Merhabalar,
2011 Model FD6 aracım için bugün cep telefonuma Honda TR'den şu şekilde bir SMS geldi;
"Aracınızın sürücü hava yastığı şişiricisinin yenisiyle değişmesi gerektiği saptanmıştır. Tamamen ücretsiz olarak uygulanacak parça değişimi için en kısa sürede Honda yetkili servisinden randevu almanızı rica ederiz."
Bu durum hakkında merak ettiklerim var. Daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu? Honda yetkili servisi benim aracımdaki sorunu nasıl saptayabildi?
Forumda yeniyim cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
2011 Model FD6 aracım için bugün cep telefonuma Honda TR'den şu şekilde bir SMS geldi;
"Aracınızın sürücü hava yastığı şişiricisinin yenisiyle değişmesi gerektiği saptanmıştır. Tamamen ücretsiz olarak uygulanacak parça değişimi için en kısa sürede Honda yetkili servisinden randevu almanızı rica ederiz."
Bu durum hakkında merak ettiklerim var. Daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu? Honda yetkili servisi benim aracımdaki sorunu nasıl saptayabildi?
Forumda yeniyim cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.