Konuya cevap cer

Bagaj ici bituself, ses ve isi izolasyonu icin kullanilan kaucuk sunger arti bagaj pandizotu

Kapi icleri aliminyumlu kopuk ve bituself

Arka koltuk alti bituself

Zemini sokmeyi denedim ama harcanan efora degmeyecegi ve arada sunger zaten oldugu icin yapmadim

Camurluklar sokuldu icine bituself ve aliminyumlu kopuk koyuldu ve uzerlerine putur atildi

Arac tabanina putur de atildi


Sonuc %20 ancadir tabiki etkisini gormusumdur ama daha sessiz bi lastikle ayni yol sesi azalmasi saglanir, tek artisi araba ici isindigi zaman kolay sogumuyor diger araclar gibi. Korozyon da olmaz arac altinda.

Ctk da temel maddesi bituselfle ayni petrol bazli amac titresim rezonansini kesmek ama ctk daha profesyonel oldugu icin illaki biraz daha fazla izolasyon saglar, bu tarz malzemeleri her tarafa uygulamak rezonansi engellemek gerekli ama sasi ici kopuksuz oldugu icin(alman araclarinda farkli olan sey bu ve sungerler montaj esnasinda yerlestirilmesi zaten) illa o ses yayilacak istediginiz sessizlik alman araclariysa onu saglamaniz tam profesyonel calismayla ancak olur. Ama amator bu isi yapacaksaniz bence yapmayin falken lastik ve bagaj pandizotu alip hayatiniza devam edin derim yoksa tatmin olmayacaksiniz kendimden biliyorum. Evet harcadigim O efora karsilik alman araclari sessizligini hakettigimi dusunuyorum. Fabrika en fazla 50$ malzemeden kistigi icin ugrasiyoruz cok zor bir olay degil arac montajlanirken sasi iclerini kopukle tabani camurluklari bitumle kaplayip araya sunger koymak ama yapmiyor iste. Civicde kullanici sikayet eder sonraki kasaya uygularlar eski kullanici denek olarak goruluyor sadece, ve bircok kullanici sadece motor sanzuman sorunsuzlugu var diye diger sorunlarin onemsiz oldugunu dusunuyor civic fanatigi cok fazla olan bir arac malesef, herkes hakkini aramayi bilse bunu yapamazlar iyiki kapandi fabrika gelecek arac modellerinin ne koltuk derisi ne sarf malzemesi bize satilanlar gibi kalitesiz olmaz.



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


Geri
Üst