Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Yetkili servisten orjinal soğutma sıvısını bidonu ile alıp doldurun 10 litre halde olanı bile Honda logolu bidonla satılıyor. Onun haricinde herhangi bir soğutma sıvısı kullanmak biraz sakıncalı, servisin sattığı orjinal bidondaki soğutma suyuna sanırım su ilave edilmiyor doğrudan kullanıma hazır olarak doldurulabiliyor yine de kullanma talimatına bakmak lazım. Civic in antifriz sıvısı 10 yıl üzeri 120000km gibi bir değiştirme periyoduna sahip radyatörü delmedikçe kötü montajlı lpg yüzünden soğutma suyu eksiltmedikçe bu soğutma sıvısına ihtiyaç uzun süre hiç ama hiç olmayacakkaç para bilmiyorum ama 120000km 10 sene gibi bir sürede değiştirilen bu soğutma sıvısı 500 lira da olsa 800 lira da olsa verilir yıllık gideri 70-80 liraya gelir otomatik şanzımana 2 yılda bir bir dünya yağ parası veriyoruz bu ondan ucuzdur.öteki türlü piyasadan ne idüğü belirsiz asit katkılı, aşırı kireç çözücülü, yedek su kabını bile matlaştırıp bozabilme ihtimali olan herhangi bir antifriz alıp doldurup radyatörü delmek var blok tapalarını patlatmak var devirdaim dağıtmak var kalorifer peteği tıkaması var yani ne problem yaratacağı bilinmez, arabanın huyuna suyuna en uygun soğutma sıvısı bu serviste hazır konsantre satılan bidondakiOrjinal bidon önemlimesela Fiat birçok nesil multijet motorları için selenia nın organik kırmızı antifrizini önerir, Hyundai nin antifrizi etilen glikol esaslı mavi yada yeşil olandır marka önerisi pek yoktur öyle olsa durum başka, yani yan sanayi sarf malzemesi kapısı bazı markalarda her zaman açıktır ama orjinal soğutma sıvısını müşterisine sunan markalar var bunları değerlendirmek her zaman güvenilir ve iyidir lakin bazen bunlar biraz pahalı veya bazen ulaşılması zor olabiliyor.
Yetkili servisten orjinal soğutma sıvısını bidonu ile alıp doldurun 10 litre halde olanı bile Honda logolu bidonla satılıyor. Onun haricinde herhangi bir soğutma sıvısı kullanmak biraz sakıncalı, servisin sattığı orjinal bidondaki soğutma suyuna sanırım su ilave edilmiyor doğrudan kullanıma hazır olarak doldurulabiliyor yine de kullanma talimatına bakmak lazım. Civic in antifriz sıvısı 10 yıl üzeri 120000km gibi bir değiştirme periyoduna sahip radyatörü delmedikçe kötü montajlı lpg yüzünden soğutma suyu eksiltmedikçe bu soğutma sıvısına ihtiyaç uzun süre hiç ama hiç olmayacak
kaç para bilmiyorum ama 120000km 10 sene gibi bir sürede değiştirilen bu soğutma sıvısı 500 lira da olsa 800 lira da olsa verilir yıllık gideri 70-80 liraya gelir otomatik şanzımana 2 yılda bir bir dünya yağ parası veriyoruz bu ondan ucuzdur.
öteki türlü piyasadan ne idüğü belirsiz asit katkılı, aşırı kireç çözücülü, yedek su kabını bile matlaştırıp bozabilme ihtimali olan herhangi bir antifriz alıp doldurup radyatörü delmek var blok tapalarını patlatmak var devirdaim dağıtmak var kalorifer peteği tıkaması var yani ne problem yaratacağı bilinmez, arabanın huyuna suyuna en uygun soğutma sıvısı bu serviste hazır konsantre satılan bidondaki
Orjinal bidon önemli
mesela Fiat birçok nesil multijet motorları için selenia nın organik kırmızı antifrizini önerir, Hyundai nin antifrizi etilen glikol esaslı mavi yada yeşil olandır marka önerisi pek yoktur öyle olsa durum başka, yani yan sanayi sarf malzemesi kapısı bazı markalarda her zaman açıktır ama orjinal soğutma sıvısını müşterisine sunan markalar var bunları değerlendirmek her zaman güvenilir ve iyidir lakin bazen bunlar biraz pahalı veya bazen ulaşılması zor olabiliyor.
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.