Yıllık servis bakımını yaptırmak için geliş-gidiş 500 km.uzaktaki efe honda plazaya gittim.Sağ arka kapı cam motorunu garantiden değişmesini söylediler.Sonra tekrar gitti ve sağ arka kapı cam motorunu serviste değiştirdiler.Buraya kadar herşey normal.Memelekete vardığımda ince temizlik yaparken sağ arka kapının ğlastik döşemesinin kırık olduğunu fark ettim.Hemen servisi aradım,sorumlu bir kişi sorunlu yerin fotosunu istedi.Gönderdim.2 gün sonra aradılar.Değişimi yapan arkadaşlara sorduğunu ve kendilerinin yapmadığını(sanki ben yaptım diyecek) söylediklerini bana iletti.sorunlu yeri yapıştırabileceklerini söyledi,ben yenisi ile değiştirilmesini istedim.kabul etmedi.Bende Honda Türkiye ye başvurdum .Şu anda onlarda cevap bekliyorum.Cevaplarını burada sizlerle paylaşacağım.Arabam 2015 civic Executive garantisi devam ediyor.Böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşların sorunu nasıl çözdüklerini burada paylaşmalarını talep ediyorum.



