Konuya cevap cer

Air in mutlaka artıları vardır ama yapılan işlem aracın tüm yol tutuşunu, aerodinamiğini ve karakterini değiştiren bir olgu. Bu sebeple sadece havalı gözükecek diye aracın aerodinamiğini değiştirmek bana pek akıl karı gelmiyor. Tercih sizin arkadaşlar. Üniversitesitede bir hocam dünyanın yarısı sürtünmeyi arttırmak için diğer yarısı da sürtünmeyi azaltmak için çalışıyor demişti. Siz bilinçsizce sürtünmeyi arttırır veya çoğaltırsanız yanlış hesap Bağdat'a kalmayabilir. Ufak bir ihtimal dahi olsa sonuçta bu araca ailenizi bindiriyorsunuz. Amortisör patladığında housing içinde kalır ama körük patlarsa sıkıntı olur. Bir çok projede havalı körük kullandık ama dingil e düşen ağırlık 8 ton ise biz 40 ton mukavemetli körük kullandık. Buna rağmen katman arası kaçaklar, katman patlamalarını gözlemledik. Üstelik bizim temin ettiğimiz ürünlerin testleti uluslararası kuruluşlarca sertifikalanfırılmış ve coc si olan ürünlerdi. İyi hafta sonlarınız olsun.


HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


Geri
Üst