Konuya cevap cer

Hocam çok geçmiş olsun, gercekten cok üzücü bir durumla karşılaşmışsınız. Doktorsanız meslektaşızda. Bende aracı ilk aldığımda sizinkinin yanında devede kulak kalacak bir problemle karşılaşmıştım onda bile canım inanılmaz sıkılmıştı. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Burda bayinin vurdumduymazlığı kabul edilir gibi değil. Benim aracımda cıkan basit sorunda aracı sabah götürmüştüm, akşama biter demişlerdi, öyleyse bir araç temin edin işlerim var demiştim, hemen bir araç temin ettiler. Öncelikle bu bayinin yetkisini sonlandırmak veya kendisine çeki düzen vermesini sağlamak lazım. O nedenle japonyaya yazmanız çok iyi olmuş. Ama bence ingilizce yazmanız veya yazdırmanız lazım. Ve bence araç iade hakkınızı kesinlikle arayın. Avukatla iade için gerekli koşulların sağlanıp sağlanamadığını konuşun. Eksikleri tamamlayıp derhal mahkemeye başvurun derim. Tekrar geçmiş olsun.


Geri
Üst