hasar kaydı 35.000 TL ye çekildi Denildi O anda anlamadım iyi canıma minnet Dedim aldım aracı İstanbul'a döndüm kontrol etmedim detaylı çünkü teslim alırken suç bende aslında araçtan lastik tamir kitim çalınmıştı Hasarın 35 bine düşmesi çoğu parçanın onarılmayışı imiş geri kalan 35 benden çıktı kendim yaptırdım aracı

Bunu Yapan da Honda Beyazlı Trabzon Servisi

O gün bu gün karar aldım bu çakallara 1 TL bile yedirmem gitmiyorum servise


SM-A715F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam hiç sorma midem bulandı düşündükçe kusasım geliyor. Ben aracı çıkarttıktan sonra tam 3 kez gittim servise herşeyi tek tek başında bekleye bekleye yaptırdım. Ağzıma geleni söyledim gıkları çıkmadı. Allah var kavga çıkartma niyetli gittim ama hiç karşılık vermediler . Ya ön kapı sacı değişim oldu arabayı aldım eve geldim bi baktım kapının iki vidası çıkmış düşmek üzere , arka hoparlör soketlerini kırmışlar tırnaklarına bastırıp çıkartmayı becerememişler , ön kapının iç döşemesi çizik ,yırtık, aracın sağ arka kapısı değişti ve arka çamurluk komple değişti direkte hata olmamasına rağmen direğin alt kısmına da boya atmışlar satarken ne diyecem şimdi hata yok ama boya görünüyor daha neler neler hepsini tek tek orijinali ile ceplerinden değiştirttim şuan oldu Allah'a şükür ama bu ders oldu artık yetkili son Allah korusun böyle birşey inşallah birdaha yaşamam ama velevki olursa bulunduğum yerde güzel bir usta bulup ona verecem . Hem yakınımda olur, zaman buldukça giderim çekerim taburemi çayımı içer izlerim müdahale etmem gereken yerde erken müdahale ederim. Sorun şuki bu durum beni markadan ciddi derecede soğuttu büyük konuşmuyorum ama bu son hondam olacak gibi.

Farklı mekanlarda benzer hiçlikler..
 
Katılım
27 Eyl 2019
Mesajlar
62
Tepki puanı
26
Konum
adıyaman
Aracınız
Civic FC5 2021
Yeri gelmişken sizce en iyi servis hangisi güneydoğu için söylüyorum servis bakımı açısında Ilıcak Honda da aldım ama 1000 km bakımı için ters düştük Ş.urfa da yaptırdım
 
Katılım
17 Ocak 2019
Mesajlar
483
Çözümler
1
Tepki puanı
155
Konum
İstanbul Gaziosmanpaşa
Hocam hiç sorma midem bulandı düşündükçe kusasım geliyor. Ben aracı çıkarttıktan sonra tam 3 kez gittim servise herşeyi tek tek başında bekleye bekleye yaptırdım. Ağzıma geleni söyledim gıkları çıkmadı. Allah var kavga çıkartma niyetli gittim ama hiç karşılık vermediler . Ya ön kapı sacı değişim oldu arabayı aldım eve geldim bi baktım kapının iki vidası çıkmış düşmek üzere , arka hoparlör soketlerini kırmışlar tırnaklarına bastırıp çıkartmayı becerememişler , ön kapının iç döşemesi çizik ,yırtık, aracın sağ arka kapısı değişti ve arka çamurluk komple değişti direkte hata olmamasına rağmen direğin alt kısmına da boya atmışlar satarken ne diyecem şimdi hata yok ama boya görünüyor daha neler neler hepsini tek tek orijinali ile ceplerinden değiştirttim şuan oldu Allah'a şükür ama bu ders oldu artık yetkili son Allah korusun böyle birşey inşallah birdaha yaşamam ama velevki olursa bulunduğum yerde güzel bir usta bulup ona verecem . Hem yakınımda olur, zaman buldukça giderim çekerim taburemi çayımı içer izlerim müdahale etmem gereken yerde erken müdahale ederim. Sorun şuki bu durum beni markadan ciddi derecede soğuttu büyük konuşmuyorum ama bu son hondam olacak gibi.

Farklı mekanlarda benzer hiçlikler..
Honda mı Allah yazdıysa bozsun bir daha ne alırım ne bayisinin önünden geçerim o derece soğudum midem bulandı araçtan tövbeler olsun

SM-A715F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
17 Ocak 2019
Mesajlar
483
Çözümler
1
Tepki puanı
155
Konum
İstanbul Gaziosmanpaşa
Yeri gelmişken sizce en iyi servis hangisi güneydoğu için söylüyorum servis bakımı açısında Ilıcak Honda da aldım ama 1000 km bakımı için ters düştük Ş.urfa da yaptırdım
En iyi servis ne biliyor musun sanayi de tanıdığın bildiğin usta en iyi servis bunlar her yerde aynı çünkü

SM-A715F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst