Konuya cevap cer

Araçların avantajlı olduğu şartlarda kendilerini öne çıkarmaları beklenen bir olay zaten. (Tork-güç)/devir grafiklerinde araçların ne oldukları kolayca gözle görülebiliyor.


Şimdilerde reklamlarla parlatılan düşük hacim yüksek güç motorlar şimdilik vergi avantajı ve akıllı kullanımda tüketim değerleri ile satış yapıyorlar. Yarın batıda olduğu ve bizim için de konuşulduğu üzere birim cc başına elde edilen güce göre vergilendirme başlar da fındık kadar motordan yüksek cc ve bir o kadar tork elde edilen motorlar üst kademeden vergilendirilmeye başlanırsa... şimdilerde çok konuşan markalar ya geri adım atıp fiyat indirecekler, ya da alternatif bir şeyler bulacaklar mecburen. Zaten ideali tek parametre yerine batıdaki gibi çeşitli etmenlerin bileşkesini kullanmak: Güç, cc, CO2 emisyonu vs.


Geri
Üst