Yeni Honda Civic,City ve Accord yılsonuna doğru Türkiye'ye geliyor

Hocam bin adet gelecek dedi Halit Abi bence kapış kapış satılacaktır sen ben alamayız da stokçular alacaktır büyük ihtimalle 450 beklerken 560 k hemde Tayland fabrika şimdiden soğudum :)
Evet videoyu şimdi yeni bitirdim, 1000 adedi zorlanmadan satarlar bence de, bu açıdan bu kadar araç kıtlığının olduğu piyasa da mantıklı bir hamle.
Videoda aracı genel olarak beğenmişler, büyük bir Civic’ten ziyade gerçekten farklı ve çalışılmış bir araç olduğunu belirtmişler.
Ayrıca anladığım kadarı ile Yeni Accord gelecek yıllarda diğer markaların D sınıfı sedanlarının üretimden kalkması ile ön plana çıkacağı düşünülerek tekrardan satışa sunulmuş, bu açıdan mantıklı bir hamle gibi görünüyor.
 
Evet videoyu şimdi yeni bitirdim, 1000 adedi zorlanmadan satarlar bence de, bu açıdan bu kadar araç kıtlığının olduğu piyasa da mantıklı bir hamle.
Videoda aracı genel olarak beğenmişler, büyük bir Civic’ten ziyade gerçekten farklı ve çalışılmış bir araç olduğunu belirtmişler.
Ayrıca anladığım kadarı ile Yeni Accord gelecek yıllarda diğer markaların D sınıfı sedanlarının üretimden kalkması ile ön plana çıkacağı düşünülerek tekrardan satışa sunulmuş, bu açıdan mantıklı bir hamle gibi görünüyor.

Tam olarak bende bu şekilde düşündüm benim beğenmediğim kısım arka stopları ile cvt şanzıman ısrarı yoksa bir önceki kasası çok iyiydi Accord Spirior olanı bundan daha güzeldi 2016 model gelse almayı düşünürdüm yalnız fiyat fazla yüksek Civic yeni kasa da buna benzer fiyat olacak geriye City kalıyor ama o da Cvt olmuyor olmuyor Jazz da ufak kalıyo fiyatı yüksek bana uygun Honda modeli şu an yok. Toyota'ya gittim bayide tek araç yok çip mip dediler fiyat bile vermediler saçma sapan bir dönemden geçiyoruz :)
 
Yeni Accord beni etileyen tek açı aşağıdaki :)
Ön görüntü Civicden devşirme , daha tarz olabilirdi.
Arka görüntü kendisine ait tarzda ama etilenmedim.
İçerisi daha heybetlliolabilirdi, basit ama heybetli. Yarısı dijital ekran hayal kırıklığı, hayalet ekran varsayılan olmalı artık bu araç için. (Peugeot da 3D olduğunu hatırlarsak bir de..)
3D ekran;

Ortadaki tablet görünümlü multimedyayı hiçbir araçta sevemedim.
Kimi detay noktalar aracın geneli için ipucu verir bana göre. Bagaj kapağı da hayal kırıklığı için buna da yay/piston ayarlayacağız :)) .
Bagaj hacmi özellikle süspansiyon kabini öldürmüş.
Arka koltuklar arasındaki o zemindeki yüksekliğini birçok araçta anlamış değilim. FD6 da olup da daha sonra yapılamayan nedir ?

Hızlıca videoya bakmam sonrası detaylar için videonun tamamını tekrar izleme gereği duymadım. Az çok Hondayı bildiğim için şaşırmadım, bu aracı yapmak için yapmışlar :) D sınıfı mantığı bu değildir bence.

Hondayı sevmem nedeni ile sanırım, bu modele kızdım , sevemedim :) Buna para vermek yerine neden sedan,1,5 turbo , dolu bir civic almayayım?


1633584600094.png
 
Tam olarak bende bu şekilde düşündüm benim beğenmediğim kısım arka stopları ile cvt şanzıman ısrarı yoksa bir önceki kasası çok iyiydi Accord Spirior olanı bundan daha güzeldi 2016 model gelse almayı düşünürdüm yalnız fiyat fazla yüksek Civic yeni kasa da buna benzer fiyat olacak geriye City kalıyor ama o da Cvt olmuyor olmuyor Jazz da ufak kalıyo fiyatı yüksek bana uygun Honda modeli şu an yok. Toyota'ya gittim bayide tek araç yok çip mip dediler fiyat bile vermediler saçma sapan bir dönemden geçiyoruz :)

Hocam sizin özelinizde kesinlikle yazmıyorum alınmayın lütfen ama yeri gelmişken mesajınız üzerine tüm kullanıcılarımıza yanıtlamış olayım. Daha önceki CVT tecrübeleriniz nedir bilemiyorum ama ben de aracı test etmeden önce CVT karşıtı biriydim. Hatta sırf CVT'den ötürü Civic HB çok beğenmeme rağmen araç alacağım dönemde testini en sona bıraktığım araçtı. Ama aracı test ettikten sonra inanamadım. Daha önce kullandığım CVT'lerle hiç alakası yoktu. Beğenmiştim. Şimdi ise 3 senelik kullanım sonrasında bayıla bayıla kullanıyorum bu şanzımanı. Özellikle günlük kullanımda rakipsiz olduğunu düşünüyorum. Bu konfor ve kararlılık seviyesini milyonlarca liralık araçların şanzımanlarında yakalayamıyorsunuz. Kısacası bu Honda'nın yeni nesil turbo motorlarıyla birlikte sunulan CVT şanzıman bence araca ve motora göre çok iyi konfigüre edilmiş ve kusursuz çalışıyor. Accord'da daha da iyi çalışacağını düşünüyorum. Mutlaka 1,5 Turbo ile bir kaç senelik kullanımların geri dönüşleriyle birlikte geliştirmeler yapılmıştır.
 
Hocam sizin özelinizde kesinlikle yazmıyorum alınmayın lütfen ama yeri gelmişken mesajınız üzerine tüm kullanıcılarımıza yanıtlamış olayım. Daha önceki CVT tecrübeleriniz nedir bilemiyorum ama ben de aracı test etmeden önce CVT karşıtı biriydim. Hatta sırf CVT'den ötürü Civic HB çok beğenmeme rağmen araç alacağım dönemde testini en sona bıraktığım araçtı. Ama aracı test ettikten sonra inanamadım. Daha önce kullandığım CVT'lerle hiç alakası yoktu. Beğenmiştim. Şimdi ise 3 senelik kullanım sonrasında bayıla bayıla kullanıyorum bu şanzımanı. Özellikle günlük kullanımda rakipsiz olduğunu düşünüyorum. Bu konfor ve kararlılık seviyesini milyonlarca liralık araçların şanzımanlarında yakalayamıyorsunuz. Kısacası bu Honda'nın yeni nesil turbo motorlarıyla birlikte sunulan CVT şanzıman bence araca ve motora göre çok iyi konfigüre edilmiş ve kusursuz çalışıyor. Accord'da daha da iyi çalışacağını düşünüyorum. Mutlaka 1,5 Turbo ile bir kaç senelik kullanımların geri dönüşleriyle birlikte geliştirmeler yapılmıştır.

Sıkıntı yok alıngan bir yapım yoktur CVT karşıtlarından değilim benim sorunum Cvt bozulursa tamiri yok komple değişmesi gerekiyor bunun da bedeli eski model bir araca yakın göçük sorununu yönetemeyen Honda firmasına güvenim kalmadı illa Cvt alacak isem Toyota Corolla 10 ileri kademelisini alırım arıza verirse de ücretsiz değiştireceğini bildiğim için kafama takmam kullanırım ya da sevmesem de Nissan Micra falan alırdım burada sorun Cvt ya da Honda değil bu firmaya kalmayan güvenim aslında.
 
Yeni Accord beni etileyen tek açı aşağıdaki :)
Ön görüntü Civicden devşirme , daha tarz olabilirdi.
Arka görüntü kendisine ait tarzda ama etilenmedim.
İçerisi daha heybetlliolabilirdi, basit ama heybetli. Yarısı dijital ekran hayal kırıklığı, hayalet ekran varsayılan olmalı artık bu araç için. (Peugeot da 3D olduğunu hatırlarsak bir de..)
3D ekran;

Ortadaki tablet görünümlü multimedyayı hiçbir araçta sevemedim.
Kimi detay noktalar aracın geneli için ipucu verir bana göre. Bagaj kapağı da hayal kırıklığı için buna da yay/piston ayarlayacağız :)) .
Bagaj hacmi özellikle süspansiyon kabini öldürmüş.
Arka koltuklar arasındaki o zemindeki yüksekliğini birçok araçta anlamış değilim. FD6 da olup da daha sonra yapılamayan nedir ?

Hızlıca videoya bakmam sonrası detaylar için videonun tamamını tekrar izleme gereği duymadım. Az çok Hondayı bildiğim için şaşırmadım, bu aracı yapmak için yapmışlar :) D sınıfı mantığı bu değildir bence.

Hondayı sevmem nedeni ile sanırım, bu modele kızdım , sevemedim :) Buna para vermek yerine neden sedan,1,5 turbo , dolu bir civic almayayım?


Ekli dosyayı görüntüle 266538

Yazdığın çoğu maddeye katılıyorum arka koltuk arasındaki yerdeki çıkıntı ise bahsettiğin halk arasında şaft tüneli derler ama bu sadece arkadan çekiş araçlarda olur şimdi Honda Accord büyük ihtimalle önden çekişlidir diyeceksin ki ne alaka bu çıkıntı büyük olasılıkla yol tutuşa faydalı olması açısından o şekilde yapıyorlardır.

Honda araçlarda sevdiğim bir özellik arka koltukların öndekilerden yüksekte olmasıdır geçenlerde arka koltukta oturunca farkettim de etraf çok net izlenebiliyor arka yolcular açısından benim araçta o çıkıntıda yok yayla gibi valla çok rahat arkada yolculuk yapan açısından fakat kol dayama nedense aşağıya düşüyor galerici aziz kanca hiç haz etmem kendisinden ama haklı o konuda :)
 
Geri
Üst