Adana pejonun en iyi tamircisi

Katılım
21 Ocak 2020
Mesajlar
18
Tepki puanı
7
Konum
Adana
Aracınız
Civic FB7 2014
Arkadaşlar kardeşim gibi sevdiğim insanın pejo 307 şu var Tarsus'ta Mersin'de arabayı yaptiramamis bir türlü yarın Adana'ya gelecem diyor yaptırmak için sağlam iyi işçilik asgari ödeme denkleminde aracı nereye goturmemizi önerirsiniz bulamadık 2 yerleşim yerinde adanada çözmeye calisacagiz

Redmi Note 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar kardeşim gibi sevdiğim insanın pejo 307 şu var Tarsus'ta Mersin'de arabayı yaptiramamis bir türlü yarın Adana'ya gelecem diyor yaptırmak için sağlam iyi işçilik asgari ödeme denkleminde aracı nereye goturmemizi önerirsiniz bulamadık 2 yerleşim yerinde adanada çözmeye calisacagiz

Redmi Note 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Peugeot 307 maalesef genel anlamda sorunlu bir araçtır ve orjinal parça harici çok randıman vermez.
Eğer Ankara'da olsanız Atisan'da Vatan Peugeot özel servisi deneyim olarak iyidir derdim ama Adana özelinde birşey demek zor.
 
Peugeot ların binek modelleri için genelde hep çok sorunlu ve çabuk arıza veren otomobillerdir derler ancak geçenlerde birkaç Peugeot kullanıcısı ile muhabbet etme fırsatı buldum ve diyorlar ki: Peugeot larda belli bir yaştan sonra elektrik elektronik problemleri çok fazla yaşanmaya başlar bu durumda yapılacak şey yetkili servisten yardım almak ve orjinal parça kullanmak derler, eğer dışarda özel Peugeot servislerine giderseniz oralardaki tamirci ustaları genellikle elektrik sistemini düzeltmek adına kablolara köprü atmak, lehimleri ve elektronik devreleri uygun olmayan biçimde tamir etmek, Fransız araçların bazılarının yedek parça fiyatlarından dolayı bol miktarda yan sanayi parçası bulunan peugeot ya bu parçaları kullanmak gibi hatalar yaparak Peugeot yu daha da beter hale getiriyorlar. 2005-2010 yıllarına kadar birçok uzakdoğu markası tamamen mekanik spiral kumanda telli düzenek benzeri sistemlerle gaz klapesi, bagaj açma sistemi ve klima gibi sistemleri daha ilkel ama daha sorunsuz tasarımlar tercih ederken Peugeot da bu sistemler hep elektronik servo motorlu yada elektrikli otomatik yapıdadırlar. Bunlarda belli zamandan sonra illa ki arıza yapar. Kurmalı saat yapısındaki Toyota lara pek birşey olmuyor :).

Özellikle ikinci el alınan Peugeot larda kaputu açtığınızda bir sürü sonradan ilave edilmiş kablolar, sunfix yapıştırıcı kalıntıları falan görürseniz o Peugeot yu almayın derim.

Peugeot lar ilginç biçimde dışarda bakım onarım ve yan sanayi parça sevmeyen otomobillermiş bende bu yaştan sonra öğreniyorum ancak yetkili servise gitseniz bile yetkili servisin referanslarının çok iyi olduğuna emin olmanız gerekir.

En basitinden bir 407 modelinde orjinal jantların ortasındaki delik çok küçük olduğu için piyasadaki birçok balans makinesine bu jantı takamıyorsunuz ve aracın üzerinde tekerleklere balans ayarı yapmaya kalkıyorlar. Halbuki serviste balans yapılsa özel jant adaptörü onlarda var.

İki tane Peugeot sahibine ikisinin aracı da 250000km de olsa ve onlara sorsanız birisi size bu araç çok problemli derken diğeri hiçbir sorunum yok der. Bunun sebebi yukarda anlattığım gibiymiş. Narin araçlardır, hor kullanıma zorlu şartlara kötü bakım ve onarıma hiç gelmezler.

Bu durumda size önerebileceğim Adana da yetkili serviste sadece arıza tespiti yaptırıp kritik parçaları yetkili servis yedek parça bölümünden alıp dışarda onarım yaptırmanız.
 
Benim otomatik 307'm vardı ve çok memnundum. Evet Peugeot'lar muadil parçada sorun çıkarırlar ve orjinal parçalarıda malesef birhayli pahalıdır.

2005 model aracımı 2017 yılına kadar yetkili servise götürdüm. Sonrada sattım. Bu 12 yılda ekstra olarak sadece v kayışının oturduğu kasnak değişti. Yetkili servis çatlak var, değişmesi şu an için acil değil demişti. Ben yinede değiştirmiştim.

Orjinal parçalar pahalı demekle birlikte peygeot "eurorepar" markası olarak genel servis işine döndü. Ve eurorepar markalı ürünleri hem kaliteli hemde orjinale göre daha uygun fiyatlı.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst