Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
[URL unfurl="true"]https://www.autoindustriya.com/auto-industry-news/2025-honda-civic-facelift-lands-in-se-asia-ph-coming-soon.html[/URL][URL unfurl="true"]https://paultan.org/2024/08/01/2025-honda-civic-facelift-launched-in-thailand-1-5l-turbo-ehev-powertrains-three-variants-from-rm132k/[/URL]resmi bir bilgim yok maalesef ama kuvvetle muhtemel 1.5 turbo benzine devam edilecek gibi görünüyor çünkü yukarıdaki açıklamadada gördüğünüz gibi asya tarafında ABD pazarının aksine 2.0ehev ile sınırlı kalınmayacak ve 1.5 vtec turbo devam edilecek.Australyada 2.0ehev ve 1.5 turbo aynı anda beraber satılıyor birebir aynı donanımda ve aralarında 2.0ehev %15 daha pahalı, yurdumuzda zaten 1.8milyon olan aracın hem makyajdan dolayı daha pahalıya hem motordan dolayı üretim fiyatının %15 daha pahalıya hemde vergi dezavantajyla ulaşacağa rakam bence realistik olmayacağından %90 1.5 turbo ile devam edilecektir diye düşünüyorum.bu arada 1.5 turbo üniteden %15 daha pahalı olan 2.0 ehev in kendini yakıt olarak bile amorti etmesi astronomik bir süre alıyordu oda hybrid sistemde,aküde vs arıza olmazsa (2.0 ehev adına)[MEDIA=youtube]jNRqW3oc7E8[/MEDIA]
[URL unfurl="true"]https://www.autoindustriya.com/auto-industry-news/2025-honda-civic-facelift-lands-in-se-asia-ph-coming-soon.html[/URL]
[URL unfurl="true"]https://paultan.org/2024/08/01/2025-honda-civic-facelift-launched-in-thailand-1-5l-turbo-ehev-powertrains-three-variants-from-rm132k/[/URL]
resmi bir bilgim yok maalesef ama kuvvetle muhtemel 1.5 turbo benzine devam edilecek gibi görünüyor çünkü yukarıdaki açıklamadada gördüğünüz gibi asya tarafında ABD pazarının aksine 2.0ehev ile sınırlı kalınmayacak ve 1.5 vtec turbo devam edilecek.
Australyada 2.0ehev ve 1.5 turbo aynı anda beraber satılıyor birebir aynı donanımda ve aralarında 2.0ehev %15 daha pahalı, yurdumuzda zaten 1.8milyon olan aracın hem makyajdan dolayı daha pahalıya hem motordan dolayı üretim fiyatının %15 daha pahalıya hemde vergi dezavantajyla ulaşacağa rakam bence realistik olmayacağından %90 1.5 turbo ile devam edilecektir diye düşünüyorum.
bu arada 1.5 turbo üniteden %15 daha pahalı olan 2.0 ehev in kendini yakıt olarak bile amorti etmesi astronomik bir süre alıyordu oda hybrid sistemde,aküde vs arıza olmazsa (2.0 ehev adına)
[MEDIA=youtube]jNRqW3oc7E8[/MEDIA]
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.